Online Verkoopsucces XL

Ga 5x zo veel verkopen met de overtuigingstechnieken van de bestverkopende websites, zodat je producten of diensten bestsellers worden - zonder foute beïnvloedingstrucs te gebruiken


Online programma waarin je de hulp krijgt van Aartjan van Erkel


Geheime best practices waardoor iedere website meer gaat verkopen, ook die van jou

  • Ontdek hoe je direct meer omzet gaat maken met je website
  • Voor ondernemers die via internet producten of diensten verkopen

Beste ondernemer,

Ben je je weleens verbaasd waarom bezoekers op je website meestal geen klanten worden? Terwijl je site waarschijnlijk een hoop tijd en geld heeft gekost. 

Waarom zie je daar zo weinig voor terug? 

Juist online zou je meer omzet moeten kunnen binnenhalen, want 95% van de Nederlandse adressen heeft een internetaansluiting, en 86% van de Nederlanders heeft een smartphone. Je klanten zijn dus altijd online.

Waarom lukt het dan niet?

Misschien weet je het niet precies, of heb je het idee dat je achterblijft.

Helemaal als je kijkt naar de topwebsites.

Wil je net als topwebsites Booking.com, Amazon en Bol.com elk jaar méér verkopen?

Topwebsites doen iets wat ondernemers niet kunnen. Miljoenen besteden aan het verbeteren van hun websites, jaar na jaar.

Alleen al Booking.com heeft een team van ruim 100 mensen die elke dag op de website kleine veranderingen uittesten om te kijken hoe ze meer kunnen verkopen.

Zou je het interessant vinden om te zien wat zij hebben ontdekt door al dat testen? Zij weten honderden kleine dingen waardoor je website direct meer geld oplevert.

Simpele dingen, kleine aanpassingen - zoals het veranderen van een paar woorden. Die best practices werken in 99% van de gevallen. Dat is snel verdienen.

Alleen: de internetwereld van de Bookings en de Bols en de Amazons - en alle speciale bureaus die zij inhuren - houden die ontdekkingen geheim.

Want die zijn natuurlijk goud waard. Daarover houden ze hun mond stijf dicht: hun concurrenten mogen dit niet horen.

Ook voor jou als ondernemer blijven de beste online verkooptechnieken dus geheim. En doordat de grote jongens niks anders doen dan testen, wordt je achterstand elk jaar groter.

Als je de beste verkooptechnieken niet kent, kun je natuurlijk proberen met gezond verstand je website te verbeteren. Zoals Harold deed.

Wat er kan gebeuren als je met gezond verstand je website verbetert...

Harold is een Nederlandse ondernemer in een markt met veel concurrentie: singles-reizen. Drie jaar geleden was hij zijn website beu. Want hij vond hem lelijk, en hij leverde te weinig boekingen op.

Het werd tijd voor een nieuwe. Harold gebruikte zijn gezond verstand, las boeken en keek goed om zich heen. Daarna zette hij een webdesigner en een websitebouwer aan het werk. Zij maakten een nieuwe website voor hem, en stuurden daarna een factuur van € 20.000.

De investering moest een stijging opleveren van 20% in het aantal geboekte reizen. Dat moest makkelijk lukken dacht Harold, want hij vond zijn nieuwe website de allermooiste in zijn markt.

Het moment brak aan dat de website online gezet werd. Met spanning hield Harold daarna de verkoopcijfers in de gaten.

En toen schrok hij zich dood.

Het aantal geboekte reizen ging omlaag...

Na een maand moest Harold de conclusie trekken dat de nieuwe website niet zorgde voor een stijging van de verkoop, maar voor een daling. Er werden 5% minder reizen geboekt dan met de oude website.

Het ging dus niet lukken om de € 20.000 terug te verdienen die hij had geïnvesteerd. Bovendien liep hij een hoop nieuwe klanten mis.

Harold besloot toen om zich aan te melden voor mijn programma Online Verkoopsucces XL:

Harold Blanken


Ik had een nieuwe website, precies zoals ik hem hebben wilde: de allermooiste website in mijn markt vond ik zelf. Maar hij deed niet wat ik verwachtte. Sterker nog: ik had gerekend op een plus van 20% meer boekingen, maar ik ging naar een daling van 5%. Dat kostte me een hoop geld, en ik had 20.000 euro betaald voor die nieuwe site. Toen ben ik heel erg geschrokken. Wat is er nou aan de hand?

Ik zag op Facebook een bericht van Aartjan en besloot om met hem te gaan werken. We hebben met zijn adviezen een nieuwe site laten maken. Sinds die live is gegaan, heb ik 25% meer verkoop. Dat zijn 400 extra boekingen in 5 maanden. En nog belangrijker voor ons is de spectaculaire groei van de mailinglijst. De afgelopen 2 jaar heb ik altijd moeten knokken om het aantal mensen op mijn mailinglijst gelijk te houden. Door de nieuwe website groeit de mailinglijst nu 7 keer zo snel. Dat levert op termijn de meeste boekingen op.

Ik heb al tientallen ondernemers aangeraden om ook met Aartjan te gaan werken. Iedere ondernemer die geïnteresseerd is in omzetverhogingen, in goed online draaien, die wil dit weten.


Helaas maken veel ondernemers dit mee. Investeren in een nieuwe website, en daarna merken dat je nieuwe website slechter verkoopt dan je oude.

Dat kost je handenvol geld.

Ga 5 keer zo veel verkopen met verkooptechnieken die je direct kunt toepassen

De afgelopen 10 jaar werd ik ingehuurd door de topwebsites van Nederland en werkte ik samen met specialistische bureaus. Ik deed jaar in, jaar uit tests op de websites van de grootverdieners op internet en ontdekte precies wat extreem goed werkt.

Daardoor ken ik alle best practices: honderden simpele verkooptechnieken die je vandaag nog kunt toepassen, zonder dat je een grote website hoeft te hebben, en die eigenlijk altijd werken. Dus ook op jouw website.

Bijvoorbeeld:

  • Verander 2 of 3 woorden waardoor je website direct bij de 20% meest gebruikersvriendelijke websites in jouw markt hoort.
  • Wat je op je website kunt zetten om jezelf te onderscheiden, zelfs als je concurrenten precies dezelfde dienst of product verkopen.
  • Hoe je klanten overtuigt via het onderbewuste. Dat neemt 95% van de beslissingen over aankopen en investeringen. Bijna alle websites doen dit verkeerd, want ze proberen hun klanten te overtuigen via het bewuste brein - dat maar 5% van de beslissingen neemt. Ontdek hoe je 95% overtuigender wordt.
  • Waarom 1 zinnetje op de homepage de mailinglijst van deelnemers Elke en Stephane liet groeien met 800% in 6 maanden, waardoor ze hun provider moesten bellen omdat de server de grote aantallen bezoekers op de website niet aankon.
  • Hoe je van een goed aanbod naar een onweerstaanbaar aanbod gaat. Iets waar klanten geen seconde over nadenken: zo'n belachelijk goede deal dat ze meteen hun pinpas trekken.
  • Hoe je onvergelijkbaar wordt in je markt. Klanten willen dan alleen nog met jou zaken doen. Verschillende dienstverleners die meededen aan dit programma - zoals coaches, trainers en adviseurs - hebben daardoor hun tarieven met succes verdubbeld en zelfs verdrievoudigd.
  • Hoe je iets superaantrekkelijks op je website zet waardoor je meteen het e-mailadres krijgt van je klanten. Hiermee heb ik in een paar jaar tijd een lijst gekregen van 32.000 e-mailadressen, waardoor mijn omzet 400% hoger is geworden.
  • Hoe je websitebezoekers emotioneert, terwijl de rest van je markt ze alleen maar informeert. Els en Perrie hebben daardoor hun webshop gered toen ze werden weggeconcurreerd door 3 grote webwinkels. Ze verkopen nu 70% meer, wat direct 22.000 euro extra winst opleverde in de eerste 6 maanden na hun deelname.

Alle best practices heb ik in het programma Online Verkoopsucces XL gestopt. Speciaal voor ondernemers.

Hoe zou je het vinden om precies te weten hoe je website veel beter gaat verkopen? Als je opeens alle kennis had, de handigste tools en simpele sjablonen voor elke pagina op je website om in één klap klaar te zijn? Als je uitgebreide feedback zou krijgen op je website? Zonder dat je kostbare fouten maakt en zonder dat het je weken, maanden of jaren tijd kost, zodat je meteen meer klanten krijgt?

Elke Herzle Haacht, België

​Ik heb een gespecialiseerde wolwinkel op internet. Met haaknaalden, wol en patronen voor het haken van knuffels. Helaas maakte ik te weinig omzet om van te kunnen leven met mijn man en twee kinderen: maar 10.000 euro omzet per jaar. Mijn webwinkel was eigenlijk meer een uit de hand gelopen hobby. Gelukkig had mijn man Stephane een goede baan op de universiteit van Antwerpen.

Eind 2016 kregen we plotseling slecht nieuws: Stephane werd per direct ontslagen bij een reorganisatie. Onverwacht zaten we qua inkomsten op een dieptepunt. Hoe gingen we nu genoeg geld verdienen om met ons gezin van te leven? Stephane nam toen de beslissing om zich te gaan storten op mijn webshop. 

Iedereen in onze omgeving verklaarde hem voor gek. Want hij organiseerde eerst sportevenementen. Maar Stephane had altijd al geloofd in mijn wolwinkel, en nu had hij er opeens tijd voor.

Hij heeft toen het programma Online Verkoopsucces XL gekocht van Aartjan. Wat Stephane daarna deed om de website te verbeteren had een verbluffend effect. De cijfers zijn ongelooflijk: we maken 5 keer zo veel omzet!

We gingen van 10.000 euro naar 50.000 euro per jaar.

Ik heb nu geen hobby meer, maar een serieus bedrijf :-)

De website krijgt zo veel bezoekers dat Stephane onze provider heeft moeten bellen. De server kon het niet aan.

Ik raad iedereen die iets verkoopt op internet aan om dit programma ook te volgen.

Wat gebeurt er met jouw bedrijf als jij ook 5 keer zo veel omzet gaat maken?

Wat zou er met jouw bedrijf gebeuren als je net als Elke ook 5 keer zo veel omzet gaat maken? Welke investeringen zou je dan doen in je bedrijf? Welke reis zou je maken met je partner of met je gezin? Welke aankopen zou je privé eindelijk kunnen doen?

Misschien vind je het tijd voor de volgende stap met je website. Het zou kunnen dat je al een tijdje mijn tips leest. Of je vraagt jezelf af hoe je dit op jouw website kunt toepassen, zodat je producten of diensten bestsellers worden in jouw markt.

Daarom heb ik Online Verkoopsucces XL voor je gemaakt

Wat je krijgt:

Om het makkelijk voor je te maken om meer te verkopen, heb ik het voor je op video opgenomen. Stap voor stap laat ik je de plekken op je site zien waar je meer kunt gaan verkopen. Je krijgt alle tips en trucs van de bestverkopende websites. 

Je krijgt checklists om het makkelijk te maken. Deelnemers Dennis en Anne hebben door 1 checklist al tienduizenden euro's extra omzet gemaakt.

Je ziet succesvolle voorbeelden van Nederlandse en Vlaamse ondernemers, zodat je ziet wat extreem goed heeft gewerkt op hun website.

De naam van dit programma is Online Verkoopsucces XL.

Harro Messelink Woerden

​Ik had Aartjan liever een jaar eerder ontmoet, dan had ik het gelijk goed kunnen doen. Want destijds hebben we 15.000 euro geïnvesteerd in een nieuwe website. Maar we hebben een aantal dingen gedaan die enorme conversiekillers bleken te zijn. De verkoop daalde door de nieuwe site met bijna 40%.

Toen ben ik het programma Online Verkoopsucces XL van Aartjan gaan doen. Doordat ik het geleerde allemaal heb toegepast, trekken we nu heel veel onzekere klanten toch over de streep. Onze conversie steeg met 60% en onze omzet steeg met 50% tot 90% per maand, echt waanzinnig. De afgelopen maanden is er tussen de 7.000 en 29.000 euro extra omzet per maand binnengekomen. In december dit jaar zelfs meer dan 40K erbij in vergelijking met december vorig jaar :-).

Zomaar een paar dingen die je ontdekt in dit programma:

  • Je websitebouwer is waarschijnlijk van nature géén verkoper. Misschien heeft hij er deep down zelfs een hekel aan. Hoe je hem een nieuwe website laat opleveren waarvan je zeker weet dat hij veel meer omzet binnenbrengt dan je oude website.
  • Hoe jouw website een no-brainer wordt voor je klanten: supersimpel om te gebruiken (op 80% van alle websites verdwalen de bezoekers).
  • Een simpel element waardoor filmmakers hun verhalen onweerstaanbaar maken: miljoenen mensen zijn verslaafd aan series kijken! Hoe je dit vandaag nog toepast op je website. Bijna geen enkel bedrijf doet dat, omdat ze niet doorhebben hoe goed dit werkt.
  • Waarom twijfelende klanten een goed teken zijn, en hoe je ze over de drempel heen krijgt door wat je schrijft. Je klanten voelen zich opgelucht - eindelijk een beslissing genomen! (kassa)
  • Een copywriting-techniek van 4 doodsimpele stapjes waarmee wereldwijd miljarden zijn verdiend in de afgelopen 100 jaar door slimme ondernemers die hem hebben ontdekt.
  • Ontdek hoe je voor altijd verlost bent van writers's block. Je versnellingspook gaat van de achteruit naar de vijfde versnelling, en je pagina staat binnen een paar minuten vol met overtuigende tekst. Waarschuwing: veel deelnemers schieten vol bij deze techniek, of zijn in tranen.
  • Hoe je 'vals' kunt spelen door de online verkooptechnieken uit dit programma ook offline te gebruiken. Want ze werken net zo goed in je offertes, presentaties, nieuwsbrieven, brochures, bedrijfsvideo's, in je LinkedIn-profiel en op beurzen. Marjan gebruikte ze in een pitch aan een klant en sleepte een opdracht binnen van 12.000 euro.
Bodo Agterhof Heerenveen

Mijn grootste vraag voordat ik startte met het programma was: Hoe krijg ik mijn introductieweekenden verkocht: het Loopbaan Boostcamp. Hoe kan ik uitstralen dat ik toch wel vele stappen dieper ga dan de gemiddelde online coach? Ik kreeg met pijn en wringen 3 weekenden per jaar vol.

Voor mij heeft Online verkoopsucces XL ervoor gezorgd dat ik nu binnenkom in het hart van de lezer. Door ze liefdevol te confronteren. Ik raad het aan iedereen aan. Want wat heb je aan je dienstverlening als niemand het koopt? Er zijn 1 miljoen zelfstandigen, als 20% daarvan goed draait is het al veel.

Na deelname worden mijn nieuwsbrieven veel meer gelezen. Vroeger werden ze 10 tot 20 keer gelezen, maar de afgelopen nieuwsbrieven echt 1000/2000 keer. Ik heb triggerend leren schrijven. Ook is mijn omzet gestegen van 1 naar 2 ton. Ik heb nu elke maand zo’n introductieweekend vol, met 25 mensen. Vandaar dat ik deze zomer 2 weken op Bonaire heb gezeten.

 

 

Check of jouw website geschikt is voor dit programma

Het programma Online Verkoopsucces XL is niet voor iedere website geschikt. Check daarom eerst of jij een goede match bent, anders heeft het geen zin om mee te doen.

Want we laten alleen ondernemers en marketeers toe die een website hebben waar het de bedoeling is dat je bezoekers iets gaan doen. Bijvoorbeeld:

  • Bestellingen (je hebt een webshop of verkoopt fysieke of digitale producten)
  • Aanmeldingen (je geeft cursussen, trainingen, evenementen of congressen)
  • Contact opnemen of offertes aanvragen (je hebt een leads-genererende website)
  • Boekingen (je hebt een horeca-bedrijf of organiseert reizen/uitjes/excursies)

Heb je zo'n soort website? Dan is hij geschikt voor dit programma. Je ontdekt dan hoe je véél meer business gaat binnenhalen. En je past het ook meteen toe met onze hulp, zodat het direct geld oplevert.

 

Anne Raaymakers Eindhoven

​Mijn website was echt heel slecht en leverde heel weinig verkoop op. Maar ik had geen idee wat ik moest veranderen om hem te verbeteren. Ik wilde een stok achter de deur om eindelijk eens iets aan de website te gaan doen. Aartjan gaf heel duidelijke stappen die we gewoon uitvoerden. Hij is heel kundig en hij kan het ook heel goed overbrengen. En hij verbloemt niks, dat vind ik wel lekker.

Iedere ondernemer die meer uit zijn website wil halen zou dit trainingsprogramma van Aartjan moeten doen. Ik heb het al aan verschillende mensen aanbevolen.

Verkooppagina's schrijven gaat nu bijvoorbeeld heel snel. De tweede verkooppagina die ik maakte heeft 550 sales opgeleverd, dat leverde 35.750 euro omzet op.

Je hebt géén technische kennis nodig

Ik ben zelf niet goed in de technische kant van mijn websites. Jij hoeft dat ook niet te zijn, want dit programma gaat niet over techniek. Je hebt dus geen technische kennis nodig, en je hoeft geen verstand te hebben van technologie, content management systemen of programmeren.

Er zijn zelfs mensen die het programma doen zonder dat ze ook maar inloggen op hun website. Dat adviseer ik je zelfs, want dat zijn de mensen die de beste resultaten hebben. Ik geef je namelijk een simpele manier om de verkooptechnieken toe te passen waar je nul techniek voor nodig hebt.

Je kunt ook meedoen als je nog geen website hebt

Misschien heb je nog geen website. Je bent bijvoorbeeld starter, of je hebt een switch gemaakt. Dan kun je ook meedoen aan Online Verkoopsucces XL. Veel ondernemers hebben dat al gedaan. Want: je weet straks precies hoe je website moet worden, doordat je ontdekt wat je moet zeggen op internet om omzet te maken.

Daardoor kun je een webbouwer heel goed instructies geven. Je laat je niets meer door hem wijsmaken, want websitebouwers kunnen eigenwijs zijn.

Je doet het in één keer goed, want jij weet straks precies wat goed verkoopt

Hou je niet van verkopen?

Ik ben zelf introvert en daardoor ben ik allergisch voor verkooppraatjes. Jouw klanten zijn daar meestal ook allergisch voor. Het enige wat ze willen is jouw hulp bij het nemen van een beslissing.

Daarom ontdekt je in dit programma hoe je klanten op een ethische manier overtuigt, en al hun twijfels en bezwaren wegneemt. Zodat ze compleet gerustgesteld ja kunnen zeggen tegen de aankoop of investering.

Het maakt niet uit in welke branche je zit

In dit programma ontdek je hoe je klanten overtuigt via de achterdeur: het onderbewuste. Een deel van het brein dat aan het begin van de evolutie werd gevormd, miljoenen jaren geleden.

Daar zitten onze instincten: overleven, voortplanten, sex. En onze emoties: woede, angst, vreugde. En daar zit ook de koop-knop verstopt: in ons primitieve brein. Als je die knop eenmaal hebt ontdekt, dan kun je altijd verkopen.

We gaan het dus niet hebben over wat je verkoopt, maar hoe je het verkoopt. Je krijgt technieken die altijd werken, in welke markt je ook zit. En wie je klanten ook zijn: mannen, vrouwen, consumenten, bedrijven, B2B, B2C, ondernemers, managers, ouderen, jongeren.

Wat je hier ontdekt is altijd van toepassing op jouw bedrijf. Dat zie je ook aan de ondernemers die al hebben deelgenomen, want die zitten in alle markten.

Voorbeelden van ondernemers die het programma hebben gekocht zijn:

Reisorganisator, tekstschrijver, marketingcommunicatie-adviseur, social media expert, business coach, software-reseller, reseller van schoonmaakproducten, wordpress-coach, internetbureau, e-learning ondernemer, horeca-adviseur, webwinkel in landelijke meubels, certificeringscoach, tandartspraktijk, bruiloftfotografen, goede doelen, affiliate-websites, autoverhuurbedrijf, pranic healing-trainer, webwinkel in e-readers, sales-trainer, containerverhuur-bedrijf, webdesigners, CEO-coach, adviseur elektronisch patientendossier, yogacentrum, architectenbureau, communicatiebureau, kunstenaar, reisbureau voor singles-reizen, webshop in gereedschap, makelaarskantoor.

Je ziet hier 32 ondernemers. In totaal hebben 566 Nederlandse en Vlaamse ondernemers uit alle denkbare markten dit programma al gedaan.

Hoe weet je zeker dat je de investering terugverdient?

Er is maar één ding dat je zeker weet. Als je dit niet toepast levert je website morgen hetzelfde op als vandaag (te weinig). Pas je dit wel toe, dan kunnen er bizarre dingen gebeuren op je bankrekening. Er is bijvoorbeeld een deelnemer die nu 216.000 euro per jaar extra verdient met zijn website.

Dit programma heb ik gemaakt om het voor jou makkelijk te maken om direct meer omzet te krijgen. En door de niet goed, geld terug garantie loop je sowieso geen enkel risico. De keuze om je aan te melden is natuurlijk helemaal aan jou.

Steven KrullerDirecteur Kabels en meer, Zaandam

​Ik vond het vooraf een flinke investering. Ook omdat ik me er al in had verdiept, want ik had het boek van Aartjan gelezen en ik zit al 9 jaar in de webshops. Ik vroeg me af of ik het er dan wel uit ging halen.

Wij verkopen meer dan 25.000 kabels en beugeloplossingen voor TV’s. Veruit de best converterende is een TV-standaard waarvan we de pagina hebben herschreven na de cursus. Voorheen werd die aanzienlijk minder verkocht, dan kozen mensen vaak voor een nog iets goedkopere. Maar nu is dat de hardloper.

Het aantal bezoekers is verdubbeld van 150 naar 300 per dag, per website. Daar heeft zeker het herschrijven aan bijgedragen. Dit jaar hebben we een omzetgroei van ruim 30% gehad. Vooral doordat de orderwaarde is gestegen met 57%. Dat schiet wel op. Door de omzetstijging hebben we de investering in ongeveer 2 maanden terugverdiend.

Garanties

Simpel gezegd: eigenlijk mag ik je geen 'niet goed, geld terug' garantie geven. Want dit is een online programma, en dan heb je volgens de wet geen 'recht op retour'. Maar ik geef je tóch die garantie - die dus in feite illegaal is ;-)

Dus in het onwaarschijnlijke geval dat je verkoop niet stijgt of je omzet gelijkblijft nadat je de verkooptechnieken uit dit programma hebt toegepast op de pagina's van je website, stort ik het volledige bedrag terug op je rekening. Stuur me dan binnen een jaar na je aanmelding een mail die laat zien wat je hebt aangepast aan je website.

Nog eerlijker kan ik het niet maken. Je hebt de resultaten gezien van de andere deelnemers die tienduizenden - soms honderdduizenden - euro's extra omzet zijn gaan maken met dit programma. En je hebt mijn Niet goed, geld terug garantie. Ben je het met me eens dat je geen enkel risico loopt door te investeren in dit programma?

Bovendien krijg je bij dit programma ook nog deze garanties:

    • Gegarandeerd géén technische kennis nodig
    • Gegarandeerd geschikt voor websites in aanbouw
    • Gegarandeerd geschikt voor websites die nu nog geen enkele klant opleveren
    • Gegarandeerd geschikt voor starters (nog geen website)
    • Gegarandeerd geschikt voor websites die al klaar zijn
    • Gegarandeerd geschikt voor B2B-websites
    • Gegarandeerd geschikt voor B2C-websites
    • Gegarandeerd toepasbaar op elk moment, ook als je nu geen tijd hebt
    • Gegarandeerd levenslang toegang tot alle verkooptechnieken, best practices, recepten en video's
    • Gegarandeerd geschikt voor alle content management systemen: het maakt niet uit met welke technologie, systeem, platform of programmeertaal je website gebouwd is

Waarom hebben 566 ondernemers dit programma gevolgd, ook buiten Nederland: o.a. in Frankrijk, Kroatië, Spanje Thailand en Nieuw-Zeeland ?

Meer dan 10 jaar lang huurden de best verkopende websites van Nederland me in, en hielp ik ze met succes om meer te verkopen:

  • Bij Booking.com deed ik 2 jaar lang honderden AB-testen en multivariatie-testen om meer hotelreserveringen binnen te halen.
  • Bij ABN AMRO, SNS Bank en de Postcode Loterij testte ik verkooptechnieken samen met marketeers, webanalisten en copywriters, en ontdekte ik welke woorden en afbeeldingen de website overtuigend maken.
  • Bij Ditzo en Triodos Bank deed ik als verkoopexpert met succes alle copywriting voor hun nieuwe website: homepages, verkooppagina's, bestelformulieren, over ons-pagina's, aanmeldformulieren en verkoopmails. De Ditzo Autoverzekering werd binnen 1 jaar de best verkopende autoverzekering van Nederland in een superconcurrerende markt met nog 50 andere aanbieders.

Sinds ik het Online Verkoopsucces XL aanbied, hebben al 566 ondernemers uit Nederland en Vlaanderen meegedaan, in alle mogelijke markten. Een aantal van hen is gevestigd in het buitenland. Dat werkt prima, want je kunt het volgen op je eigen werkplek. Waar ter wereld je ook zit. Ook non-profit organisaties hebben zich aangemeld, zoals stichtingen, verenigingen en coöperaties die meer donateurs en leden willen werven.

Mijn boeken Verleiden op internet en Maak ze gek stonden op nummer 1 en 2 in de Managementboek bestseller top 100 en mijn laatste boek is het bestverkochte managementboek van 2016.

Door de verkooptechnieken uit dit programma toe te passen op mijn eigen websites heb ik 1,1 miljoen euro omzet gemaakt in de afgelopen 2 jaar.

Ik ben geïnterviewd en besproken in een aantal landelijke media, waaronder Algemeen Dagblad, SBS6, Emerce, Sprout, De Zaak, Het Parool en BNR Nieuwsradio.

Dit zijn de praktijkvoorbeelden van Dennis en Saskia:

Dennis van Leeuwen

Ik wist totaal niet waar ik moest beginnen als ik teksten schreef voor mijn website. Op mijn opleiding ICT Media en Design had ik daar ook nooit iets over gekregen. Dus schreef ik vaak maar iets over mijn bedrijf en over techniek. Mijn website leverde maar sporadisch een aanvraag op.

Ik adverteer ook steeds meer op Facebook en dan moet je copywriting natuurlijk ook goed zijn. Anders gooi je heel veel geld weg. Toen ik het idee kreeg om podcasts als een nieuw product aan te bieden, had ik daar een pagina over geschreven op mijn website. In 5 maanden tijd heeft die pagina maar 3 aanvragen opgeleverd.</p><p>Toen ben ik het programma van Aartjan gaan doen. Wat ik fijn vind is dat ik zijn checklist kan uitprinten, die geeft precies aan: dit moet bovenaan je pagina staan, en dan dit en dan dit. Toen ik dat toepaste kregen we in 2 weken tijd 6 aanvragen.

Het heeft nu al voor 10.000 euro aan directe sales opgeleverd en 14 aanvragen. Ik gebruik het ook om betere mailingen te schrijven en voor onze updates op Facebook.

 

Saskia Weijman

Voordat ik me aanmeldde voor Online Verkoopsucces XL was mijn angst wel: O jee, het is heel veel geld. Verdien ik het wel terug? Nou ja, die was volledig ongegrond want ik heb het al vet terugverdiend. Het heeft direct € 10.800 opgeleverd. Na het aanpassen van mijn verkooppagina's had ik bijvoorbeeld in 1 week 4 nieuwe klanten in een hele concurrerende branche: webdesign. Dit is de beste investering ooit, ook omdat het mijn manier van denken en ondernemen zo heeft veranderd. Ik heb nu veel ideeën, doorzettingsvermogen en zelfvertrouwen, dat ook. Dat is onbetaalbaar.

Eerst kon ik niet leven van mijn bedrijf. Ik was zo bang om teveel te vragen omdat ik dan dacht dat ze naar een concurrent zouden gaan, dat ik zo weinig geld vroeg dat ik het gewoon voor niks aan het doen was. Dan ben je hard aan het werk maar je krijgt niet de beloning die je eigenlijk verdient. Ik was ook ontzettend moe, ik werd niet blij van mijn werk. Ik durf door dit programma nu hogere prijzen te vragen.

Tijdens het programma heb ik een switch gemaakt, en ben ik workshops Hondenfotografie gaan geven. Daarover organiseerde ik een Facebook-challenge. Ik schrok me helemaal kapot: mijn doel was 50 aanmeldingen maar na 3 dagen stond hij op 345 deelnemers. Ik heb in die challenges via Facebook en e-mail nu een engagement van 95% van de ontvangers.

Ik twijfelde destijds tussen dit programma en dat van 2 andere trainers en ik ben heel blij dat ik toen voor Aartjan heb gekozen.

Nog een paar geheimen van verleiding die je krijgt in dit programma:

  • 8 redenen waarom websites klanten afschrikken, zonder dat de ondernemer dit zelf door heeft
  • Marketing-bullshit - het enige wat je echt hoeft te weten over branding en marketing op je website. Met de ontdekkingen uit de statistisch onderbouwde onderzoeksmethode van Gerry McGovern.
  • Een beïnvloedingstechniek geschikt voor hersenspoeling, en hoe je die 100% ethisch toepast om meer te verkopen aan je klanten. Waarschuwing: ik ga er in dit programma wel van uit dat jij ethisch omgaat met de beïnvloedingstechnieken die ik je geef, en dat jouw product of dienst okee is. 
  • Waarom websites stoppen met verleiden op het moment suprême.
  • Hoe het formulier op je website motiverend en geruststellend wordt, zodat je meer aanvragen, bestellingen, boekingen en aanmeldingen krijgt. Het formulier sluit de deal met je klant!
  • Neuro-copywriting: hoe je de juiste woorden kiest voor het irrationele brein.
  • Bevrijd je klanten van hun twijfels. Ook al geef je klanten tientallen redenen om ja te zeggen, sommigen zeggen dan tóch nee. Dat komt doordat ze bezwaren hebben. Hoe je rustig elk bezwaar wegneemt zodat je klanten ja kunnen zeggen. Ze voelen zich dan bevrijd, want twijfelen kost energie. Dit vergeet bijna iedere ondernemer te doen en daardoor verkopen ze te weinig

Je ontdekt hoe je met deze pagina's veel meer klanten binnenhaalt:

  • Homepage - De geheimen van een onweerstaanbare homepage, plus de 5 dringende vragen die iedere bezoeker aan je homepage in zijn hoofd heeft - en hoe je het perfecte antwoord erop geeft
  • Verkooppagina's. Vier simpele verkoopverhogende aanpassingen aan de tekst van de pagina over je product, dienst of training. Door ze toe te passen hebben deelnemers tienduizenden euro's omzet gemaakt binnen een paar weken of maanden.
  • Navigatiepagina's - Waarom ‘keuzepagina’s’ je site makkelijker maken voor klanten, en voor meer verkoop zorgen.
  • Contactpagina - Hoe het komt dat de meeste contactpagina's klanten ontmoedigen om hun gegevens in te vullen, en hoe je dat simpel oplost op jouw website zodat je veel meer aanvragen krijgt.
  • Over ons-pagina - Hoe je Over ons-pagina een golf aan nieuwe klanten oplevert. Dit is een van de meestbekeken pagina's op websites!
  • Formulier - Hoe je motiveert en geruststelt in je formulieren zodat meer klanten je aanmeldformulier, bestelformulier of aanvraagformulier tot het einde invullen.

Je investering om mee te doen met dit programma is 4.000 euro. Bedenk bij jezelf: Ben je tevreden met de inkomsten uit je website, of wil je meer? Als je website veel te weinig oplevert, dan is meedoen aan Online Verkoopsucces XL de eenmalige investering waarmee je dat oplost.

Als je dit interessant vindt, dan nodig ik je uit om met ons te gaan werken. Klik op de groene knop om je aan te melden. Je bent van harte welkom in het programma.