Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Best wel onsympathiek

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Een dopamine-infuus van Netflix om de feestdagen mee door te bingen is de miniserie The Queen’s Gambit.

Chiara en ik zijn in de ban van Beth Harmon, roodharige tiener en geniale schaakster.

In de jaren ’60, de tijd van vlinderbrillen, briljantine-scheidingen en black lives don’t matter laat ze schaakkampioenen en grootmeesters alle hoeken van het schaakbord zien, zelfs als ze nog maar op high school zit, geen officiële ranking heeft en eigenlijk niet mee mag doen aan serieuze toernooien.

Een schaaktijdschrift uit die tijd omschrijft haar zo: “A young, unsmiling girl, with brown eyes, red hair, and a dark blue dress … with bright, intense eyes. She is quiet, well-mannered, and out for blood”

Netflix-kijkers volgen ademloos de zegetocht van een aantrekkelijk personage.

Terwijl ze toch weinig emotie laat zien. Het meisje is niet geïnteresseerd in andere mensen, leeft maar voor één ding, is niet bijzonder knap en heeft geen gevoel voor humor.

Ze is eigenlijk best wel onsympathiek. En toch is ze interessant genoeg om een miljoenenpubliek te trekken.

Als ondernemer hoef jij ook geen gezelligerd, knapperd of joviale schouderbeuker te zijn om toch extreem veel klanten te trekken.

Op je website hoef je echt geen showtje op te voeren en net te doen alsof je leuker bent dan je bent.

Maar er is wel één ding dat je nodig hebt om er bovenuit te steken.

Je mag niet saai zijn.

Saai is schaakster Beth Harmon absoluut niet. En jij ook niet, neem ik even aan.

Laat dus de interessante kanten van jezelf zien op je site.

Stop met het nadoen van je concurrenten. Stop met het meeneuzelen van hun voorspelbare marketingpraatjes.

Wees interessant en laat zien dat je personality hebt.

In een online seminar geef ik je morgen en overmorgen 8 tips om interessant te zijn op je website.

Het seminar heet ‘8 idioot simpele manieren om van bezoekers klanten te maken’ en je kunt gratis kijken op je laptop.

Ik geef je mijn beste tips om je website te laten opvallen en te laten converteren.

Waarschuwing vooraf: je moet daarvoor wel bereid zijn om iets totaal anders op je site te zetten dan in jouw markt gebruikelijk is.

Heb je een tere ziel en vind je het heel belangrijk wat concurrenten van je vinden, kijk dan niet. Want we gaan het hebben over copywriting voor je website die de wenkbrauwen laat fronsen van je clueless concurrenten.

De link om bij mijn online seminar te kunnen zijn is www.seminars.gratis.

Ga daar nu heen en meld je van tevoren aan om je plek te reserveren.

Aartjan van Erkel

« Vorige:

Volgende: »

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten