VIP Marketing Masterclass in Rome

Dit is de trainingslocatie, lijkt het je iets om twee dagen lang dit uitzicht te hebben?

Tweedaagse masterclass voor ondernemers door Aartjan van Erkel.

Maak een megasprong vooruit met je marketing en domineer je markt.

Nog nooit heb ik zo veel zin gehad in een seminar dat ik organiseer. Dit voorjaar ontvang ik Nederlandse en Vlaamse ondernemers voor een Marketing Masterclass in Rome, Italië!

De foto hierboven is het dakterras waar je met mij en een klein groepje ondernemers luncht, espresso's drinkt, borrelt en waar we knallen met jouw marketing. 

Waarom in Rome?

Ik had natuurlijk een zaaltje kunnen huren in een Van der Valk-hotel aan de A12 :-) Maar ik wil dat het een epic ervaring voor je wordt, en daarom nodig ik je uit in Rome.

Rome is mijn tweede stad. Mijn vrouw Chiara is hier opgegroeid en ik kom er met mijn gezin meerdere keren per jaar. 

We kennen dus de leukste restaurants, gelateria's, adresjes voor Italiaanse schoenen en tassen, ik weet een hele fijne kleermaker waar je voor een zacht prijsje overhemden op maat laat maken (of een compleet Italiaans kostuum), en we hebben de beste tips voor sightseeing (bijvoorbeeld een unieke bezienswaardigheid uit de Romeinse tijd waar je normaal niet binnenkomt tijdens een trip naar Rome). 

Je krijgt al onze insider tips voor Rome. Bijvoorbeeld het pleintje met de beste pizzeria al taglio, de beroemdste espresso-bar van Rome en een van de beste gelateria's - allemaal op 20 meter afstand van elkaar. 

Je kunt er makkelijk een weekend Rome aan vastknopen. Want je kunt naar de Masterclass komen op donderdag + vrijdag óf naar de Masterclass op maandag + dinsdag. 

Locatie: Rooftop terrazza Atlante Star, naast het Sint Pietersplein

De masterclass-ruimte is gelegen op dit rooftop-terras, met uitzicht op de Sint Pieter. We lunchen hier buiten in het zonnetje!

Rome is beroemd vanwege le terrazze panoramiche: dakterrassen met uitzicht. Dat komt doordat in het middeleeuwse centrum de straatjes heel smal zijn. Om een terras in te richten waren restaurants soms gedwongen om uit te wijken naar het dak. Op de mooiste locaties heb je daardoor een uniek uitzicht over de daken en koepels van Rome, waar de voetgangers beneden op straat geen weet van hebben.  Je moet deze plekken echt kennen. Zelfs veel Romeinen weten de mooiste dakterrassen vaak niet te vinden.

We lunchen hier heerlijk in het zonnetje, en daarna trekken we ons terug in onze seminar-ruimte met glazen wanden, waar we ditzelfde uitzicht hebben.

Het Atlante Star rooftop terrazza ligt op 600 meter van het Sint Pietersplein, de muren van Vaticaanstad, de rivier de Tiber en het Castel Sant'Angelo.

Word de bekendste naam in je markt

Doe je nog vrij weinig aan marketing? En heb je het gevoel dat je nog onzichtbaar bent voor een groot deel van je markt? 

Heb je het idee dat je product véél beter is dan je marketing?

Ga dan naar het volgende level.

​Hou je klanten niet langer in het duister. Zorg dat iedereen je kent.

In Rome werk ik er samen met jou aan dat je de bekendste naam wordt in jouw markt. 

Het bedrijf waar iedereen als eerste aan denkt.

Wat daarvoor nodig is? Dat je overal bent. Met de beste content van iedereen.

Waar je klanten ook kijken op internet, ze komen elke keer jou tegen.

Krijg veel meer volgers en bezoekers

Overal aanwezig zijn is superovertuigend, want dit lukt maar een paar procent van de bedrijven. De grote spelers. Die meestal mega-marketingbudgetten hebben. 

Maar zo'n groot budget is nergens voor nodig. Overal aanwezig zijn kan ook met een budget van peanuts.

En een tijdsinvestering van een uurtje per week voor jou als ondernemer.

In dat uurtje veroorzaak je een explosie van content. In één klap genoeg berichten om al je social media kanalen de hele week te vullen, inclusief je nieuwsbrief en blog.

Terwijl jij er verder niets meer aan hoeft te doen.

Haal een stroom van leads binnen

Overal aanwezig zijn met supergoede content is leuk, maar je wilt natuurlijk dat het geld oplevert. Daarom gaan we ervoor zorgen dat je een stroom van leads binnenhaalt:

  • Offerte-aanvragen
  • Aanmeldingen op je mailinglijst
  • Aanmeldingen voor je events, webinars of trainingen
  • Downloads van e-books, white papers, catalogi en brochures 
  • Aanvragen van proefaccounts

Verkoop meer met een onweerstaanbaar aanbod

De meeste ondernemers doen een goed aanbod aan hun klanten. Maar jij gaat een onweerstaanbaar aanbod doen. Iets dat zó aantrekkelijk is, dat klanten er niet meer over hoeven na te denken. Hun onderbewuste is hier zo door verleid dat ze direct ja tegen je zeggen.

Data

Deze VIP Marketing Masterclass duurt 2 dagen. Ik organiseer hem 2 keer in 1 week, waardoor je kunt kiezen uit deze data:

  • Donderdag 31 mei & vrijdag 1 juni 2018 
  • óf Maandag 4 juni & dinsdag 5 juni 2018

In beide gevallen kun je het makkelijk combineren met een weekendje Rome.

Aanmelding: vraag een belafspraak aan

Aanmelding voor deze VIP Masterclass is invitation only, dus er is géén open aanmelding. De aanmelding is beperkt tot ondernemers met een bestaand bedrijf en een omzet van €100.000 of hoger. Het maximale aantal aanmeldingen is 10 ondernemers per groep.

Om een leuk groepje gelijkgestemde ondernemers samen te stellen, maak ik eerst een belafspraak met een aantal geïnteresseerden. Daarin bespreken we hoe het nu gaat met jouw marketing, en bekijken we samen of het voor jou zin heeft om aan deze masterclass mee te doen. Vraag hier een belafspraak aan.

Culinaire specialiteiten van Rome:

Pizza uit de forno a legna: houtoven

Pizza tonda (ronde pizza) geserveerd door pizzeria's in Rome is dun, flinterdun. Zo dun mogelijk. Daardoor hoeft hij maar een paar minuten gebakken te worden in de houtoven, is hij krokanter, lichter verteerbaar en je proeft relatief veel van de toppings.

Pizza al taglio is streetfood: uit loketten en ramen langs de straat worden vierkante stukken bakplaatpizza uitgevent. De bodem is wat dikker zodat je hem makkelijker uit de hand eet. Wij kennen de beste pizzeria al taglio van heel Rome.

Spaghetti alla carbonara

Spaghetti alla carbonara

Uitgevonden in Rome, smeuiig met ei, spekjes en het lekkerst met een flinke draai verse peper uit de pepermolen.

Saltimbocca alla romana

Saltimbocca alla romana

Dungesneden kalfsvlees met prosciutto - rauwe Parmaham - en een blaadje salie, gestoofd in boter en witte wijn.

Saltimbocca alla romana

Supplí

Balletjes gemaakt van risotto, gevuld met mozzarella, gepaneerd en gefrituurd in hete olie. Heul lekker bij de borrel, vooral als ze nog gloeiend heet zijn.

Typische zoete desserts en tussendoortjes in Rome:

Grattachecca - schaafijs

Grattachecca

Schaafijs met sap en siroop van verschillende soorten vruchten. De beste plek voor grattachecca zijn de kraampjes aan de Lungotevere langs de rivier de Tiber.

Je spreekt het trouwens uit als: kratta-kekka.


Cornetto alla crema

Cornetto alla crema

Zoete croissant gevuld met banketbakkersroom die Romeinen graag 's morgens staand aan de bar eten als colazione (ontbijt). Natuurlijk met een sterke cappuccino erbij.


Gelato - géén bolletjes :-)

Gelato - schepijs

De gelateria's in Rome scheppen het ijs traditioneel niet met een bolletjestang maar met een grote spatel. Daardoor krijg je hier de grootste porties van heel Italië.

Diverse honderden jaren oude gelateria's serveren allerlei smaken die we in Nederland niet kennen, zoals mont blanc, zuppa inglese en pompelo con prosecco. De beste ijssalon is bijna onvindbaar diep weggestopt in de smalle straatjes in de buurt van het Pantheon. Je krijgt onze favoriete adresjes voor schepijs.

Wil je op een heerlijke plek een paar dagen genieten van de Italiaanse keuken? In alle rust aan je bedrijf werken, in plaats van in je bedrijf? Een enorme sprong maken met je marketing en sales? Vraag dan een belafspraak met me aan. Dan bespreken we samen hoe het nu gaat met je marketing, en kijken we of het voor jou op dit moment zin heeft om mee te doen aan deze Masterclass.

Colosseum

Pantheon

Trevi-fontein

Wil jij ook:

  • Voor eens en voor altijd ontdekken wat jouw bedrijf uniek maakt - nooit meer twijfelen!
  • Direct het e-mailadres krijgen van je websitebezoekers
  • Nieuwsbrieven die klanten onbedwingbaar nieuwsgierig maken - ze móeten ze wel openen!
  • Doorkliks en sales vanuit je nieuwsbrieven, Facebook-updates en video's?
  • Een onweerstaanbaar aanbod doen waar klanten direct ja tegen zeggen
  • Veel meer verkoop uit leads die binnenkomen door je onvergetelijke marketing

Heb je zin om 2 dagen uit je bedrijf te stappen en naar een heerlijke plek in Italië te komen? Dan ga ik graag met je in gesprek. Beantwoord een paar vragen over je marketing alsjeblieft, klik hier

Het weer

Tijdens de VIP Marketing Masterclass is het 20 tot 25 graden in Rome.

Er is gemiddeld 9 uur zon per dag.

We hebben nog geen last van de hitte van de zomer, omdat we tijdens het voorjaar gaan. Het is in mei en juni bijna altijd droog en zonnig met een strakblauwe lucht.

Lunch en diner

We lunchen buiten op het dakterras met uitzicht over de daken van Rome. 

Op de avond van dag 1 neem ik je mee uit eten in dit restaurant waar vooral locals komen. Het is een van onze favoriete restaurants van de stad, waarvan het terras uitkijkt over de rivier de Tiber:

 Reacties van andere klanten:

 Ine Kruysen

 Webwinkel-eigenaar, Haaren (NB)

quote-left

"Ruim € 57.000 extra omzet"


"De investering was een hele berg, en ik vroeg me van tevoren af of ik dat wel ging terugverdienen. Als mijn conversie zou stijgen, dan zou ik het er snel uit hebben. Maar je moet wel dat geloof erin hebben.


Ik had al van alles geprobeerd en ik wilde weer op het juiste spoor gezet worden. Nieuwe input, dingen die wetenschappelijk bewezen zijn. Ik wilde me graag laten helpen, zodat ik niet alles zelf hoefde te doen.


Na de Persoonlijke VIP-dag met Aartjan hebben we de webshop veranderd en zijn we begonnen met het sturen van nieuwsbrieven.


Een van de eerste mailings leverde direct een omzet van 1.700 euro op. Het aantal bezoekers is stijgend, en de conversie is 29,5% hoger geworden. Dat levert 4.800 euro extra omzet per maand op, dus op jaarbasis ruim 57.000 euro."

 Laurence Verwee

 Boekencoach bij The Power of Books, 

Gent

quote-left

"Door één mail te sturen mijn investering direct 3x terugverdiend"


"Aartjan gaf me de letterlijke tekst van één simpel mailtje om naar een aantal bestaande klanten te sturen. 


Door die ene mail kreeg ik zo veel aanvragen dat ik mijn investering direct 3x had terugverdiend."


 Bodo Agterhof

 Trainer en loopbaan-coach, Heerenveen

quote-left

"Dit jaar €100.000 meer omzet"


"Voor mij heeft Aartjan ervoor gezorgd dat ik nu binnenkom in het hart van de lezer. Door ze liefdevol te confronteren. Ik raad het iedereen aan. Want wat heb je aan je dienstverlening als niemand het koopt? Er zijn 1 miljoen zelfstandigen, als 20% daarvan goed draait is het al veel.


Na deelname worden mijn nieuwsbrieven veel meer gelezen. Vroeger werden ze 10 tot 20 keer gelezen, maar de afgelopen nieuwsbrieven 1000/2000 keer. Ik heb triggerend leren schrijven. Daardoor is mijn omzet gestegen van € 100.000 naar € 200.000.


Ik heb nu elke maand een introductieweekend vol, met 25 mensen. Vandaar dat ik deze zomer 2 weken op Bonaire heb gezeten."


Waarom hebben 994 ondernemers al met Aartjan gewerkt?

Aartjan van Erkel

Meer dan 10 jaar lang huurden de best verkopende websites van Nederland me in, en hielp ik ze met succes om meer te verkopen:

  • Bij Booking.com deed ik 2 jaar lang honderden AB-testen en multivariatie-testen om meer hotelreserveringen binnen te halen.
  • Bij ABN AMRO, SNS Bank en de Postcode Loterij testte ik verkooptechnieken samen met marketeers, webanalisten en copywriters, en ontdekte ik welke woorden en afbeeldingen de website overtuigend maken.
  • Bij Ditzo en Triodos Bank deed ik als verkoopexpert met succes alle copywriting voor hun nieuwe website: homepages, verkooppagina's, bestelformulieren, over ons-pagina's, aanmeldformulieren en verkoopmails. De Ditzo Autoverzekering werd binnen 1 jaar de best verkopende autoverzekering van Nederland in een superconcurrerende markt met nog 52 andere aanbieders.

Sinds ik het trainingsprogramma Online Verkoopsucces XL aanbied, hebben 994 ondernemers uit Nederland en België meegedaan, in alle mogelijke markten. 

Een aantal van mijn resultaten doordat ik de marketing-technieken uit deze Masterclass toepas:

  • Mijn eerste boek Verleiden op internet stond op nummer 2 in de Managementboek bestseller top 100 en is meer dan 12.000x verkocht
  • Mijn tweede boek MAAK ZE GEK! werd in 2016 het bestverkochte managementboek van het jaar
  • Meer dan 35.000 ondernemers hebben zich geabonneerd op mijn mailinglijst
  • Op Facebook heb ik een wekelijks berichtbereik op Facebook van meer dan 500.000
  • 994 ondernemers hebben deelgenomen aan mijn trainingsprogramma Online Verkoopsucces XL
  • Een aantal landelijke media hebben me geïnterviewd en besproken, waaronder Algemeen Dagblad, NPO Radio 1, SBS 6, Emerce, Het Parool en BNR Nieuwsradio.

Je investering - Tijdelijk SUPER EARLY BIRD-aanbod!

Je investering om deel te nemen aan de tweedaagse VIP Marketing Masterclass in het historische centrum van Rome is 4.000 euro  nu maar 2.500 euro: tijdelijk Super Early Bird-aanbod. Dit is exclusief 21% btw. 

Tijdelijk is er ook een partnerkorting: als je samen met een compagnon, zakelijke partner of medewerker komt, dan krijgt die 50% korting en investeert dus maar 1.250 euro om naar de VIP Marketing Masterclass te komen. 

P.S.
Ben je tevreden met de inkomsten uit je marketing, of heb je het gevoel dat er veel meer in zit? Als je nieuwsbrieven, social media of advertenties te weinig opleveren, dan is meedoen aan deze Masterclass de eenmalige investering waarmee je dat oplost.