Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Jouw tekst achterop mijn boek?

Aartjan van Erkel

in Content marketing en Leadgeneratie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Lezers van mijn boek Verleiden op internet roepen er op Twitter en Facebook bizar leuke dingen over.
Daar ga ik iets mee doen!


Tweet van @dimphyr


Tweet van @timkapitein


Tweet van @frankmaessen

Bij de uitgever heb ik gecheckt hoeveel bladzijden er nog over zijn.
Nog een paar. Aankondiging: daar komen in de volgende druk reacties van lezers! Plus 2 reacties op de achterflap.

Mag ik jouw reactie voor de eerstvolgende nieuwe druk?

De leukste zijn die met cijfers, zoals deze van @fjthertsenberg:

In de 2e druk (nu te bestellen) staan ook al 3 lezersreacties, kijk:

In de eventuele 3e druk worden dat er dus meer.

Met een beetje mazzel staat jouw tekst straks hier op de achterflap:

Reageer dus op Twitter of Facebook

  • Noem in je tweet de boektitel Verleiden op internet, dan krijg ik hem vanzelf te zien.
  • Of zet je reactie op mijn Facebook-pagina.
  • Reageren onderaan dit artikel kan natuurlijk ook.

Liefst met wat cijfers, zoals:

“Bedankt voor het verdubbelen van mijn conversie”
(E-mail van Erik Zoomers van www.sportcompressiekousen.nl)

“Je boek gekocht en in 2 weken tijd 50% omzetstijging!”
(Tweet van www.fotografie-boek.nl)

Als ik je tekst ga plaatsen in het boek, dan vraag ik eerst je toestemming.

Iets heel anders…

…deze tweet vond ik ook leuk, kijk dan 😉

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: