Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Appje

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren, half twee ’s middags, ik stond met mijn jas aan om in de auto te stappen.

Want ik had een mastermind-afspraak in Eindhoven.

De Nummer 1 Deal liep over 3,5 uur af en er waren net nog 3 bestellingen binnengekomen, vlak voor de deadline.

Kreeg ik een appje.

Het was Anne Raaymakers, en ze appte:

“kun je voor mijn lezers aub de deal verlengen? 1 dagje? Ik gun het hen zo!”

Ik was al laat dus ik begon een beetje te stressen want hier moest ik toch even over nadenken.

Maar nee, ging hem niet worden zo vlak voor de deadline. Dit hadden we echt eerder moeten bedenken. Dus ik appte terug:

“Nee ik heb net een week lang deze deadline gecommuniceerd. ik vind het jammer dat we niet eerder op het idee gekomen zijn om dit te doen! Leuk als je een last minute deal aan je lijst wilt mailen, Mira neemt contact met je op want ik zit zo in de auto”

Ik startte de auto en reed richting de snelweg.

Toen de cruise control eenmaal aanstond op de A2 begon ik toch te balen. Anne is de reden voor de Nummer 1 Deal, want zij is degene die op 1 staat met haar boek.

Ze heeft een grote lijst en waarom had ik haar godskolere niet een week geleden geappt of ze de Nummer 1 Deal (BusinessBoek Bestseller voor half geld) ook aan haar klanten wilde aanbieden? Want dat zijn ook ondernemers en die willen best weten hoe ze hun boek op nummer 1 krijgen.

Totaal niet aan gedacht. Gemiste kans van Erkel.

Nou je voelt ‘m al dus hier komt ie: ik heb toch vanuit de auto even met Mira gebeld om te overleggen. We hebben besloten om speciaal voor de klanten van Anne de Nummer 1 Deal nog 1 dag te verlengen. Dus: vandaag loopt hij ook nog tot 17 uur.

De aanmeldpagina staat dus nog open en jij kunt je daardoor nu nog aanmelden, niet verder vertellen. Het linkje: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal/

Spreek je morgen,

Aartjan van Erkel

 

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: