Onweerstaanbare Online Marketing

Word de bekendste naam in jouw markt met maar 2 uur marketing per week

Beste ondernemer, ben je nog niet zo tevreden over je marketing?

Loopt het gewoon nog niet lekker?

Voel je aan alles dat er veel meer in zit?

Wéét je gewoon dat je product of je training top is, maar je marketing nog niet?

Je probeert misschien al een jaar of langer om meer klanten te krijgen.

En je weet even niet precies wat je nog kunt verbeteren.

Verder draai je eigenlijk best wel lekker. Maar je wilt nu een volgende stap maken met je bedrijf.

Met misschien meer trainingen of groepen, een groter team of uitbreiding.

Je denkt er misschien wel te lang over na om serieus aan marketing te gaan doen.

Maar dan wel graag wel in één keer goed, zonder alle beginnersfouten.

En graag ook zonder dat je er meer tijd aan kwijt bent.

Bijvoorbeeld zonder dat je elke dag op social media hoeft te zitten.

En zonder dat je overal op hoeft te reageren.

Als je een manier had om in 2 uur per week een explosie van content te veroorzaken…

..waardoor je opeens de bekendste naam wordt in jouw markt, doordat ze je overal op internet tegenkomen.

Zou je die tijd er dan voor uittrekken?

Als je door het schrijven van 5 korte tekstjes veel meer klanten zou krijgen met nieuwsbrieven…

Zou je die 5 tekstjes dan even schrijven?

Dit zijn een paar van de dingen die we gaan doen in mijn nieuwe programma Marketing Masterpieces.

Alleen is de investering daarvoor 6.000 euro en ik vind het stom om je helemaal niet te kunnen helpen als je dat bedrag niet wilt investeren.

Toen heb ik een idee gekregen.

Wat als ik je precies hetzelfde zou leren als de deelnemers aan Marketing Masterpieces?

Bijvoorbeeld:

  • Hoe je binnen 2 minuten je ideale klant vindt, zodat je stopt met ‘monsters’ aantrekken
  • 13 manieren om je positief te positioner in jou markt
  • Hoe je extreem veel marketing kunt doen zonder er meer tijd in te hoeven steken
  • Hoe je marketing doet die klanten niet kunnen negeren 
  • Hoe je je website geschikt maakt voor verschillende soorten klanten, om die allemaal geautomatiseerd binnen te harken
  • Hoe je onvergetelijk wordt voor jou ideale klanten
  • Hoe je geld verdient met koude leads en oude klanten (alsof je water vindt in de woestijn)

 

Wat als ik je dat allemaal zou leren? Je krijgt die training van me.

Net als de deelnemers aan Marketing Masterpieces.

Die voor hun deelname 6.000 euro geïnvesteerd hebben.

Jij krijgt dus hetzelfde wat zij ook krijgen, maar dan alleen zonder mijn persoonlijke begeleiding.

Daardoor weet je straks precies:

  • Hoe het komt dat je mij overal op internet tegenkomt
  • Terwijl ik max 2 uur tijd per week in marketing stop
  • Hoe het dan mogelijk is dat ik toch steeds voorbij kom op Facebook, LinkedIn, Instragram en in je e-mail
  • Hoe ik ruim 5 ton omzet per jaar doe in maximaal 2 uur marketing per week

Daarvoor krijg je mijn templates en mijn aanpak.

2 uur per week klinkt misschien too good to be true

En ik hou helemaal niet van flauwekul.

Daarom laat ik je precies zien hoe ik het doe in die 2 uurtjes.

Dan ontdek je vanzelf dat het ook in jouw bedrijf kan.

Veel meer marketing doen in heel weinig tijd.

Ik laat je zien welke marketing masterpieces ik zelf in mijn bedrijf heb.

Bijvoorbeeld een evergreen nieuwsbrief die vorig jaar 618.000 euro omzet opleverde

Ander voorbeeld: één slimme e-mailtekst die kunt copy-pasten en aan klanten sturen.

Waarmee je direct omzet binnenhaalt die anders was blijven liggen.

Pas geleden haalde mijn klant Maaike hier nog 5.000 euro mee binnen.

Dat is ook zo’n Marketing Masterpiece.

Simpele vormen van marketing die ik getest heb en die altijd geld opleveren.

En die je kunt copy-pasten. Je blijft ze dus steeds gebruiken.

Deze maand, volgende maand, de maand daarna: copy-paste.

Herhalen, herhalen, herhalen.

Kassa, kassa, kassa.

Zo simpel kan marketing dus zijn.

Lijkt je dat interessant?

Dan heb ik iets leuks voor je.

Een online trainingsprogramma.

Daarin zitten al mijn Marketing Masterpieces, die je mag copy-pasten in jouw bedrijf.

Zodat je in één keer precies weet hoe je marketing doet die geld oplevert.

En die je kunt herhalen, herhalen, herhalen.

Zonder jarenlang van alles uit te proberen dat niet werkt.

Zonder dat je uren per dag op Facebook of Instagram hoeft te zitten.

Dat trainingsprogramma heet Onweerstaanbare Online Marketing.

​De investering voor Onweerstaanbare Online Marketing is 1.998 euro exclusief 21% btw.

 

De 6 redenen voor het mislukken van online trainingen

Heb je nu al een online training en krijg je veel te weinig bestellingen? Of zijn je klanten ontevreden?

Dan is er waarschijnlijk een van deze dingen aan de hand:

  • Je training heeft een lage status. Je gebruikt waarschijnlijk de 5 statusverlagende woorden waar bijna alle trainers en opleiders nietsvermoedend mee strooien, waardoor de gepercipieerde waarde van je trainingsmateriaal keldert. In Extreme Omzet met Online Trainingen ontdek je wat de 5 taboe-woorden zijn en welke 5 woorden ik in plaats daarvan gebruik in mijn eigen trainingen.
  • Je training is saaiKlanten zijn je eeuwig dankbaar zijn als je de training entertaining maakt. Ik leer je in Extreme Omzet met Online Trainingen een simpele manier om je trainingsmateriaal zo te presenteren dat deelnemers alles uit hun handen laten vallen zodra ze inloggen. Ze krijgen er zó veel zin in, dat ze als een trein door de content heengaan en op hoog tempo toepassen wat jij ze leert.
  • Je training is gemaakt voor de verkeerde leerstijl. Volgens David Kolb bestaan er 4 leerstijlen: de Bezinner, de Denker, de Beslisser en de Doener. Als je een training maakt die maar voor 1 leerstijl geschikt is, stel je 75% van je klanten teleur. In Extreme Omzet met Online Trainingen ontdek je hoe je een training eenvoudig geschikt maakt voor alle verschillende leerstijlen.
  • Je training wordt gejat door anderen. In Extreme Omzet met Online Trainingen laat ik je zien wat je kunt doen als je de training wilt beschermen tegen content-rovers, en hoe je voorkomt dat je deelnemers het wachtwoord delen met anderen waardoor allerlei ‘piraten’ je training aan het volgen zijn die jou geen cent betaald hebben.
  • Je deelnemers vragen teveel tijd. Ik laat in deze training zien hoe je extreem weinig tijd hoeft te steken in je training, terwijl deelnemers toch ervaren dat ze aandacht van jou persoonlijk krijgen, vragen kunnen stellen en extreme resultaten halen.
  • Je training is nice to have en geen must-have. Als je wilt dat je training een hoge status heeft, een sterke gedragsverandering veroorzaakt bij je deelnemers, en dat ze bereid zijn om de hoogste prijs te betalen, dan moet je training een must-have zijn. Dat betekent dat hij over een HOT onderwerp gaat, dat een enorme urgentie oproept bij de deelnemers. In deze training laat ik zien hoe je dat doet.

 

 

 Nog een paar dingen die je ontdekt:

 

  • Hoe je een machientje krijgt dat jarenlang op de automatische piloot trainingen voor je verkoopt terwijl je zelf andere dingen aan het doen bent, en dat zelfs voor jou verkoopt als je een tijdje niet kunt werken of op vakantie bent
  • Hoe je een community toevoegt waar je geen tijd in hoeft te steken, die jou geen euro kost, waar je nooit je gezicht hoeft te laten zien als je dat niet wilt en die toch zo waardevol is voor je klanten dat ze vinden dat de community alleen al het geld van de investering volledig waard is. Het is NIET genoeg om je deelnemers alleen maar toegang geven tot een Facebook-groep – je maakt je training zelfs minder aantrekkelijk als je dat verkeerd aanpakt.
  • Hoe je voorkomt dat je community verandert in een Dead Zone. Een dode community demotiveert deelnemers, die daardoor eerder hun geld terug eisen. Plus dat jij een pleefiguur slaat op het moment dat je nieuwe deelnemer zijn geld overmaakt en hoopvol inlogt, en vervolgens een kille, tochtige en LEGE community aantreft.
  • Hoe je online training ervoor zorgt dat je klanten voor het leven krijgt die alles kopen wat je aanbiedt, bijvoorbeeld iedere keer als je in de toekomst weer een nieuwe online training toevoegt aan je aanbod
  • 3 manieren om andere ondernemers uit je netwerk jouw trainingen te laten verkopen die voor jou én voor hen superwinstgevend zijn. Ik heb verschillende online trainingen waarbij deelnemers diezelfde training nu ook aan hun relaties verkopen. Dit is voor jou geld verdienen zonder te werken, en het is een onbetaalbare boost voor de status van je online training.
  • Hoe je voorkomt dat er Monsters binnendringen in je training: deelnemers die ongemotiveerd zijn, vinden dat ze te veel hebben betaald, zeuren en om refunds vragen.
  • Een stappenplan om het overzicht te houden zodat je precies weet wat je moet doen als je een nieuwe training gaat lanceren. Vanaf het eerste idee tot en met het verkopen aan honderden deelnemers. Voorkom dat je de belangrijkste stappen vergeet, anders valt je verkoop op zijn gat.
  • Hoe je 2 of 3 killers van bonussen toevoegt waar je klanten bovenop springen en waar ze zo hebberig van worden dat ze voor elk van die bonussen op zichzelf al bereid zijn om de complete investering te doen.
  • Hoe je de dodelijkste zonde voorkomt in je online leeromgeving. Als je deze fout maakt, riskeer je dat deelnemers na hun betaling direct hun geld terugvragen, waarna je ze voor altijd kwijt bent als klant. Deze fout heeft niks te maken met techniek of de inhoud van je training en je kunt dit vandaag nog checken en fiksen, zelfs als je training al jaren op de markt is
  • Hoe je verschillende online trainingen en coaching met honing aan elkaar vastmaakt, zodat deelnemers zoemend van plezier de ene na de andere aankoop bij je doen. Sinds ik dit heb ontdekt een paar jaar geleden, is mijn omzet omhoog geschoten doordat de meeste deelnemers aan een online training ook nog 1, 2, 3 of 4 andere trainingen kopen, plus mijn membership.
  • Hoe je de omzet uit 1 deelnemer verdriedubbelt door ze iets aan te bieden dat bijna geen enkele trainer of opleider in hun aanbod hebben, terwijl de resultaten van je deelnemers dan veel beter zijn. Een klein percentage van je deelnemers betaalt veel liever 3x zo veel, als je ze deze simpele mogelijkheid aanbiedt die jou heel weinig tijd kost.
  • 11 onorthodoxe manieren om online trainingen te verkopen. Simpele sales-technieken waarvan ik de code heb gekraakt en waardoor ik elk jaar op repeat tonnen omzet met online trainingen terwijl ik introvert ben en allergisch ben voor verkooppraatjes

Wat krijg je als je meedoet?

 

Na je aanmelding krijg je mijn complete en geteste aanpak om extreme omzetten te maken met online trainingen.

Die bestaat uit 7 snelle stappen:

1. Zo vind je een hot onderwerp dat duizenden deelnemers trekt

Hoe vind je een must-have onderwerp zodat je zeker weet dat er veel vraag is naar je training, en je hem makkelijk in grote aantallen verkoopt?

2. Zo vind je de lucratiefste doelgroep voor je training

Hoe je slam dunk-klanten vindt: mensen die de beste resultaten halen door jouw training en bereid zijn om de hoogste prijzen te betalen.

3. Zo verkoop je een training vóórdat je hem hebt gemaakt

Hoe je ‘lucht’ verkoopt aan klanten lang voordat je training bestaat. Je gaat hem pas echt maken als je het beste bewijs hebt dat er veel vraag naar is: klanten hebben het geld al overgemaakt naar je bankrekening.

4. Zo motiveer je deelnemers om extreme resultaten te halen

De status van ULTIEME training krijg je alleen als je deelnemers extreem tevreden zijn. Ontdek hoe je hun gedrag zo beïnvloedt dat ze alles doen wat nodig is en daardoor bizarre resultaten halen.

5. Zo verdien je veel meer aan je deelnemers dan een eenmalig aankoopbedrag

Deelnemers aan je training zijn je beste klanten, want ze hebben bewezen dat ze fors willen betalen voor jouw expertise. Ontdek hoe je in de jaren na de training nog diverse andere dingen aan ze verkoopt die vaak nog hoger geprijsd zijn.

6. Zo houd je de salesstroom op gang om steeds weer nieuwe klanten te krijgen die je training kopen

Na de opwinding van de allereerste lancering is het meestal lastig om je training te blijven verkopen. Maar niet als je mijn aanpak gebruikt. Daarmee verkoop ik bijvoorbeeld een training die ik 6 jaar geleden heb opgenomen nog steeds voor een fors bedrag – de prijs is zelfs veel hoger dan toen hij gloednieuw was.

7. Zo krijg je uitzinnige reviews van klanten

Nieuwe klanten willen onomstotelijk bewijs zien voordat ze op Bestellen klikken, uit angst voor een miskoop. Het allerbeste bewijs zijn de resultaten van anderen. Ontdek hoe je bloedenthousiaste en tóch geloofwaardige verhaaltjes loskrijgt van deelnemers over hun resultaten.

 

Besloten community

Je krijgt 12 maanden toegang tot de besloten community van dit programma. Een unieke plek waar je in contact komt met allemaal andere Experts die van plan zijn om een online training te lanceren, of daarmee bezig zijn.

Ik wilde al een hele tijd een online training maken, maar ik voelde een drempel om het ook echt te doen. Raar, want ik ben presentatrice. En ik heb een boek geschreven, wat nog een bestseller is ook.

En toch dacht ik: Wie ben ik dat ik geld voor een training kan vragen?

Eigenlijk had ik nooit een product om te verkopen. Het product, dat was ik zelf.  Ik ben dagvoorzitter en presenteer webinars en tv-programma’s bij RTL Z.

Toen kwam het coronavirus in februari 2020. Daardoor vielen al mijn opdrachten weg. Ik hoefde nergens meer op het podium. Mijn omzet bestond helemaal uit presentatieopdrachten, dus ik verdiende plotseling niks meer.

Goed moment dus om maar eens met die online training te beginnen. Het zou mooi zijn als online producten vanaf nu in ieder geval 50% van mijn omzet worden.

In Extreme Omzet met Online Trainingen legt Aartjan uit hoe je een bèta-lancering doet. Je zegt dan eigenlijk tegen klanten: Je doet nu mee, maar er kan nog van alles fout gaan. Dat voorbehoud was lekker, het haalde voor mij de drempel weg.

Op die manier heb ik tijdens de coronacrisis binnen 1 week mijn online training gelanceerd, die er nog niet eens was.

De online training was qua inkomsten plotseling mijn levenslijn.

Door de bèta-lancering had ik binnen een week 9.200 euro omzet. Nou, daar moet ik normaal gesproken anderhalve maand hard voor werken en het geluk hebben dat mijn agenda vol met opdrachten zit.

Ik wilde van Aartjan leren hoe je zo’n online training verkoopt. En bij hem meekijken, hoe hij het aanpakt. Zijn online trainingen zijn bijna een soort entertainment voor mij.

Ik had bijvoorbeeld al eerder een training van hem gekocht, over websites. Die heb ik toen op vakantie in Bonaire gevolgd. Ik had dan de hele ochtend strand, zon, zee, flamingo’s, lekker eten. En dan kon ik me er echt op verheugen: straks ga ik de volgende video kijken.

Tussen de middag als het toch snikheet was, ging ik dan naar mijn appartement, sloot ik mezelf even lekker af, en ging ik nog een les doen. Kijken of ik nog wat aan mijn website kon verbeteren.

Ik heb al met 3 mensen over de training van Aartjan gesproken. Niet omdat ik hem een dienst wil bewijzen, ik doe dat omdat ik echt enthousiast ben.

Door de training dacht ik: Jeetje. Wow. Mijn ogen werden geopend. Ik had altijd zo’n weerstand tegen verkopen. Gatver. Het maakt niet uit welk webinar je kijkt, maar het is altijd zo obvious. Aan het einde, dan komt het aanbod. Ik ergerde me aan die manier van verkopen en ik dacht ‘O god, als ik maar niet zo iemand word’.

Aartjan doet dat ook, maar hij doet het toch minder irritant. Hij heeft er een no nonsense-manier voor laten zien, echt open en eerlijk, waardoor voor mij die weerstand weg is.

Ik ben zelf ook altijd een open boek, op mijn blog klap ik al jaren alles online over mijn beleggingen. Volkomen open en bloot. Dus ik heb daar wat mee, met mensen die niet proberen een schijn op te houden.

Ik vind het heel bijzonder dat mensen geld over hebben voor de kennis die ik heb. Deze training heeft me extra vertrouwen gegeven om dat te doen.”

Janneke Willemse

Auteur en blogger BlondjesBeleggenBeter.nl, beurscommentator en presentatrice RTL Z

“Ik heb me aangemeld omdat ik mijn online training ‘Ontspannen omgaan met autisme’ wilde lanceren.

Door de tips van Aartjan heb ik hem 72 keer verkocht in een klein halfjaar. Waarvan zo’n 50 in de beta-variant: toen bestond mijn training nog niet.

Daardoor maakte ik meer dan 20.000 euro omzet terwijl ik dus nog helemaal niks had. Ik had een verkooppagina geschreven en ik had een opzetje van wat ik ongeveer wilde gaan doen in de training. Meer niet. En toch verkocht ik in 1 week al bijna 30 trainingen.

Deze training is nu de basis in mijn bedrijf.

Mensen kunnen na de training doorstromen naar de online autismecoach-opleiding. Dat is supercool. De online training gaat over het laagdrempelig omgaan met iemand met autisme, en de opleiding is de volgende stap: autismecoach worden.

Ik denk dat ik een van de eersten was die een online training aanbood, 13 jaar geleden. Daarna heb ik er een aantal gemaakt. Want ik geloof in online. Met live trainingen heb je minder mogelijkheden.

Voor mijzelf is het ook rustiger als ik het gewoon online kan doen, het scheelt gedoe. Zelf een trainingslocatie aanhouden is niet interessant meer, en sinds corona denk ik: online is ook prima hoor.

Ik ben een fan van Aartjan en heb al verschillende online trainingen gekocht. Het is altijd een plezier om naar hem te luisteren. Hij prikkelt. Dat je denkt: Huh, wat zegt hij nou weer? Bijvoorbeeld hoe je ‘lucht’ verkoopt aan klanten. Het schudt op. Ook met de voorbeelden die hij noemt. Hij brengt het leuk. 

Ik heb die VIP-variant aangeschaft, dus ik heb er een stukje van Aartjan bij. Dat prikkelt om er meer mee bezig te zijn omdat ik weet: straks hebben we dat gesprek. Het is superfijn om het met hem te hebben over mijn online training, en hij heeft hem ook voor me gereviewd.

De training had ook een bijeffect voor de trainingen die ik al had staan. Die heb ik ook aantrekkelijker gemaakt.

Voordat ik deze training deed was ik heel erg bezig met: hoe kan ik hem zo maken dat het didactisch helemaal klopt, bijvoorbeeld met leercurves en leerstijlen. Dat zette me in de kramp, want ik kon niet aan al mijn eisen voldoen.

De manier van Aartjan om trainingen te maken is leuk om te doen. Hoe ik mijn eigen trainingen inspreek is daardoor leuker, minder statisch. Dus het is ook leuker om naar te luisteren.

Ik heb fans die elke keer weer mailtjes sturen van: “Wat ben je toch een mooi mens, wat fijn dat je dit deelt.” En van: “Ik heb er zoveel aan gehad. Het leven is nu zoveel makkelijker en ontspannen geworden.” Daar doe ik het voor.

Bij hem hoeft het allemaal niet zo ingewikkeld en zo strak en binnen de lijntjes. Ik ben heel consciëntieus van mijzelf. Het moet allemaal perfect. Daar ben ik veel relaxter in geworden.

Ik leg de focus nu meer op andere dingen. Op het leuk maken van de training. Niet zozeer: waar zitten mensen in hun leerproces? En moet ik ze nu een reflectieverslag laten schrijven?

Bij veel trainingen moet je een heel stappenplan door voordat je bij een interessant onderwerp komt. Daardoor gaat bij mij het knopje uit. Mijn aandacht gaat ervan af. Bij de trainingen van Aartjan kun je meteen naar een interessant onderwerp. En ik leer ik het beste als ik een onderwerp interessant vindt. En als ik het direct kan toepassen.

Soms dan noemt hij iets, en dan blijft het op de achtergrond sudderen, en dan denk ik opeens: Yes, daar is ie! Als inspiratie, als brainstorm werken zijn lessen echt fijn.

Deze training is geschikt voor mensen die al een beetje online bezig zijn, of al wat trainingen geven. En die een switch willen maken naar online.

Door een tip van Aartjan heb ik het woord Autismeheld gevonden. Dat zijn mijn klanten. Ik krijg daar zoveel positieve reacties op, dat is gewoon zo gaaf. Autisme is eigenlijk altijd zwaar en moeilijk. Ik heb Aartjan bedankt dat ik dat positieve label naar boven heb kunnen halen.

Marja Boxhoorn

Autismecoach

“Aartjan, ik mail je even vanaf mijn telefoon hier op de boot.

We hebben al voor 14.000 euro facturen mogen sturen voor onze online werkpleziertraining. En waarschijnlijk sturen we binnenkort nog een factuur van 5000 euro. Drie gemeentes zijn al enthousiast. Daardoor hebben we mega vertrouwen in onze toekomst.

Later in het jaar maken we de tweede en derde training, om te launchen in 2021.

Zonder deze online training waren we nu dicht bij failliet geweest. Zo bijzonder dat we in december 2019 nog hebben geïnvesteerd in Extreme Omzet met Online Trainingen. Best investment everrrr.

We hebben geleerd hoe we ook in deze tijd geld kunnen verdienen.

Dat je tijdens moeilijke tijden twee dingen kunt doen. Met de rest treuren en afwachten, of blijven nadenken en de mensen volgen die een weg naar buiten weten.

Dat er een verschil is tussen afwachten / niets doen, en voorzichtig /slim in actie blijven.

Dat het goed is om te vertrouwen op jezelf, en je intuïtie.

Dat investeren in hoe je jezelf profileert en ‘ vertouwen overbrengt ‘ onmisbare onderdelen zijn in een business.

Dat niemand ooit arm is geworden van groot denken…

Dat je geen riskante dingen moet doen, maar dat gaan voor waar je in gelooft echt een risico waard is.

Dat we dromen van meer ruimte, ruimer wonen, nog meer vrije tijd, maar dat we dat doen náást heel erg genieten en dankbaar zijn voor wat we nu ervaren en hebben.

Onze kids herinneren zich deze zomer misschien wel als de zomer waarin we ze gingen betrekken bij het ondernemen…. super leuke gesprekken.

Dus… We proosten op je met een dankbaar hart!

Hartelijke groet,

Ester en Thijs”

Ester Braat

Werkplezier-trainer

Je houdt altijd toegang

Dit is een online training, en dat heeft deze voordelen voor jou:

 

  • Je houdt altijd toegang
  • Je hoeft niet te reizen
  • De 7 stappen naar extreme omzet met online trainingen kun je bekijken op je laptop als video, beluisteren op je telefoon als audio, of lezen als tekst
  • Je doet mee op het moment dat het jou uitkomt
  • Het enige wat je nodig hebt is een internetverbinding en een laptop, tablet of smartphone
  • Je kunt mij vragen stellen over jouw online training en ik geef je persoonlijk advies. Want je krijgt net als de andere deelnemers toegang tot online vragensessies.
  • Je bekijkt de vragensessies via internet, dus je stelt vragen vanaf je eigen werkplek
  • De vragensessies worden ook opgenomen op video, zodat je ze altijd nog achteraf kunt bekijken
  • Je krijgt 12 maanden toegang tot onze besloten community van Experts om ervaringen en slimme ideeën uit te wisselen

Kies voor Online of VIP:

 

Online: de 7 stappen naar extreme omzet met online trainingen leg ik uit in video’s waarin je precies ziet hoe het werkt. Je krijgt ook de transcripties (tekst) zodat je alles rustig kunt nalezen.

VIP: Behalve de video’s, transcripties en de live vragensessies krijg je 1-op-1 coaching van mij persoonlijk. We hebben namelijk 3 keer een belafspraak van 30 minuten op momenten die jou uitkomen. Daarin kun je me alles vragen. Bovendien krijg je 1 review van je training: ik bekijk je training en geef je gouden tips om hem extreem aantrekkelijk te maken voor je klanten.

Waarom jouw training straks de hoogste status heeft in jouw markt

Veel mensen zijn ultra-gevoelig voor status. Daarom kopen ze het liefst de best aangeschreven training, zelfs als die veel duurder is.

Die hoge status heeft jouw training straks. Want: 

 

  • Je training gaat over een hot onderwerp, waardoor de waarde in de ogen van je klanten als een raket stijgt.
  • Je modules hebben titels waardoor deelnemers zó geprikkeld raken dat ze bloednieuwsgierig alles aan de kant gooien omdat ze niet kunnen wachten om met je training aan de slag te gaan.
  • Je geeft een Granieten Garantie. Daar zijn ballen voor nodig en het is wettelijk NIET verplicht bij een online training. Dus je concurrenten geven hem liever niet.
  • Jouw training krijgt extreem hoge beoordelingen van deelnemers en er staan epische maar geloofwaardige reviews op je website
  • Je vraagt een hoger bedrag dan voor live trainingen waar jij persoonlijk voor de groep staat – en daardoor trek je de beste klanten want die geven daar de voorkeur aan 
  • Je gebruikt het geheime hypnotische effect van must-have bonussen – dat andere ondernemers meestal schandelijk onderschatten. Must-have bonussen kosten jou niks en hebben een gekmakend effect op klanten. Bijna geen enkele trainer pakt dit goed aan, terwijl het essentieel is voor het verhogen van de status van je training.
  • Jij hebt het lef om de prijs steeds verder te verhogen. Ik laat je zien hoe je dat doet zonder bezwaren van klanten en zonder dat je verkoop daalt. Al mijn online trainingen zijn tussen de 50 en 100% in prijs gestegen sinds ik ze heb gelanceerd en de verkoop is daarna alleen maar omhoog gegaan.

Meld je aan

Extreme Omzet met Online Trainingen

€ 4.000
  • Video’s: extreme omzet in 7 stappen
  • E-book: extreme omzet in 7 stappen
  • Opnames van groepsvragensessies
  • Groepsvragensessies met Aartjan
  • 1 jaar toegang tot online community van experts
  • 3x VIP-coaching door Aartjan
  • Review van je training door Aartjan

Extreme Omzet met Online Trainingen – VIP

€ 9.000
  • Video’s: extreme omzet in 7 stappen
  • E-book: extreme omzet in 7 stappen
  • Opnames van groepsvragensessies
  • Groepsvragensessies met Aartjan
  • 1 jaar toegang tot online community van experts
  • 3x VIP-coaching door Aartjan
  • Review van je training door Aartjan
Alle bedragen zijn exclusief 21% btw.

Heb je nog vragen of twijfels, voordat je je aanmeldt?

Blijf er dan niet mee zitten. Mail ons even op info@schrijvenvoorinternet.nl.

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly