Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Zo kom je op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Vandaag staat mijn boek MAAK ZE GEK! precies een maand op nummer 1 in de Managementboek top 100.

Daar ben ik best wel hyper over 😉

Nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100

Om daar te komen heb ik 28 abnormale online marketing-technieken gebruikt. Veel zijn er nog nooit door een Nederlandse auteur gebruikt. Door al die technieken te combineren was de eerste druk (2.000 boeken) binnen 3 weken uitverkocht.

Om stoom af te blazen heb ik de hele week koortsachtig zitten typen om vast te leggen hoe ik het heb gedaan. En om mijn aanpak te onthouden voor de volgende keer 🙂

Normaal geeft niemand je het recept voor een bestseller. Vorig jaar zijn er 29.000 nieuwe boeken verschenen in Nederland, en 86% kwam niet eens de top 100 binnen. Geen enkele uitgever kan je precies uitleggen hoe je boek een bestseller wordt. Terwijl er bijna geen betere marketing bestaat voor een ondernemer:

  • Je blijft je hele leven lang een bestseller-auteur
  • Je klanten zien je als een topexpert
  • Je marktwaarde stijgt en je gaat hogere prijzen, uurtarieven, dagdeeltarieven vragen
  • Je bent gewild als spreker, trainer, gastdocent en adviseur
  • Je krijgt zo veel aanvragen dat je nee moet gaan verkopen en kunt opschalen naar een veel lucratiever verdienmodel

Ik heb dit allemaal meegemaakt door mijn vorige boek ‘Verleiden op internet’ (12.000x verkocht, voormalig nummer 2 Managementboek) en dat heeft me ruim een half miljoen extra omzet opgeleverd.

Ik maakte dit e-book eigenlijk voor mezelf. Maar tijdens het schrijven realiseerde ik me: dit is het recept voor een bestseller. Dat is voor zo veel ondernemers relevant, dat ik heb besloten dat je het gratis van me krijgt. In ruil daarvoor wil ik je vragen om het verder te verspreiden. Stuur deze mail dus alsjeblieft door naar andere ondernemers die een boek, product of training succesvol willen maken via online marketing.

Download gratis het e-book: www.maakzegek.nl/nr1

E-book Zo kom je op nummer 1 in de Managementboek bestseller top 100

Veel succes met je bestseller!
Aartjan

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Politiek incorrecte marketing-tips

Meer dan 25.000 abonnees

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly