Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hij ownt die shidt (deadline om 17.00u)

Aartjan van Erkel

in Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Zaterdag was ik met Chiara en de kids in het dorpje Bormio, in de Italiaanse Alpen.

Wij waren daar gestopt om een dagje te kunnen skiën, op terugreis naar Nederland na de kerstviering in Milaan met Chiara’s hele familie.

Toevallig was er ook een wereldbekerwedstrijd skiën aan de gang: de afdaling voor mannen.

Omdat ik hoogtevrees heb en niet durf te skiën, zette ik vrouw en kinderen af bij de skilift en daarna ging ik zelf naar het skistadion om de aankomst te bekijken van de professionals.

De afdaling van de Stelvio duurt bijna 2 minuten en de winnaar Dominik Paris (ITA) haalde een topsnelheid van 129 km/u.

Ik keek omhoog tegen het parcours op de steile helling, dat met blauwe verf was afgetekend in de sneeuw.

Blinkend in de zon leek het eigenlijk meer op een ijsbaan.

Toen we de latere winnaar in zicht kregen, begonnen achter me een paar honderd Italianen op de ijzeren tribune te stampen met hun voeten om hun landgenoot aan te moedigen.

Een taringherrie, en met kippenvel op mijn rug zag ik een zwarte stip als een raket over de ijshelling op ons af komen.

Ik zag later in de krant een foto waarin hij door een bocht ging en de randen van zijn ski’s carvden zo hard dat ze bijna verticaal in de sneeuw sneden. Hij won in een tijd van 1:55.37.

Toevallig had hij een dag daarvoor op diezelfde piste ook al een afdaling gewonnen.

Want het is zijn thuispiste en Dominik Paris ownt die berg.

Als jij trainingen geeft, dan own jij die shidt waarschijnlijk ook.

Je hebt waarschijnlijk je verhaal al zo vaak verteld, dat je het op auto pilot kunt.

Misschien lukt het je om elke keer een toptraining te geven. Net zoals een topskiër elke afdaling top moet zijn, anders verliest hij.

Maar waarschijnlijk geef je soms ook weleens een drol van een training, heb je een rotdag of een rotgroep.

Dat hoort erbij als je altijd persoonlijk voor groepen gaat staan. Is ook niet erg.

Maar het kan ook anders. Als je het verhaal eens een keer goed op video zet, dan kun je daarna je training als een product verkopen.

Je hoeft dan niet in de auto.

Je hoeft geen maatwerk te leveren.

Je hoeft niet elke dag top te zijn.

En je kunt een online training 10 keer, 100 keer of 10.000 keer verkopen.

Er zit dus geen plafond meer op je omzet.

Tenminste, als het je lukt om dat ding in onbedaarlijke aantallen te verkopen.

Maar hoe doe je dat? Om je dat uit te leggen, neem ik binnenkort mijn nieuwe online training op: Extreme Omzet met Online Trainingen.

Daarin vertel ik precies hoe ik de afgelopen jaren voor 2,4 miljoen euro aan online trainingen heb verkocht.

De nieuwe training lanceer ik deze week als BETA-versie. Dat betekent dat ik hem nog niet heb opgenomen en dat jij live bij die opnames aanwezig kunt zijn.

Gewoon online, dus je logt in en je ziet mij de training geven. En het handige is: tijdens elke opname kun jij vragen stellen.

Dat betekent dat je 5 extra gelegenheden hebt om vragen te stellen. Die krijgen anderen niet, die achteraf de opnames van de online training kopen. En die ook nog eens veel meer betalen.

Je moet dan wel 2 maanden geduld opbrengen, want ik begin pas eind februari met het opnemen.

In ruil daarvoor krijg je nu een krankzinnige korting van 70% op de normale prijs.

Dit BETA-aanbod is over een paar uur definitief afgelopen.

Want vanmiddag om 17 uur klappen mijn Angels en ik onze laptops dicht en gaan we oliebollen eten.

Tot de deadline zijn we beschikbaar als je nog vragen hebt, wacht dan niet te lang want op het laatst is het vaak druk.

Dit is de link van de tijdelijke pagina die om 17.00 uur offline gaat:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/extreme-omzet-met-online-trainingen/

Na je aanmelding krijg je mijn complete en geteste aanpak om extreme omzetten te maken met online trainingen.

Die bestaat uit 7 snelle stappen:

1. Zo vind je een hot onderwerp dat duizenden deelnemers trekt

Hoe vind je een must-have onderwerp zodat je zeker weet dat er veel vraag is naar je training, en je hem makkelijk in grote aantallen verkoopt?

2. Zo vind je de lucratiefste doelgroep voor je training

Hoe je slam dunk-klanten vindt: mensen die de beste resultaten halen door jouw training en bereid zijn om de hoogste prijzen te betalen.

3. Zo verkoop je een training vóórdat je hem hebt gemaakt

Hoe je ‘lucht’ verkoopt aan klanten lang voordat je training bestaat. Je gaat hem pas echt maken als je het beste bewijs hebt dat er veel vraag naar is: klanten hebben het geld al overgemaakt naar je bankrekening.

4. Zo motiveer je deelnemers om extreme resultaten te halen

De status van ULTIEME training krijg je alleen als je deelnemers extreem tevreden zijn. Ontdek hoe je hun gedrag zo beïnvloedt dat ze alles doen wat nodig is en daardoor bizarre resultaten halen.

5. Zo verdien je veel meer aan je deelnemers dan een eenmalig aankoopbedrag

Deelnemers aan je training zijn je beste klanten, want ze hebben bewezen dat ze fors willen betalen voor jouw expertise. Ontdek hoe je in de jaren na de training nog diverse andere dingen aan ze verkoopt die vaak nog hoger geprijsd zijn.

6. Zo houd je de salesstroom op gang om steeds weer nieuwe klanten te krijgen die je training kopen

Na de opwinding van de allereerste lancering is het meestal lastig om je training te blijven verkopen. Maar niet als je mijn aanpak gebruikt. Daarmee verkoop ik bijvoorbeeld een training die ik 6 jaar geleden heb opgenomen nog steeds voor een fors bedrag – de prijs is zelfs veel hoger dan toen hij gloednieuw was.

7. Zo krijg je uitzinnige reviews van klanten

Nieuwe klanten willen onomstotelijk bewijs zien voordat ze op Bestellen klikken, uit angst voor een miskoop. Het allerbeste bewijs zijn de resultaten van anderen. Ontdek hoe je bloedenthousiaste en tóch geloofwaardige verhaaltjes loskrijgt van deelnemers over hun resultaten.

Wie weet spreek ik je dus binnenkort, hoe dan ook wens ik je alvast een top 2020.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: