Extreme Omzet
met Online Trainingen

Online trainingsprogramma voor experts die hun kennis willen verkopen

Ontdek hoe je niet EEN online training maar DE online training lanceert en voor de hoogste prijs verkoopt in onbeperkte aantallen

Heb jij weleens het gevoel dat je op REPEAT staat?

Geef je altijd maar weer dezelfde adviezen, dezelfde coaching of dezelfde training?

Heb je sommige dingen nou al DUUZEND keer uitgelegd?

Wat dacht je ervan om het verhaal eens een keer op te nemen op video?

Want door één keer een online training te maken, ben je straks niet meer elke keer zelf nodig.

Je hebt dan van jezelf een product gemaakt. Een product dat je in onbeperkte aantallen kunt verkopen.

AARTJAN VAN ERKEL
Bedenker van 5 online trainingen die zijn gekocht door 1.912 ondernemers voor een totaalbedrag van 2,7 miljoen euro

  • NIEUWE online training van Aartjan van Erkel – speciaal voor Experts
  • Stop met het verkopen van je tijd en bevrijd jezelf
  • Verkoop je expertise duizenden keren tegelijk
  • In ‘Extreme Omzet met Online Trainingen’ geef ik je de exacte aanpak waarmee ik de afgelopen jaren voor 2,7 miljoen euro aan online trainingen hebt verkocht en die ik nog nooit allemaal gedeeld heb
  • Gemaakt voor experts, dienstverleners, trainers, coaches en consultants
  • Ondernemen wordt eindelijk weer echt leuk én er zit geen plafond meer op je omzet
  • Ideaal voor introverte ondernemers. En voor introverte klanten: die kunnen de training rustig thuis bekijken.
  • Een goedverkopende online training positioneert jou als expert met hoge status.
  • Ben je auteur, dan is een online training the next level: door één online training te verkopen kun je al meer verdienen dan aan de verkoop van 1.000 boeken

Beste expert,

Verkoop je tijd voor geld, en ben je goed in je vak? Dan komt gegarandeerd de dag dat je pijnlijk je hoofd stoot.

Je stoot je kop tegen wat ik het Expert-Plafond noem. Dat plafond is je maximaal haalbare omzet.

Je zit aan je max van het aantal uren of dagdelen dat je kunt verkopen.

De enige manier om méér omzet te maken, is door méér te gaan werken. En je werkt eigenlijk al te veel, vinden ze waarschijnlijk bij jou thuis.

Mensen aannemen kan ook, maar vind maar eens een kloon van jezelf tussen de sollicitatiebrieven.

Zonde eigenlijk, want je verdient meer dan ooit en je voelt aan alles: dit is het moment om te cashen.

Maar: je agenda zit vol de komende maanden, en je bent nee aan het verkopen. Soms moet je zelfs grote vissen teruggooien.

Je laat misschien wel tienduizenden euro’s omzet schieten. Of nog veel meer. Gewoon uit tijdgebrek.

Want je kunt jezelf niet verder opschalen.

Tenminste, als je koppig volhoudt om alléén maar persoonlijk met klanten te werken…

Door mijn kennis te stoppen in deze 4 online trainingen maakte ik in 4 jaar tijd 2,7 miljoen euro omzet

Hoe ik voor miljoenen euro’s aan online trainingen verkocht

Mijn boek Verleiden op internet was de eerste poging om van mezelf een product te maken.

Het was 2011, en Booking.com huurde me in als ‘online copywriter’: een zeldzaam specialisme. Ik had nooit eerder zo’n hoog uurtarief gevraagd.

Maar ik wist dat ik nog veel meer geld kon verdienen als ik geen nee meer hoefde te verkopen aan andere opdrachtgevers. Daarom schreef ik dat boek.

Wist ik veel dat je aan een boek maar 1 euro per stuk verdient.

Dat ding werd meer dan 10.000 keer verkocht, maar daar schoot ik qua omzet dus weinig mee op.

Ik werd niet warm van 10.000 piek extra verdienen. Ik wilde tonnen extra verdienen!

Er zaten door dat boek wel opeens veel klanten in mijn inbox die vroegen om een training.

Ik ben toen nog een paar jaar druk geweest met het hele land doorrijden als in-company trainer.

Ik voelde me geen ondernemer, maar een forens.

En mijn omzet zat nog steeds muurvast.

Ik kon nog steeds niet schalen.

Het breekpunt kwam toen ik me op een ochtend realiseerde: ik ga elke dag met buikpijn naar mijn werk.

Ik zegde rigoureus al mijn opdrachtgevers af. Mijn omzet droogde in één klap op.

Nu moest ik wel.

Wat volgde waren 3 jaar van kleine en grote mislukkingen.

Ik verkocht live trainingen en probeerde zalen vol te krijgen.

Voor die zalen stond ik te pitchen, want ik probeerde dure jaarprogramma’s te verkopen.

Door mijn introverte karakter was pitchen op een podium voor mij veel te zwaar, maar dat realiseerde ik me toen nog niet.

Chiara schrok zich kapot toen ik op een nacht een paniekaanval kreeg. Er moest dringend iets veranderen, maar ik wist niet wat.

Ik voelde me niet alleen doodongelukkig, maar ik kreeg ook nog steeds mijn omzet niet omhoog.

Ik voelde me alsof ik bij een snelstromende rivier stond en een rubberboot had, maar dat ik langs het water liep met dat bootje in plaats van me op de stroming te storten en 10 keer zo hard te gaan.

Na 3 jaar kraakte ik de code.

Dat gebeurde toen ik een experiment deed. Ik maakte video-opnames van een training die ik elke keer opnieuw aan het geven was.
Daarna ging ik die video’s verkopen.

Mijn verwachting was: klanten gaan dit niet kopen. Want ze willen een live training van me. Waarin ze ook vragen kunnen stellen.

Dit was wat er in werkelijkheid gebeurde: veel meer klanten kochten de online training dan ooit bij de live training waren geweest.

Dat jaar was mijn beste jaar ooit. En het jaar daarna verdubbelde mijn omzet.

Op dit moment maak ik 5 keer zo veel omzet met online trainingen dan jaren geleden toen ik alles live deed.

De afgelopen jaren hebben 1.912 ondernemers mijn online trainingen gevolgd, waar ik 2,7 miljoen euro omzet mee heb gemaakt.

Voor wie is Extreme Omzet met Online Trainingen bedoeld?

Deze training is NIET voor iedereen.

Ik raad je aan om je alléén aan te melden als de meeste van deze punten op jou van toepassing zijn: 

  • Je bent ondernemer.
  • Je hebt een bestaande business.
  • Je bent een expert.
  • Je bent van plan om de bekendste expert in jouw branche te worden.
  • Je wilt je expertise verkopen in de vorm van online materialen zoals video en audio die je één keer opneemt met de bedoeling om ze in onbeperkte aantallen te verkopen.
  • Je hebt een lijst van e-mailadressen van klanten en geïnteresseerden die informatie bij je aangevraagd hebben. Het geeft niet als je nooit een e-mail naar die mensen stuurt, als je maar een lijst van e-mailadressen hebt of bereid bent om die uit je e-mail of facturensysteem te halen.
  • Je bent bereid om ongebruikelijke marketing te doen voor je training, ook als het dingen zijn die je nog nooit gedaan hebt of die in jouw markt door de ‘experts’ worden gezien als kansloos of not done.

Het maakt niet uit of:

  • Je voor het eerst een online training gaat verkopen
  • Of dat je dat al eerder hebt gedaan
  • Je training al helemaal klaar is
  • Of dat je nog moet beginnen
  • Of je wel of geen boek hebt geschreven. Een online training is weliswaar een perfect vervolgaanbod nadat mensen een boek van je kopen, maar je hoeft nog geen auteur te zijn.

Dit programma is NIET bedoeld voor:

  • Shopaholics. Als jij de gewoonte hebt om impulsief in een opwelling online trainingen te kopen en vervolgens niet in actie te komen, doe me dan een grote lol en meld je NIET aan.
  • Droeftoeters. Ik laat alleen deelnemers toe die er zin in hebben. Extreme resultaten komen NIET vanzelf en ik garandeer je dat het alleen gaan lukken als je zelf-gemotiveerd bent. Demotiverend gedrag voor andere deelnemers wordt niet getolereerd en negatievelingen worden uit de training verwijderd.

 

Waarom dit géén training is over de techniek achter online trainingen

  • Technisch kun je het zo ingewikkeld maken als je wilt.
  • Mijn aanpak: ik houd het extreem simpel.
  • Waarom? (1) Omdat ik absoluut niet technisch ben en (2) Omdat techniek geen bal uitmaakt voor je verkoopcijfers. Nul.
  • Mijn allereerste training heb ik honderden keren verkocht zonder ook maar één plugin of tool te gebruiken – want ik wist niet dat ze bestonden.
  • Wil je losgaan op plugins en tools om je training online te zetten, be my guest. YouTube staat vol met gratis how-to video’s.
  • Deze training gaat juist over alles wat je nergens anders leert: hoe je van een training extreme aantallen verkoopt.
  • Ik geef je wel wat tips over tools en plugins, en laat je precies zien welke technologie ik gebruik. Maar wil je een training die focust op de techniek, meld je dan NIET aan.

 

 Wat je ontdekt in Extreme Omzet met Online Trainingen:

 

  • 3 relaxte manieren om een online training op te nemen die jou extreem weinig tijd kosten en die uitstelgedrag onmogelijk maken, waardoor je training met spoed afkomt en geld oplevert
  • Hoe je voorkomt dat je training kannibaliseert op andere diensten die je verkoopt, zoals live trainingen en coaching. Als je de simpele trucs toepast die ik in al mijn online trainingen gebruik, neemt de honger naar je andere trainingen en coaching zelfs toe.
  • Hoe je de tijd die je kwijt bent radicaal reduceert, zodat honderden mensen tegelijk jouw training kunnen volgen, en zonder jouw aanwezigheid extreme resultaten boeken en juichende reviews geven. Sinds ik deze aanpak ontdekte, steek ik maximaal nog maar 1 uur per maand per training in mijn deelnemers, en is mijn omzet maal 6 gegaan.
  • Hoe je Zero Budget trainingsvideo’s opneemt zonder dure cameraman en zonder studio.
  • Hoe je klanten een superdeal geeft waar ze wildenthousiast van worden, zonder dat je kortingen hoeft te geven
  • Een slimme truc waardoor je de training pas hoeft te maken als je zeker weet dat er veel vraag is – want je klanten hebben het geld al naar je bankrekening overgemaakt. Dit is mijn favoriete soort marktonderzoek, omdat het idioot simpel is, praktisch geen tijd kost en omdat je rijkelijk betaald krijgt vóórdat je de training maakt.
  • Hoe je veel slimmer adverteert dan domme grote bedrijven, zoals de oersaaie grote opleidingsinstituten. Door onder de marketing bullshidt-radar te vliegen kun je voor lage tarieven adverteren, uitpuilende netten vol met ideale klanten aan boord hijsen en gierend van het lachen nog jarenlang allerlei trainingen aan ze verkopen.
  • Hoe je via de achterdeur van het brein een pre-sell doet: deelnemers die je training aan het volgen zijn bereid je zonder dat ze het merken alvast voor om ook een andere training of coachingstraject te kopen. Als je dit doet, ben je eindelijk van het probleem af dat klanten maar 1 training bij je kopen en daarna met de noorderzon vertrekken.
  • Je kunt nóg zulke overtuigende marketing doen, er blijven altijd dingen over waar klanten over twijfelen. Hoe je klanten diep geruststelt, waardoor ze geen enkel risico meer voelen en ontspannen ja zeggen tegen jouw hooggeprijsde training.
  • Hoe je een training maakt als je zelf niet in beeld wilt. Als je de aanpak uit deze training gebruikt, dan hebben veel deelnemers niet eens door dat ze je niet in beeld krijgen. Sterker nog: ik heb verschillende online trainingen waar helemaal geen video in zit en die verkoop ik voor dezelfde hoge prijzen
  • Wat je doet tegen content-rovers: mensen die het wachtwoord van jouw online training doorsturen naar vrienden die geen cent aan jou betalen en toch toegang hebben tot je training
  • Waarom deelnemers aan online trainingen de ideale klanten zijn voor andere diensten, trainingen of coaching die je verkoopt en hoe je ze jarenlang gefascineerd houdt 
  • Waarom je in werkelijkheid geen online trainingen of coaching verkoopt maar iets heel anders. Als je gaat zien waar je deelnemers deep down naar verlangen dan kun je jarenlang of zelfs decennialang aan ze blijven verkopen.
  • Hoe je klanten zonder te bedelen zo ver krijgt om een review te geven over je online training die ontwapenend eerlijk, complimenteus en supergedetailleerd is
  • Hoe je testimonials krijgt die onder de bullshidt-radar vliegen en die klanten in één ruk uitlezen. Superenthousiaste tekstjes roepen vaak wantrouwen op bij websitebezoekers, maar niet als je het op deze manier doet die gebruikt maakt van een onzichtbare psychologische mindf#ck
  • Video-testimonials? NIET doen. Het is een gedoe en veel klanten voelen zich helaas een beetje ongemakkelijk voor een videocamera. Je onderbewuste vóelt dat ongemak als je zo’n video bekijkt en concludeert: door deze training ga ik me ook ongemakkelijk voelen. Daarom gebruik ik een heel andere manier om reviews te krijgen van deelnemers waardoor ze volledig ontspannen zijn, zich kwetsbaar durven opstellen en vervolgens helemaal leeglopen. Dat is goud waard, want ze zeggen dan pas de dingen die nieuwe klanten nodig hebben om diep gerustgesteld te worden.

 

Extreme resultaten van deelnemers

Ik ga je nu het allerbelangrijkste vertellen dat je moet weten als je online trainingen verkoopt.

Je haalt pas extreme omzetten met online trainingen als jouw DEELNEMERS extreme RESULTATEN halen.

Alleen dan kun je meer geld vragen dan iedereen. Alleen dan krijg je uitzinnige testimonials. Alleen dan gaan mensen het verhaal rondvertellen over de opmerkelijke dingen die gebeuren in jouw training.

Zo simpel is het. Zonder extreme resultaten van deelnemers ziet niemand jouw training als de ULTIEME training. Hij heeft dan te weinig status. Je bent een van de velen.

Alles wat je in deze training leert, heb ik eerst zelf uitgeprobeerd in de afgelopen 6 jaar. Dat heeft geleid tot de 4 online trainingen die ik op dit moment verkoop.

Ik zal je niet te veel vermoeien met alles wat niet heeft gewerkt. Hoewel ik je wel een paar horror stories ga vertellen over fouten waardoor ik mijn training in het begin alleen maar voor hele lage bedragen kon verkopen.

In deze training geef ik je vooral de recepten waardoor de magic begon te gebeuren.

Om je een idee te geven, zijn dit resultaten van een paar van mijn deelnemers:

“Een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb”
Edgar Hütte

Expat Club Brussel

“€ 35.750 extra omzet door de tekst op één pagina te veranderen”
Anne Raaymakers

Facebook-expert

“Dit jaar €100.000 meer omzet”
Bodo Agterhof

Loopbaantrainer

“Toen mijn boek uitkwam, ging het meteen naar nummer 1”
Floris Wouterson

Slaap performance coach

“Dit is mijn beste investering ooit”
Saskia Weijman

Trainer en fotograaf

“Binnen 6 maanden werden er 400 reizen extra geboekt”
Harold Blanken

Eigenaar reisbureau voor singles

“Ik haal mijn beste jaar ooit”
Cinthia Zijderveld

Budgetcoach

“We maken nu 12x zo veel omzet: van €10.000 naar ruim €120.000 ! ”
Elke Wellens

Haakbeest.be

“Onze omzet is gestegen met €216.000 ”
Harro Messelink

Relatiegeschenken.nl

“Deze training heeft ervoor gezorgd dat we nog leven vandaag”
Stephane Stiévenart

Haakbeest.be

“Door deze training is mijn boek een nummer 1 bestseller”
Mark Tigchelaar

Neuro-psycholoog

“Ik wilde een bestseller-auteur zijn, en dat ben ik nu”
Anne Raaymakers

Facebook-trainer

“Mijn boek is al 3.000x verkocht terwijl het nog niet eens uit is”
Ruud Couwenhoven

Frankrijk-expert

“Zonder deze online training was mijn boek niet op 1 gekomen”
Femke Hogema

Spreker, opleider en auteur

“De conversie van offertes is met 16% gestegen, dat is € 135.000 extra omzet per jaar.”
Willem Blok

Cinco Cleaning

De 6 redenen voor het mislukken van online trainingen

Heb je nu al een online training en krijg je veel te weinig bestellingen? Of zijn je klanten ontevreden?

Dan is er waarschijnlijk een van deze dingen aan de hand:

  • Je training heeft een lage status. Je gebruikt waarschijnlijk de 5 statusverlagende woorden waar bijna alle trainers en opleiders nietsvermoedend mee strooien, waardoor de gepercipieerde waarde van je trainingsmateriaal keldert. In Extreme Omzet met Online Trainingen ontdek je wat de 5 taboe-woorden zijn en welke 5 woorden ik in plaats daarvan gebruik in mijn eigen trainingen.
  • Je training is saaiKlanten zijn je eeuwig dankbaar zijn als je de training entertaining maakt. Ik leer je in Extreme Omzet met Online Trainingen een simpele manier om je trainingsmateriaal zo te presenteren dat deelnemers alles uit hun handen laten vallen zodra ze inloggen. Ze krijgen er zó veel zin in, dat ze als een trein door de content heengaan en op hoog tempo toepassen wat jij ze leert.
  • Je training is gemaakt voor de verkeerde leerstijl. Volgens David Kolb bestaan er 4 leerstijlen: de Bezinner, de Denker, de Beslisser en de Doener. Als je een training maakt die maar voor 1 leerstijl geschikt is, stel je 75% van je klanten teleur. In Extreme Omzet met Online Trainingen ontdek je hoe je een training eenvoudig geschikt maakt voor alle verschillende leerstijlen.
  • Je training wordt gejat door anderen. In Extreme Omzet met Online Trainingen laat ik je zien wat je kunt doen als je de training wilt beschermen tegen content-rovers, en hoe je voorkomt dat je deelnemers het wachtwoord delen met anderen waardoor allerlei ‘piraten’ je training aan het volgen zijn die jou geen cent betaald hebben.
  • Je deelnemers vragen teveel tijd. Ik laat in deze training zien hoe je extreem weinig tijd hoeft te steken in je training, terwijl deelnemers toch ervaren dat ze aandacht van jou persoonlijk krijgen, vragen kunnen stellen en extreme resultaten halen.
  • Je training is nice to have en geen must-have. Als je wilt dat je training een hoge status heeft, een sterke gedragsverandering veroorzaakt bij je deelnemers, en dat ze bereid zijn om de hoogste prijs te betalen, dan moet je training een must-have zijn. Dat betekent dat hij over een HOT onderwerp gaat, dat een enorme urgentie oproept bij de deelnemers. In deze training laat ik zien hoe je dat doet.

 

 

 Nog een paar dingen die je ontdekt:

 

  • Hoe je een machientje krijgt dat jarenlang op de automatische piloot trainingen voor je verkoopt terwijl je zelf andere dingen aan het doen bent, en dat zelfs voor jou verkoopt als je een tijdje niet kunt werken of op vakantie bent
  • Hoe je een community toevoegt waar je geen tijd in hoeft te steken, die jou geen euro kost, waar je nooit je gezicht hoeft te laten zien als je dat niet wilt en die toch zo waardevol is voor je klanten dat ze vinden dat de community alleen al het geld van de investering volledig waard is. Het is NIET genoeg om je deelnemers alleen maar toegang geven tot een Facebook-groep – je maakt je training zelfs minder aantrekkelijk als je dat verkeerd aanpakt.
  • Hoe je voorkomt dat je community verandert in een Dead Zone. Een dode community demotiveert deelnemers, die daardoor eerder hun geld terug eisen. Plus dat jij een pleefiguur slaat op het moment dat je nieuwe deelnemer zijn geld overmaakt en hoopvol inlogt, en vervolgens een kille, tochtige en LEGE community aantreft.
  • Hoe je online training ervoor zorgt dat je klanten voor het leven krijgt die alles kopen wat je aanbiedt, bijvoorbeeld iedere keer als je in de toekomst weer een nieuwe online training toevoegt aan je aanbod
  • 3 manieren om andere ondernemers uit je netwerk jouw trainingen te laten verkopen die voor jou én voor hen superwinstgevend zijn. Ik heb verschillende online trainingen waarbij deelnemers diezelfde training nu ook aan hun relaties verkopen. Dit is voor jou geld verdienen zonder te werken, en het is een onbetaalbare boost voor de status van je online training.
  • Hoe je voorkomt dat er Monsters binnendringen in je training: deelnemers die ongemotiveerd zijn, vinden dat ze te veel hebben betaald, zeuren en om refunds vragen.
  • Een stappenplan om het overzicht te houden zodat je precies weet wat je moet doen als je een nieuwe training gaat lanceren. Vanaf het eerste idee tot en met het verkopen aan honderden deelnemers. Voorkom dat je de belangrijkste stappen vergeet, anders valt je verkoop op zijn gat.
  • Hoe je 2 of 3 killers van bonussen toevoegt waar je klanten bovenop springen en waar ze zo hebberig van worden dat ze voor elk van die bonussen op zichzelf al bereid zijn om de complete investering te doen.
  • Hoe je de dodelijkste zonde voorkomt in je online leeromgeving. Als je deze fout maakt, riskeer je dat deelnemers na hun betaling direct hun geld terugvragen, waarna je ze voor altijd kwijt bent als klant. Deze fout heeft niks te maken met techniek of de inhoud van je training en je kunt dit vandaag nog checken en fiksen, zelfs als je training al jaren op de markt is
  • Hoe je verschillende online trainingen en coaching met honing aan elkaar vastmaakt, zodat deelnemers zoemend van plezier de ene na de andere aankoop bij je doen. Sinds ik dit heb ontdekt een paar jaar geleden, is mijn omzet omhoog geschoten doordat de meeste deelnemers aan een online training ook nog 1, 2, 3 of 4 andere trainingen kopen, plus mijn membership.
  • Hoe je de omzet uit 1 deelnemer verdriedubbelt door ze iets aan te bieden dat bijna geen enkele trainer of opleider in hun aanbod hebben, terwijl de resultaten van je deelnemers dan veel beter zijn. Een klein percentage van je deelnemers betaalt veel liever 3x zo veel, als je ze deze simpele mogelijkheid aanbiedt die jou heel weinig tijd kost.
  • 11 onorthodoxe manieren om online trainingen te verkopen. Simpele sales-technieken waarvan ik de code heb gekraakt en waardoor ik elk jaar op repeat tonnen omzet met online trainingen terwijl ik introvert ben en allergisch ben voor verkooppraatjes

“9.600 euro: nooit gedacht dat ik zulke omzetten kon maken met online trainingen.”

“Ik heb 2 online trainingen gestart. De ene heet: Perfect Patchwork – Snijden met slimme malletjes. En de ander heet: Perfect Patchwork – Naaien met slimme malletjes.

Het bleek dat bijna iedereen allebei de trainingen kocht. Ik heb daardoor ook een veel hogere prijs kunnen vragen dan wanneer ik er 1 training van gemaakt had. De basisprijs is 700 euro per training.

Als ik deze training niet had gevolgd zou ik nooit zo’n uitgebreide verkooppagina hebben geschreven. Ik dacht: het moet niet te lang wezen, mensen lezen niet zoveel op internet. Dat mensen een goede verkooppagina wel degelijk lezen heb ik echt van Aartjan geleerd.

Dit is de derde online training van Aartjan die ik heb aangeschaft. Vroeger zou ik over de prijs misschien gedacht hebben: dat ga ik niet doen, dat kan helemaal niet, die kosten veel te veel geld. Maar ik heb gemerkt dat ik ze terugverdien.

Ik heb veel ervaring in het geven van fysieke trainingen. Dus ik wist dat ik best wel goed ben in uitleggen. Ook op gratis instructievideootjes die ik heb gemaakt krijg ik positieve reacties. Maar ik dacht wel: hoe ga ik dat nou in de markt zetten? Daar heeft Aartjan me enorm mee geholpen.

Ik schrijf en praat nu bijvoorbeeld op een andere manier. Ik heb een achtergrond als beleidsmedewerker, ik ben dus goed in het schrijven van zakelijke stukken waar iedereen zich in kan herkennen, draagvlak creëren, expres vaagheid gebruiken. Ik vond mezelf wel creatief, maar in schrijven niet zo. En ik merk dat ik dat toch wel echt geleerd heb, ik ben nu losser en grappiger. En entertainment is gewoon ontzettend belangrijk. Zeker in de mijn markt natuurlijk, want mensen handwerken voor hun lol.

Hoe Aartjan reageert op mensen, de adviezen die hij geeft, dat snijdt allemaal hout. Dat is degelijk, het is geen gebakken lucht.

Ik had nooit verwacht dat ik dit soort omzet zou kunnen draaien voor die trainingen. Door de trainingen te verkopen via de 3-staps lancering die Aartjan uitlegt in de training heb ik 9.600 euro omgezet.

Terwijl ik helemaal niet zo’n grote e-maillijst heb: ongeveer 600 e-mailadressen maar. De meeste omzet is uit die e-maillijst gekomen. Dat had ik niet verwacht. Van Aartjan heb ik opgestoken hoe ik veel vaker kan mailen, wat meer grappige verhaaltjes. Dat doe ik nu 1 keer per week in plaats van om de paar maanden. Daar krijg ik hele leuke reacties op.

Zonder deze training zou ik nooit deze prijzen hebben durven vragen. Ik gaf vroeger trainingen op mijn locatie van een dag, voor 45 euro. En dan kregen ze ook nog een kopje soep!

Mijn prijzen zijn nu veel hoger. En niet iedereen hoeft mijn klant meer te zijn. Als mensen het te duur vinden: prima, ga dan iets anders doen. Ik ben me veel meer bewust geworden hoe prettig het is om in dit soort bedragen te kunnen werken. Daardoor kan ik bijvoorbeeld makkelijker investeren. Ik heb een andere camera gekocht, en een speciale arm zodat ik van bovenaf kan filmen. Dat kun je allemaal doen als je niet voor een paar tientjes werkt.

Ik had er ook een webwinkel bij met handwerkmaterialen. En nu denk ik: moet je kijken hoeveel tijd ik daarmee tijd kwijt ben, en wat levert het me op? Het verschil in omzet met online trainingen is zo groot, dat ik versneld denk: ik moet van die winkel af. Bij een online training heb je geen inkoopkosten. En als ik dan kijk hoeveel werk en inkoopkosten ik heb voor een bestelling van een paar tientjes in de shop, dan is dat eigenlijk onzin om te doen. Het slaat nergens op.

Ik heb nog heel veel andere onderwerpen waarover ik online trainingen ga maken. Ik heb nu het zelfvertrouwen dat het gewoon gaat lukken. Dit is goud, mijn online trainingen zijn succesvol. Ik denk dat ik ze ook allemaal Engelstalig ga maken.”

Agnes Mijnhout

Eigenaar Minewood Quilting & docent Hogeschool Utrecht

Wat krijg je als je meedoet?

 

Na je aanmelding krijg je mijn complete en geteste aanpak om extreme omzetten te maken met online trainingen.

Die bestaat uit 7 snelle stappen:

1. Zo vind je een hot onderwerp dat duizenden deelnemers trekt

Hoe vind je een must-have onderwerp zodat je zeker weet dat er veel vraag is naar je training, en je hem makkelijk in grote aantallen verkoopt?

2. Zo vind je de lucratiefste doelgroep voor je training

Hoe je slam dunk-klanten vindt: mensen die de beste resultaten halen door jouw training en bereid zijn om de hoogste prijzen te betalen.

3. Zo verkoop je een training vóórdat je hem hebt gemaakt

Hoe je ‘lucht’ verkoopt aan klanten lang voordat je training bestaat. Je gaat hem pas echt maken als je het beste bewijs hebt dat er veel vraag naar is: klanten hebben het geld al overgemaakt naar je bankrekening.

4. Zo motiveer je deelnemers om extreme resultaten te halen

De status van ULTIEME training krijg je alleen als je deelnemers extreem tevreden zijn. Ontdek hoe je hun gedrag zo beïnvloedt dat ze alles doen wat nodig is en daardoor bizarre resultaten halen.

5. Zo verdien je veel meer aan je deelnemers dan een eenmalig aankoopbedrag

Deelnemers aan je training zijn je beste klanten, want ze hebben bewezen dat ze fors willen betalen voor jouw expertise. Ontdek hoe je in de jaren na de training nog diverse andere dingen aan ze verkoopt die vaak nog hoger geprijsd zijn.

6. Zo houd je de salesstroom op gang om steeds weer nieuwe klanten te krijgen die je training kopen

Na de opwinding van de allereerste lancering is het meestal lastig om je training te blijven verkopen. Maar niet als je mijn aanpak gebruikt. Daarmee verkoop ik bijvoorbeeld een training die ik 6 jaar geleden heb opgenomen nog steeds voor een fors bedrag – de prijs is zelfs veel hoger dan toen hij gloednieuw was.

7. Zo krijg je uitzinnige reviews van klanten

Nieuwe klanten willen onomstotelijk bewijs zien voordat ze op Bestellen klikken, uit angst voor een miskoop. Het allerbeste bewijs zijn de resultaten van anderen. Ontdek hoe je bloedenthousiaste en tóch geloofwaardige verhaaltjes loskrijgt van deelnemers over hun resultaten.

 

Besloten community

Je krijgt 12 maanden toegang tot de besloten community van dit programma. Een unieke plek waar je in contact komt met allemaal andere Experts die van plan zijn om een online training te lanceren, of daarmee bezig zijn.

“Binnen 1 week mijn online training gelanceerd: 9.200 euro omzet”

Ik wilde al een hele tijd een online training maken, maar ik voelde een drempel om het ook echt te doen. Raar, want ik ben presentatrice. En ik heb een boek geschreven, wat nog een bestseller is ook.

En toch dacht ik: Wie ben ik dat ik geld voor een training kan vragen?

Eigenlijk had ik nooit een product om te verkopen. Het product, dat was ik zelf.  Ik ben dagvoorzitter en presenteer webinars en tv-programma’s bij RTL Z.

Toen kwam het coronavirus in februari 2020. Daardoor vielen al mijn opdrachten weg. Ik hoefde nergens meer op het podium. Mijn omzet bestond helemaal uit presentatieopdrachten, dus ik verdiende plotseling niks meer.

Goed moment dus om maar eens met die online training te beginnen. Het zou mooi zijn als online producten vanaf nu in ieder geval 50% van mijn omzet worden.

In Extreme Omzet met Online Trainingen legt Aartjan uit hoe je een bèta-lancering doet. Je zegt dan eigenlijk tegen klanten: Je doet nu mee, maar er kan nog van alles fout gaan. Dat voorbehoud was lekker, het haalde voor mij de drempel weg.

Op die manier heb ik tijdens de coronacrisis binnen 1 week mijn online training gelanceerd, die er nog niet eens was.

De online training was qua inkomsten plotseling mijn levenslijn.

Door de bèta-lancering had ik binnen een week 9.200 euro omzet. Nou, daar moet ik normaal gesproken anderhalve maand hard voor werken en het geluk hebben dat mijn agenda vol met opdrachten zit.

Ik wilde van Aartjan leren hoe je zo’n online training verkoopt. En bij hem meekijken, hoe hij het aanpakt. Zijn online trainingen zijn bijna een soort entertainment voor mij.

Ik had bijvoorbeeld al eerder een training van hem gekocht, over websites. Die heb ik toen op vakantie in Bonaire gevolgd. Ik had dan de hele ochtend strand, zon, zee, flamingo’s, lekker eten. En dan kon ik me er echt op verheugen: straks ga ik de volgende video kijken.

Tussen de middag als het toch snikheet was, ging ik dan naar mijn appartement, sloot ik mezelf even lekker af, en ging ik nog een les doen. Kijken of ik nog wat aan mijn website kon verbeteren.

Ik heb al met 3 mensen over de training van Aartjan gesproken. Niet omdat ik hem een dienst wil bewijzen, ik doe dat omdat ik echt enthousiast ben.

Door de training dacht ik: Jeetje. Wow. Mijn ogen werden geopend. Ik had altijd zo’n weerstand tegen verkopen. Gatver. Het maakt niet uit welk webinar je kijkt, maar het is altijd zo obvious. Aan het einde, dan komt het aanbod. Ik ergerde me aan die manier van verkopen en ik dacht ‘O god, als ik maar niet zo iemand word’.

Aartjan doet dat ook, maar hij doet het toch minder irritant. Hij heeft er een no nonsense-manier voor laten zien, echt open en eerlijk, waardoor voor mij die weerstand weg is.

Ik ben zelf ook altijd een open boek, op mijn blog klap ik al jaren alles online over mijn beleggingen. Volkomen open en bloot. Dus ik heb daar wat mee, met mensen die niet proberen een schijn op te houden.

Ik vind het heel bijzonder dat mensen geld over hebben voor de kennis die ik heb. Deze training heeft me extra vertrouwen gegeven om dat te doen.”

Janneke Willemse

Auteur en blogger BlondjesBeleggenBeter.nl, beurscommentator en presentatrice RTL Z

“In een week 30 trainingen verkocht: bijna €20.000 ​​​omzet”

“Ik heb me aangemeld omdat ik mijn online training ‘Ontspannen omgaan met autisme’ wilde lanceren.

Door de tips van Aartjan heb ik hem 72 keer verkocht in een klein halfjaar. Waarvan zo’n 50 in de beta-variant: toen bestond mijn training nog niet.

Daardoor maakte ik meer dan 20.000 euro omzet terwijl ik dus nog helemaal niks had. Ik had een verkooppagina geschreven en ik had een opzetje van wat ik ongeveer wilde gaan doen in de training. Meer niet. En toch verkocht ik in 1 week al bijna 30 trainingen.

Deze training is nu de basis in mijn bedrijf.

Mensen kunnen na de training doorstromen naar de online autismecoach-opleiding. Dat is supercool. De online training gaat over het laagdrempelig omgaan met iemand met autisme, en de opleiding is de volgende stap: autismecoach worden.

Ik denk dat ik een van de eersten was die een online training aanbood, 13 jaar geleden. Daarna heb ik er een aantal gemaakt. Want ik geloof in online. Met live trainingen heb je minder mogelijkheden.

Voor mijzelf is het ook rustiger als ik het gewoon online kan doen, het scheelt gedoe. Zelf een trainingslocatie aanhouden is niet interessant meer, en sinds corona denk ik: online is ook prima hoor.

Ik ben een fan van Aartjan en heb al verschillende online trainingen gekocht. Het is altijd een plezier om naar hem te luisteren. Hij prikkelt. Dat je denkt: Huh, wat zegt hij nou weer? Bijvoorbeeld hoe je ‘lucht’ verkoopt aan klanten. Het schudt op. Ook met de voorbeelden die hij noemt. Hij brengt het leuk. 

De training had ook een bijeffect voor de trainingen die ik al had staan. Die heb ik ook aantrekkelijker gemaakt.

Voordat ik deze training deed was ik heel erg bezig met: hoe kan ik hem zo maken dat het didactisch helemaal klopt, bijvoorbeeld met leercurves en leerstijlen. Dat zette me in de kramp, want ik kon niet aan al mijn eisen voldoen.

De manier van Aartjan om trainingen te maken is leuk om te doen. Hoe ik mijn eigen trainingen inspreek is daardoor leuker, minder statisch. Dus het is ook leuker om naar te luisteren.

Ik heb fans die elke keer weer mailtjes sturen van: “Wat ben je toch een mooi mens, wat fijn dat je dit deelt.” En van: “Ik heb er zoveel aan gehad. Het leven is nu zoveel makkelijker en ontspannen geworden.” Daar doe ik het voor.

Bij hem hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld en zo strak en binnen de lijntjes. Ik ben heel consciëntieus van mijzelf. Het moet allemaal perfect. Daar ben ik veel relaxter in geworden.

Ik leg de focus nu meer op andere dingen. Op het leuk maken van de training. Niet zozeer: waar zitten mensen in hun leerproces? En moet ik ze nu een reflectieverslag laten schrijven?

Bij veel trainingen moet je een heel stappenplan door voordat je bij een interessant onderwerp komt. Daardoor gaat bij mij het knopje uit. Mijn aandacht gaat ervan af. Bij de trainingen van Aartjan kun je meteen naar een interessant onderwerp. En ik leer ik het beste als ik een onderwerp interessant vindt. En als ik het direct kan toepassen.

Soms dan noemt hij iets, en dan blijft het op de achtergrond sudderen, en dan denk ik opeens: Yes, daar is ie! Als inspiratie, als brainstorm werken zijn lessen echt fijn.

Deze training is geschikt voor mensen die al een beetje online bezig zijn, of al wat trainingen geven. En die een switch willen maken naar online.

Door een tip van Aartjan heb ik het woord Autismeheld gevonden. Dat zijn mijn klanten. Ik krijg daar zoveel positieve reacties op, dat is gewoon zo gaaf. Autisme is eigenlijk altijd zwaar en moeilijk. Ik heb Aartjan bedankt dat ik dat positieve label naar boven heb kunnen halen.

Marja Boxhoorn

Autismecoach

Voordat we onze online training lanceerden, hadden we er al 24.000 euro omzet mee gemaakt.”

“Ik had gouden handboeien toen ik alle trainingen en coaching live deed. Want er waren altijd klanten.

Maar ik was zo doodmoe van alles nog een keer keer vertellen. Ik had echt al 1.000 klanten gecoacht. Soms begon ik met uitleggen en dan moest ik een soort huilen en lachen tegelijk.

Thijs zei: “We moeten dit automatiseren.” Maar we stelden het uit. Toen kwam Aartjan met het aanbod van Extreme Omzet met Online Trainingen.

Mijn vader komt uit Brabant en die zegt altijd: “Pet over de muur en gaan.” Je had natuurlijk maar één goede pet, dus dan MOEST je er wel achteraan. Toen Aartjan dat aanbod deed, hebben wij onze pet over de muur gegooid.

Als we dat niet hadden gedaan, dan waren we dicht bij failliet gekomen. Zo bijzonder dat we in december 2019 nog hebben geïnvesteerd in Extreme Omzet met Online Trainingen. Best investment everrrr.

Af en toe kijken Thijs en ik elkaar aan, als we weer een nieuwe laag ontdekken: Oh, dus online kan dat opeens maal 100? Elke week beseffen we hoeveel makkelijker het nog kan.

Ik ben zo’n trainer die altijd voor groepen heeft gestaan, die ervaring neem ik mee naar het scherm. Maar het is net alsof ik het niet in 1 keer kon bevatten, hoe makkelijk het kan zijn.

Voordat we onze online training lanceerden, hadden we er al 24.000 euro omzet mee gemaakt. We hadden er maar 6 grote klanten erover verteld en die vroegen er toen om. En bij zulke grote organisaties kun je hem dan 10, 20, 40 keer verkopen.

Hoe bizar waardevol het is om iets te hebben wat je aan iedereen kan verkopen? Ik kon vroeger niet zien hoe fijn dat was. Ik dacht nog niet zo groot. Maar nu denk ik: 50 klanten per jaar? Wij willen volgend jaar 500 klanten, minstens.

Aartjan gaf ons een tip die een million dollar oplossing was. Daardoor waren we eerder klaar en konden we meer verschillende online trainingen meer verkopen. Ik denk dat we anders een halfjaar langer nodig hadden gehad. En hij werd voor klanten ook aantrekkelijker.

Onze online werkplezier-training heet: ‘Elke dag een Topdag!’ Hij draait nu bij de Nationale Ombudsman en bij 2 gemeentes.  De eerste mensen zijn nu klaar en die zeggen: waar is deel 2? Wij hebben echt lol.

Je kan niet weten hoe fijn het is in een ondernemersgezin dat je gewoon iets op de plank hebt wat je altijd kan verkopen. Zelfs in een lockdown. Dat maakt het leven lichter als ondernemer. Onze dochter Mirthe zei ook al: ik kan een online cursus ‘Plannen voor brugklassers’ bedenken.

Omdat we nu een online training hebben, hoeven we niet de hele tijd nee te verkopen. We kunnen dus weer meedenken met de klant.

Ik geloof in mentorschap. Als we Aartjan volgen, dan volgen we hem. En dan weet je: op een gegeven moment kom je die deur door. Dat is echt waar gebleken voor ons. Omdat hij is geweest waar ik wil gaan, wordt er in mijn hoofd iets vrijgemaakt. Aartjan kan het, dan kan ik het ook. Hij laat voorbeelden zien van zichzelf en van andere mensen. En dan opeens denk je: verrek, ik kan dit dus ook. Wij hebben gewoon geluisterd naar wat hij zegt, en toen kwam vanzelf die praktische weg daar naartoe.”

Ester Braat

Werkplezier-trainer

Je houdt altijd toegang

Dit is een online training, en dat heeft deze voordelen voor jou:

 

  • Je houdt altijd toegang
  • Je hoeft niet te reizen
  • De 7 stappen naar extreme omzet met online trainingen kun je bekijken op je laptop als video, beluisteren op je telefoon als audio, of lezen als tekst
  • Je doet mee op het moment dat het jou uitkomt
  • Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en een laptop, tablet of smartphone
  • Je kunt mij vragen stellen over jouw online training en ik geef je persoonlijk advies. Want je krijgt net als de andere deelnemers toegang tot online vragensessies.
  • Je bekijkt de vragensessies via internet, dus je stelt vragen vanaf je eigen werkplek
  • De vragensessies worden ook opgenomen op video, zodat je ze altijd nog achteraf kunt bekijken
  • Je krijgt 12 maanden toegang tot onze besloten community van Experts om ervaringen en slimme ideeën uit te wisselen

Waarom jouw training straks de hoogste status heeft in jouw markt

Veel mensen zijn ultra-gevoelig voor status. Daarom kopen ze het liefst de best aangeschreven training, zelfs als die veel duurder is.

Die hoge status heeft jouw training straks. Want: 

 

  • Je training gaat over een hot onderwerp, waardoor de waarde in de ogen van je klanten als een raket stijgt.
  • Je modules hebben titels waardoor deelnemers zó geprikkeld raken dat ze bloednieuwsgierig alles aan de kant gooien omdat ze niet kunnen wachten om met je training aan de slag te gaan.
  • Je geeft een Granieten Garantie. Daar zijn ballen voor nodig en het is wettelijk NIET verplicht bij een online training. Dus je concurrenten geven hem liever niet.
  • Jouw training krijgt extreem hoge beoordelingen van deelnemers en er staan epische maar geloofwaardige reviews op je website
  • Je vraagt een hoger bedrag dan voor live trainingen waar jij persoonlijk voor de groep staat – en daardoor trek je de beste klanten want die geven daar de voorkeur aan 
  • Je gebruikt het geheime hypnotische effect van must-have bonussen – dat andere ondernemers meestal schandelijk onderschatten. Must-have bonussen kosten jou niks en hebben een gekmakend effect op klanten. Bijna geen enkele trainer pakt dit goed aan, terwijl het essentieel is voor het verhogen van de status van je training.
  • Jij hebt het lef om de prijs steeds verder te verhogen. Ik laat je zien hoe je dat doet zonder bezwaren van klanten en zonder dat je verkoop daalt. Al mijn online trainingen zijn tussen de 50 en 100% in prijs gestegen sinds ik ze heb gelanceerd en de verkoop is daarna alleen maar omhoog gegaan.

Meld je aan

Extreme Omzet met Online Trainingen

€ 4.000
  • Video’s: extreme omzet in 7 stappen
  • E-book: extreme omzet in 7 stappen
  • Opnames van groepsvragensessies
  • Groepsvragensessies met Aartjan
  • 1 jaar toegang tot online community van experts
Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.

Heb je nog vragen of twijfels, voordat je je aanmeldt?

Blijf er dan niet mee zitten. Mail ons even op info@schrijvenvoorinternet.nl.

Ik wist niet goed wat ik kon vragen voor mijn nieuwe online training Cello Boostcamp. Voor mij was Extreme Omzet met Online Trainingen precies wat ik nodig had, want ik was echt op zoek naar de prijsrek.

De moeilijkheid van cello is: het is echt een hobby. Voor zakelijke cursussen betaal je duizenden euro’s, en dan is het aftrekbaar. Je kunt bij cellotrainingen niet zo’n grof geld vragen, is mijn idee. De prijs die ik kon vragen was voor mij echt een zoektocht.

Met de driestapslancering die ik leerde van Aartjan, kwam ik erachter wat mijn klantenkring nog een acceptabele prijs vindt. Want van tevoren kreeg ik diverse reacties: de een vond het te duur en de ander zei: je vraagt veel te weinig.

De bèta-lancering van mijn Cello BooStcamp Training leverde uiteindelijk 16 inschrijvers op, waaronder 1 VIP. Ook de early bird-lancering leverde nog eens 16 sales op, plus 1 VIP-deelnemer. Ik had daardoor al 14.166 euro omzet binnen voordat ik de officiële lancering had gedaan.

 Aartjan gaf mij in een vragensessie tijdens de training heel erg goede feedback: hij vond mijn Cello-BooStcamp Training te breed was en zei dat ik er meerdere levels van kon maken. Vandaar dat ik nu als eerste het Cello BooStcamp Basis-level heb gelanceerd. Daarna zeiden al verschillende mensen: Nou, als dit het basis-level is, ik ben al aan het sparen voor het volgende level.

Daarom heb gisteren met mijn filmer de eerste cellosuite van Bach opgenomen. Want daarover wil ik ook een training gaan verkopen. En bijna iedereen die cello gaat spelen wil die Bach-suite spelen. Superleuk dat ik nu dus zelfs al de volgende online training kan toevoegen.

Het Cello Boostcamp wordt nu opeens gekocht door mensen die mij al 2 jaar volgden en die nog nooit iets hadden gekocht. En die zeggen nu ook: Scarlett, jij hebt het steeds over de maat van de cello en over wat het kiezen van een goede stok voor je doet, ik wil graag naar je toe komen want ik wil bij jou een nieuwe cello kopen. Er komt dus ook aftersales binnen, doordat ik zo’n ecosysteem heb waar Aartjan het over heeft.

Deze mensen hebben geen drempelvrees meer doordat ze bekend met mij zijn, en die komen nu ook naar een cello-weekend. Mijn ervaring is dat wanneer ze naar een cello-weekend komen, dan gaat er ook wel weer 1 iemand naar huis met een cello van 5.000 euro, en een stok van 700. Zo’n ecosysteem is fantastisch, want het zijn allemaal terugkerende klanten. En als iemand eenmaal een tevreden klant, is het nu een klant voor het leven.

Aartjan heeft mij een paar jaar geleden tijdens een andere training gevraagd: wat levert een gemiddelde klant jou op? Dat bedrag ligt doordat ik een online training heb toegevoegd weer een stuk hoger. Ik kan daardoor steeds minder gaan werken, want ik heb sinds een seminar van Tony Robbins het doel om minder te werken terwijl mijn omzet gelijk blijft. En dat lukt nu.

Scarlett Arts

Cello-docent

Mijn compagnon Denise en ik hebben meer dan 15 jaar bij grote uitgevers gewerkt. En met grote auteurs, zoals Ronald Giphart, Arjen Lubach, Isa Hoes en Michael Pilarczyk. Wij zijn van die ouderwetse boekredacteuren.

We begonnen voor onszelf en na verloop van tijd dachten we: we hebben lang genoeg heel hard gewerkt, voor weinig. En we merkten dat er een veel interessantere doelgroep is: ondernemers die een boek willen schrijven.

We zaten zo retevol. Daarom wilden we het in een online training gieten. De aanvragen van auteurs die 1-op-1 begeleiding wilden, waren niet te stoppen. Ik heb een gezin en ik kan mezelf niet eindeloos oprekken in tijd. 

We hebben kennelijk expertise in handen die heel veel mensen waardevol vinden. We zouden gek zijn als we daar niks mee doen. 

De training eerst verkopen en dan maken is bijvoorbeeld iets wat we hebben geleerd van Aartjan. Daarmee hebben we nu al voor € 10.400 verkocht, terwijl de training er nog niet is. Het is supergaaf dat je, zoals Aartjan zegt, ‘lucht’ verkoopt. Anders waren wij als ouderwetse boekredacteuren eerst die totale training gaan maken.

Ik herken ontzettend veel in de manier waarop Aartjan praat. Het klinkt allemaal zo heel nuchter. Dat past totaal bij wat ik wil gaan doen. Alleen, die commerciële knop kon ik zelf niet goed omzetten.

‘s Ochtends ga ik een uur lopen, met oortjes op, om de vragen te horen die andere deelnemers aan Aartjan hebben gesteld. Daar leren we zo gigantisch veel van. Het commerciële denken. 

Het is echt de stap van literair naar commercieel. Hij zei bijvoorbeeld: Vraag eens fatsoenlijke prijzen. Anders waren we véél te laag gaan zitten, ik denk op de helft van wat we nu vragen.

We dachten: O god, wat vindt onze uitgeverij-achtergrond van onze stap naar het commerciële? Dat zijn van die literaire mensen. Maar we krijgen supergoede reacties.

Pas belde een uitgever mij en zei: “Nou, eens even praten. Wat zijn jullie goed bezig. En wat oogt het allemaal stevig en aantrekkelijk. En wat slim!”

Jet Hopster

Begeleidt ondernemers bij het schrijven van hun boek

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken:

 

 

6 omzetkillers waardoor online trainingen verkocht worden voor peanuts

Download het gratis audioboek

... en hoe jij de hoofdprijs kunt vragen, zelfs tijdens een crisis.

Abonneer je op mijn DAGELIJKSE politiek incorrecte marketing-tip en krijg direct het audioboek opgestuurd.

Beluister dit audioboek VOORDAT je een online training lanceert! You will thank me later.