Persoonlijke VIP-dag

In één dag samen met Aartjan de belangrijkste pagina’s van je website uitwerken – inclusief alle copywriting

Ben je ondernemer en denk je over een nieuwe website? Of heb je al een website en heeft die flink wat gekost maar levert hij geen bal op? Of erger: verkoop je zelfs minder dan met je oude website?

Ondernemers die snel resultaat willen en geen trainingsprogramma willen volgen, kunnen een Persoonlijke VIP-dag bij me boeken. Dan werk ik samen met jou de belangrijkste onderdelen van je website volledig uit:

  1. Homepage
  2. Navigatiebalk
  3. Topbalk: de bovenkant van je website met de menubalk
  4. Superfooter: de tekst in de balk onderaan je pagina’s
  5. Tagline: de woorden die de belangrijkste vraag beantwoorden die bezoekers aan je website hebben. Zonder tagline haken ze af, zonder ergens op geklikt te hebben.
  6. Onweerstaanbare weggever om snel een grote mailinglijst op te bouwen
  7. Verkooppagina van je best verkopende product/dienst (een andere pagina kan ook)
  8. Unique selling points van je product, dienst of training – die voor eens en voor altijd duidelijk te maken aan klanten wat jou uniek maakt

De Persoonlijke VIP-dag is uitsluitend voor mijn topklanten (vanaf ongeveer 500.000 euro jaaromzet) en vraagt een flinke investering. Dit is mijn meest exclusieve aanbod, en de enige manier waarop ik 1-op-1 werk met klanten.

Persoonlijke VIP-dag met Aartjan van Erkel: Martijn, Anne en Fleur van NoSun outdoor groepsreizen.

Af en toe zijn er beperkt data beschikbaar voor VIP-dagen. Voordat ik een VIP-dag met je inplan, stel ik je eerst wat vragen over je website. Daardoor kan ik inschatten of een VIP-dag voor jou op dit moment geschikt is. Zo ja, dan plan ik een belafspraak met je in om de dag voor te bespreken.

“220.000 euro omzet door de nieuwe website”

 “Een paar jaar geleden zijn we voor onze droom gegaan: een nieuwe schaalbare propositie neerzetten met skills management software. Dus hadden we een website nodig.

 We deden helemaal nog geen marketing. En we zagen een en al eenheidsworst bij de bedrijven die het internationaal goed deden in onze wereld. Zo’n site wilden we zéker niet. Want bij die sites voelden we nul emotie, niks raakte ons.

We kwamen toen het boek MAAK ZE GEK! van Aartjan tegen en we dachten BAM dit is ‘m, dit willen wij ook. Daarom hebben we de VIP-dag bij Aartjan geboekt.

We hebben echt veel gedaan op die VIP-dag. Het was geen wollig gelul over hoe onze site eruit zou kúnnen komen te zien. Nee, we hebben echt hands-on pagina’s gebouwd. Dat vonden wij heerlijk werken. Aartjan is heel spitsvondig om wat wij willen vertellen, snel op papier te krijgen. Het was superleuk.

Zoals de site nu staat, daar zijn we knettertrots op. Ik geef het je te doen om een ander ICT-bedrijf te vinden dat zo hun communicatie doet. En dat krijgen we ook terug van klanten. “Hèhè, eindelijk eens een IT-bedrijf dat over ónze problemen lult in plaats van over zichzelf.”

Wij hebben bij Aartjan dé richting gevonden. Deze manier van marketing is het voor ons. Maar we moesten soms wel eigenwijs zijn. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk een webdesigner gehad die zei: “Als jullie gelijk krijgen dan moet ik alles overboord gooien wat ik ooit geleerd heb.”

 De nieuwe site heeft ons de eerste 6 maanden voor 85.000 euro aan omzet opgeleverd. Dat zijn nieuwe klanten, in Nederland en internationaal. Doordat we een recurring verdienmodel hebben, komt uit die klanten de komende 3 jaar normaal gesproken nog zo’n 135.000 euro omzet.

Voordat we met Aartjan gingen werken, was een extern bedrijf voor ons aan het koud bellen om leads te genereren. Maar dat waren leads van veel lagere kwaliteit. Door de nieuwe website krijgen we nu leads van hele hoge kwaliteit binnen.”

Jochem Manders

AG5 Skills Management Software

“Binnen 6 maanden meer dan € 70.000 omzet”

 “We hadden jaren geleden een website laten bouwen die heel simpel was. Daarna hebben we allerlei dingen laten aanbouwen: er moest een e-mailnieuwsbrief bij, er moest een webshop bij, mensen moesten zich kunnen inschrijven. Daardoor was hij alsmaar minder goed te managen.

We kregen feedback van klanten dat er niks op te vinden was, onze website was een kermis geworden.

Die oude site trok ook geen enkele klant. Alle deelnemers voor onze workshops kwamen via-via, en door eerdere workshops die we hebben gegeven.

We hebben verschillende keren geprobeerd om nieuwe producten in de markt te zetten. We hebben een paar zeer goed lopende producten, maar alle nieuwe producten die we hebben bedacht die zijn een stille dood gestorven. Want daar kregen we nooit deelnemers voor.

Toen zeiden we: er moet echt iets gebeuren. We moesten gewoon opnieuw beginnen. Op dat moment hebben we een Persoonlijke VIP-dag geboekt bij Aartjan. Hij heeft met ons in één dag de copywriting voor onze homepage en de pagina over ons Zevenmijlsprogramma uitgewerkt.

We wilden graag met nieuw aanbod van trainingen komen en die verkopen via de nieuwe site. Iedereen zegt altijd: het duurt een paar jaar voordat je nieuwe trainingen vol hebt. Bij ons is dat gewoon meteen vanaf het eerste moment gebeurd.

Vanaf de dag dat de nieuwe website in de lucht was, kwamen er aanmeldingen voor het Zevenmijlsprogramma. In 2 dagen hadden we al 12.000 euro omzet binnen. We hebben 2 nieuwe trainingen gelanceerd. Voor de ene product hebben we de eerste 4 groepen vol, en die van over een paar maanden lopen ook alweer vol. Dat is meer dan 70.000 euro omzet in de eerste 6 maanden.

Onze positionering is heel erg veranderd. Aartjan heeft ons geholpen om alleen nog maar dát te presenteren op de website, wat voor de lezer aantrekkelijk is. Het vak van verkopen op internet. Hoe presenteer je je nou, hoe krijg je veel meer e-mailadressen voor je mailinglijst, hoe doe je aan marketing in je Facebook-teksten. Waar ik heel blij mee was, is dat we onze eigen stijl hebben behouden.

Wat je ziet is dat de deelnemers die naar onze nieuwe trainingen komen, precies die deelnemers zijn die we graag willen hebben. Het is met de teksten gelukt om de no-nonsense, pragmatische, resultaatgerichte, aardse deelnemers aan te trekken.”

Maaike Thiecke

Mede-eigenaar Plan B – Trainingen verandermanagement

 Over Aartjan van Erkel

Mijn naam is Aartjan van Erkel (1970), internet copywriter, trainer, professioneel spreker en auteur van de bestsellers MAAK ZE GEK! en Verleiden op internet.

  

Ik ben ondernemer geworden om andere ondernemers succesvoller te maken door slim gebruik te maken van internet. Zelf heb ik 5 jaar geleden als kwakkelende en weinig gemotiveerde ZZP’er de overstap gemaakt naar een niche: online conversie copywriting. Door mijn kennis te verspreiden via internet en social media is mijn omzet met vallen en opstaan meer dan verdubbeld, heb ik een mailinglijst van ruim 25.000 abonnees opgebouwd, en zijn mijn boeken MAAK ZE GEK! en Verleiden op internet bestsellers geworden. MAAK ZE GEK! was het bestverkochte managementboek van het jaar in 2016.

Ik ben dankzij internet in korte tijd succesvoller geworden dan ik ooit voor mogelijk had gehouden. Dat geeft zo’n kick dat ik er zonder te overdrijven veel gelukkiger door ben geworden.

Succesvolle bedrijven betaalden me hoge tarieven, en verdienen die investering makkelijk weer terug door een hogere conversie op hun website. Zo werkte ik voor Booking.com, een van de succesvolste ecommerce-bedrijven ter wereld met miljarden omzet per jaar. Booking.com gebruikt nooit freelancers. Toch werd ik 2 jaar lang onafgebroken ingehuurd, omdat er bijna niemand te vinden is met mijn specialisme. In Nederland werd ik ingeschakeld als copywriter en trainer door onder andere Ditzo, Triodos Bank, de Nationale Postcode Loterij, Energiedirect.nl, SNS Bank, Fugro, VVAA, De Amersfoortse en Microsoft.

Ik leer nu andere ondernemers wat ik heb geleerd en met succes toegepast:

  • Hoe ze de bekendste naam in hun markt worden met maar 2 uur marketing per week
  • Hoe ze hun website onweerstaanbaar maken, zodat ze veel succesvoller worden als ondernemer en 5 keer zoveel omzet gaan maken
  • Hoe ze van hun zakelijke boek een bestseller maken, door het extreem te laten opvallen
  • Hoe ze entertainende e-mails schrijven waardoor hun klanten gaan lezen, klikken en kopen

Daarover geef ik gratis tips en betaalde lezingen en trainingsprogramma’s. Wekelijks ontvangen tienduizenden ondernemers mijn tips via e-mail en social media. Mijn omzet maak ik met lezingen en trainingsprogramma’s. Daaraan hebben meer dan 1.000 ondernemers in 7 landen deelgenomen: Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Curaçao, Thailand en Nieuw-Zeeland.

Ik ben gastdocent aan de Universiteit Utrecht en de Hogeschool Utrecht, en word geciteerd in 8 verschillende business-boeken.

Aartjan doet persoonlijk de copywriting voor jouw website

Tijdens de Persoonlijke VIP-dag gaan we samen aan de slag: jij en ik – met persoonlijke onverdeelde aandacht.

 

  • We werken de belangrijkste pagina’s van je website helemaal uit: je homepage en je verkooppagina.
  • Ik review je formulier (bv je bestelformulier, boekingsformulier of aanmeldformulier) zodat je uitvallers voorkomt en meer klanten klikken op de knop Verzenden
  • Je krijgt een grotere mailinglijst door een onweerstaanbare weggever uit te werken: iets dat je op je website zet waardoor je meteen het e-mailadres krijgt van je bezoekers.
  • Na afloop heb je kant en klare copywriting: teksten die je direct op je website kunt zetten of naar je websitebouwer kunt sturen. Zonder dat je er nog weken op moet broeden.
  • Behalve copywriting krijg je ook de complete wireframes voor je pagina’s mee: het lijnenontwerp zodat je websitebouwer exact weet waar welke teksten en afbeeldingen moeten komen.
  • Feedback op je volledige website door Aartjan, waardoor je met een waslijst aan gouden tips naar huis gaat en geen tijd kwijt bent met lezen of cursussen volgen

Is één dag wel genoeg?

Je hele website herschrijven in één dag gaat natuurlijk niet. Daarom concentreren we ons op pagina’s waar je grote conversie-winst mee kunt boeken: je productpagina en je homepage. Je maakt daardoor met je copywriting een enorme stap in korte tijd:

 

  • Doordat we 1 op 1 werken besteden we al onze tijd aan jouw website, klanten en vragen zonder dat we ook tijd hoeven te steken in de sites van andere ondernemers zoals in mijn groepsprogramma’s en seminars.
  • Je gaat naar huis met kant en klare copywriting die ik samen met jou heb geschreven. Je zou daar anders misschien jaren over doen – je eigen homepage en productpagina horen bij de moeilijkste teksten om te maken.

“Ruim € 57.000 extra omzet. Per jaar.”

“Zo’n dag kost een hele berg, en ik vroeg me van tevoren af of ik dat wel ging terugverdienen. Als mijn conversie zou stijgen, dan zou ik het er snel uit hebben. Maar je moet wel dat geloof erin hebben.

Ik had al van alles geprobeerd en ik wilde weer op het juiste spoor gezet worden. Nieuwe input, dingen die wetenschappelijk bewezen zijn. Ik wilde me graag laten helpen, zodat ik niet alles zelf hoefde te doen.

Na de Persoonlijke VIP-dag met Aartjan hebben we de webshop veranderd en zijn we begonnen met het sturen van nieuwsbrieven.

Een van de eerste mailings leverde direct een omzet van 1.700 euro op. Het aantal bezoekers is stijgend, en de conversie is 29,5% hoger geworden. Dat levert 4.800 euro extra omzet per maand op, dus op jaarbasis ruim 57.000 euro.”

Ine Kruijsen

Eigenaar webwinkel
ControlFashion.nl

Waarom een dag besteden aan je homepage en je verkooppagina?

Misschien denk je: veel bezoekers komen binnen op andere pagina’s dan de homepage. Waarom daar dan toch veel tijd in steken?

Je homepage is belangrijk omdat je daar een heleboel dingen duidelijk maakt aan je bezoekers. De meeste homepages slagen daar helemaal niet in, zonder dat de ondernemer zich dit realiseert.

Dingen die vaak fout gaan op homepages:

  • Klanten begrijpen niet wat je precies doet (deze komt het meest voor en waarschijnlijk bij jou ook – alleen zie je dit zelf niet meer)
  • Klanten begrijpen niet wat jou onderscheidt van de concurrentie, ook al heb je dit naar jouw idee duidelijk omschreven
  • Je gebruikt de verkeerde woorden, waardoor je copywriting het onbewuste niet triggert en geen emotionele respons oproept
  • Je trekt klanten niet naar binnen en leidt ze niet langs een zorgvuldig aangelegd verleidingspad door je website
    Klanten haken door deze problemen af en je conversie is veel te laag. Ik spreek zelfs regelmatig ondernemers die helemaal geen klanten krijgen via hun website, terwijl ze aan de telefoon wel klanten binnenhalen.

Een andere reden om te focussen op je homepage en productpagina: daar moet je unieke bedrijf, concept of product in één klap STAAN. Je klant blijft niet eindeloos rondhangen op je website als hij iets niet snapt of als hij niet geraakt wordt. Hij gaat gewoon weg – en komt vaak niet meer terug.

“Wat moet er op mijn website staan over mijn concept of product om het te verkopen?” is één van de vragen die ik het vaakst krijg. In de Persoonlijke VIP-dag gaan we daarom deze copywriting helemaal werken, zodat je deze verschrikkelijk lastige hobbel voor eens en voor altijd neemt. Het eindeloze schaven is afgelopen.

Voor ondernemers

Ondernemers die bij me zijn geweest voor een of meer VIP-dagen zijn onder andere:

 

  • Arjan, voor zijn bedrijf om mensen 365 dagen per jaar succesvol te maken
  • Faizal, voor zijn cruisereizen-site
  • Sam, voor zijn bedrijf in het bestrijden van overlast in het binnenmilieu
  • Floris, voor zijn website als slaap performance coach
  • Martijn, voor zijn bedrijf in outdoor groepsreizen
  • Guido, voor zijn vergelijkingssite van mediators
  • Rick en Jochem, voor hun software-bedrijf
  • Anne, voor haar bedrijf in Facebook marketing-trainingen
  • Erik, voor zijn ondernemerschap-academy
  • Corné, Hans en Jaap, voor de website van de grootste aanbieder van kluisruimte
  • Peter, voor zijn psychologisch testbureau
  • Ivo, voor zijn website van klinieken voor betaalbare rimpelbehandelingen
  • Jacqueline, voor haar product dat sulfiet uit wijn haalt
  • Jochem, voor zijn full-service internetbureau
  • Maaike en Bianca, voor hun trainingsbedrijf in verandermanagement
  • Michaël, voor zijn ICT-bedrijf dat sociale intranetten levert
  • Ine, voor haar webwinkel in shapewear
  • Theo en Arjan, voor hun trainingsbedrijf in loopbaanbegeleiding en outplacement
  • Nicole, Marloes en Annemarie voor een educatieve uitgeverij
  • Arjan, voor zijn coachingsbedrijf om mensen succesvol te maken
  • Lia, voor haar praktijk als Lyme-specialist
  • Chris, voor zijn matrassenfabriek
  • Hans, Jaap en Corné voor hun bedrijf dat kluisruimte verhuurt
  • Arjan, voor zijn introductiedagen en trainingsprogramma’s om succesvol te worden
  • Jan-Willem, voor zijn full service marketing- & communicatie-bureau
  • Ferry, voor zijn online drukkerij
  • Ninke, businesscoach – voor haar nieuwe website
  • Ad, time management coach voor managers
  • Linda, voor haar website als internet marketing-coach voor dienstverleners
  • Harry, voor zijn bedrijf in transportbanden voor lopende band-installaties
  • Michel, voor zijn bedrijf in herbruikbare modulaire beursstands
  • Frits, voor zijn online app voor het uitbesteden van klusjes in de buurt
  • Martijn, voor zijn succesvolle online app voor het testen van ondernemersvaardigheden
  • Lilian, voor de website van haar schoonheidssalons
  • Willem-Jan, voor zijn opleidingsinstituut in oa ARBO, milieu en voedselveiligheid
  • Hanneke en Constant, makelaars in exclusieve vakantiewoningen in Frankrijk, Spanje en Italië
  • Marcel, voor zijn webshop in communicatie-apparatuur voor motoren en trucks
  • Luke en René, voor hun webshop Geckocovers met hoesjes voor e-readers en tablets
  • Gerjanne, voor haar webshop met vintage en brocante woonaccessoires in Amerikaanse stijl
  • Twee ondernemers met een online applicatie om lootjes te trekken
  • Rinus en Arend, die de grootste aanbieder zijn van rijopleidingen in Nederland
  • Co en Ruud, voor hun online applicatie om bezwaar te maken tegen WOZ-beschikkingen
  • Anne en Harm, voor hun innovatieve concept in de duurzame energie-markt
  • Maarten, voor zijn webshop in lampen
  • Jelle, voor zijn website als berggids en skigids
  • Angelique, voor haar website van een vakantiepark in Midden-Limburg
  • Felix, voor zijn website over een coachingsconcept voor topmanagers
  • Carolijn en Wouter, van de grootste onafhankelijke vergelijkingssite gespecialiseerd in zorgverzekeringen

“Onze omzet is in 1 jaar gestegen met 6 ton”

“We kregen heel veel vragen van klanten. Want ze kwamen niet door het bestelproces heen op onze website en ze konden dingen niet vinden. De klantenservice kreeg veel mensen die gingen bellen, mailen en chatten.

Want we hadden een site laten maken en daarvan was de structuur niet lekker. En we waren niet tevreden over de content. De homepage gaf bijvoorbeeld te weinig weer wat we zijn en wat we kunnen.

Het bedrag voor een Persoonlijke VIP-dag leek vooraf best fors. We waren nog maar een startup en hadden dus geen reusachtig budget. We waren benieuwd of we die kosten er ook uit zouden krijgen We hebben besloten om het toch te doen omdat we met Aartjan hadden afgesproken dat we een kant-en-klaar interactieontwerp kregen met goede teksten die meteen converteren.

Tijdens de dag heeft Aartjan samen met ons een interactieontwerp voor de homepage en onze productpagina gemaakt, inclusief de copywriting. Hij heeft ook het bestelproces gereviewd en verteld hoe we het aantal afhakers konden verminderen door het simpeler en duidelijker te maken, en door veelvoorkomende vragen van klanten in het bestelproces te beantwoorden.

We hebben een nieuwe website laten bouwen op basis van die ontwerpen. Sinds de nieuwe website een jaar geleden live ging, is onze omzet gestegen met 6 ton. De klantenservice krijgt nu relatief ook minder vragen, dus de kosten daarvan zijn gedaald.

De ontwerpen van Aartjan waren heel duidelijk voor de websitebouwer. Daardoor kon hij meteen een goede website opleveren en hadden wij er ook veel minder werk aan achteraf.”

Ferry Lammerts

Eigenaar online drukkerij PeterPrint

Locatie

Ik ontvang je voor jouw Persoonlijke VIP-dag in Hotel Woudschoten, gelegen in de bossen van Zeist (bij Utrecht). Een heerlijk rustige locatie. Fun fact: Woudschoten is ook het KNVB spelershotel, waar het Nederlands elftal verblijft tijdens interlands.

Investering

Je investering voor een Persoonlijke VIP-dag is 8.000 7.000 euro exclusief 21% btw TIJDELIJK € 1.000 korting tot en met 13 november 2019. Voordat jij en ik de beslissing nemen of een Persoonlijke VIP-dag voor jou op dit moment de beste keuze is, hebben we eerst een belafspraak.

 

Tijdelijke bonus

Op dit moment is er een exclusieve bonus voor je beschikbaar nadat je bij me bent geweest voor je Persoonlijke VIP-dag. Want misschien vind je het handig om achteraf nog vragen te kunnen stellen of feedback te vragen op pagina’s die je na de VIP-dag hebt laten ontwerpen of bouwen. Daarom krijg je tijdelijk na je VIP-dag 3 persoonlijke feedbackcalls van 30 minuten met mij, die je kunt inplannen binnen 6 maanden na de datum van je VIP-dag.

 

Belafspraak aanvragen

Af en toe zijn er een paar data beschikbaar voor een Persoonlijke VIP-dag. Ben je geïnteresseerd in een van de beperkt beschikbare dagen, vraag dan een belafspraak aan. Dan bespreken we je website, en de stappen die nodig zijn om je website onweerstaanbaar te maken.

Tijdens onze belafspraak hoor je ook wanneer de eerstvolgende beschikbare datum is waarop ik een Persoonlijke VIP-dag kan inplannen.

Een VIP-dag is de meest exclusieve manier om met mij te werken. Het is de enige manier waarop ik done-for-you copywriting voor jouw bedrijf uitwerk en ik doe dit maximaal een keer per maand.

Wie weet tot binnenkort!

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly