Nummer 1 Mastermind

Invitation only – High-end implementatie- en coachinggroep van Aartjan van Erkel

Voor mijn topklanten heb ik 1 exclusieve mastermind-groep. Die is uitsluitend toegankelijk op persoonlijke uitnodiging van mij.

De Nummer 1 Mastermind:

  • Is uitsluitend toegankelijk voor ondernemers in dienstverlening, training of coaching
  • Die de bekendste naam zijn in hun markt of op een andere manier aan de top staan in hun markt of daar in de buurt zitten
  • Die hun marketing beter aanpakken, een groter bereik hebben of een hoger niveau van expertise dan de meeste van hun concurrenten.
  • Die zelf het gezicht zijn van hun business.
  • Die een groot deel van de copy voor hun e-mailmarketing, website, social media en advertenties zelf schrijven.
  • Een jaaromzet hebben van minimaal drie ton.
  • Die coachbaar zijn.
  • Die weten dat hun copywriting, marketing en sales nog zo veel beter zouden kunnen als ze toegang zouden hebben tot een groep van peers en begeleid zouden worden door Aartjan van Erkel.

Wil je weten of je in aanmerking komt voor een persoonlijke intake voor deze exclusieve groep, neem dan contact op met mijn team via info@schrijvenvoorinternet.nl.

Dit zeggen ondernemers die door Aartjan zijn begeleid:

“220.000 euro omzet door de nieuwe website”

 “Een paar jaar geleden zijn we voor onze droom gegaan: een nieuwe schaalbare propositie neerzetten met skills management software. Dus hadden we een website nodig.

 We deden helemaal nog geen marketing. En we zagen een en al eenheidsworst bij de bedrijven die het internationaal goed deden in onze wereld. Zo’n site wilden we zéker niet. Want bij die sites voelden we nul emotie, niks raakte ons.

We kwamen toen het boek MAAK ZE GEK! van Aartjan tegen en we dachten BAM dit is ‘m, dit willen wij ook. Daarom hebben we de VIP-dag bij Aartjan geboekt.

We hebben echt veel gedaan op die VIP-dag. Het was geen wollig gelul over hoe onze site eruit zou kúnnen komen te zien. Nee, we hebben echt hands-on pagina’s gebouwd. Dat vonden wij heerlijk werken. Aartjan is heel spitsvondig om wat wij willen vertellen, snel op papier te krijgen. Het was superleuk.

Zoals de site nu staat, daar zijn we knettertrots op. Ik geef het je te doen om een ander ICT-bedrijf te vinden dat zo hun communicatie doet. En dat krijgen we ook terug van klanten. “Hèhè, eindelijk eens een IT-bedrijf dat over ónze problemen lult in plaats van over zichzelf.”

Wij hebben bij Aartjan dé richting gevonden. Deze manier van marketing is het voor ons. Maar we moesten soms wel eigenwijs zijn. Ik heb bijvoorbeeld letterlijk een webdesigner gehad die zei: “Als jullie gelijk krijgen dan moet ik alles overboord gooien wat ik ooit geleerd heb.”

 De nieuwe site heeft ons de eerste 6 maanden voor 85.000 euro aan omzet opgeleverd. Dat zijn nieuwe klanten, in Nederland en internationaal. Doordat we een recurring verdienmodel hebben, komt uit die klanten de komende 3 jaar normaal gesproken nog zo’n 135.000 euro omzet.

Voordat we met Aartjan gingen werken, was een extern bedrijf voor ons aan het koud bellen om leads te genereren. Maar dat waren leads van veel lagere kwaliteit. Door de nieuwe website krijgen we nu leads van hele hoge kwaliteit binnen.”

Jochem Manders

AG5 Skills Management Software

“Binnen 6 maanden meer dan € 70.000 omzet”

 “We hadden jaren geleden een website laten bouwen die heel simpel was. Daarna hebben we allerlei dingen laten aanbouwen: er moest een e-mailnieuwsbrief bij, er moest een webshop bij, mensen moesten zich kunnen inschrijven. Daardoor was hij alsmaar minder goed te managen.

We kregen feedback van klanten dat er niks op te vinden was, onze website was een kermis geworden.

Die oude site trok ook geen enkele klant. Alle deelnemers voor onze workshops kwamen via-via, en door eerdere workshops die we hebben gegeven.

We hebben verschillende keren geprobeerd om nieuwe producten in de markt te zetten. We hebben een paar zeer goed lopende producten, maar alle nieuwe producten die we hebben bedacht die zijn een stille dood gestorven. Want daar kregen we nooit deelnemers voor.

Toen zeiden we: er moet echt iets gebeuren. We moesten gewoon opnieuw beginnen. Op dat moment hebben we een Persoonlijke VIP-dag geboekt bij Aartjan. Hij heeft met ons in één dag de copywriting voor onze homepage en de pagina over ons Zevenmijlsprogramma uitgewerkt.

We wilden graag met nieuw aanbod van trainingen komen en die verkopen via de nieuwe site. Iedereen zegt altijd: het duurt een paar jaar voordat je nieuwe trainingen vol hebt. Bij ons is dat gewoon meteen vanaf het eerste moment gebeurd.

Vanaf de dag dat de nieuwe website in de lucht was, kwamen er aanmeldingen voor het Zevenmijlsprogramma. In 2 dagen hadden we al 12.000 euro omzet binnen. We hebben 2 nieuwe trainingen gelanceerd. Voor de ene product hebben we de eerste 4 groepen vol, en die van over een paar maanden lopen ook alweer vol. Dat is meer dan 70.000 euro omzet in de eerste 6 maanden.

Onze positionering is heel erg veranderd. Aartjan heeft ons geholpen om alleen nog maar dát te presenteren op de website, wat voor de lezer aantrekkelijk is. Het vak van verkopen op internet. Hoe presenteer je je nou, hoe krijg je veel meer e-mailadressen voor je mailinglijst, hoe doe je aan marketing in je Facebook-teksten. Waar ik heel blij mee was, is dat we onze eigen stijl hebben behouden.

Wat je ziet is dat de deelnemers die naar onze nieuwe trainingen komen, precies die deelnemers zijn die we graag willen hebben. Het is met de teksten gelukt om de no-nonsense, pragmatische, resultaatgerichte, aardse deelnemers aan te trekken.”

Maaike Thiecke

Mede-eigenaar Plan B – Trainingen verandermanagement

“Ruim € 57.000 extra omzet. Per jaar.”

“De begeleiding door Aartjan kost een hele berg, en ik vroeg me van tevoren af of ik dat wel ging terugverdienen. Als mijn conversie zou stijgen, dan zou ik het er snel uit hebben. Maar je moet wel dat geloof erin hebben.

Ik had al van alles geprobeerd en ik wilde weer op het juiste spoor gezet worden. Nieuwe input, dingen die wetenschappelijk bewezen zijn. Ik wilde me graag laten helpen, zodat ik niet alles zelf hoefde te doen.

Na een sessie met Aartjan hebben we de webshop veranderd en zijn we begonnen met het sturen van nieuwsbrieven.

Een van de eerste mailings leverde direct een omzet van 1.700 euro op. Het aantal bezoekers is stijgend, en de conversie is 29,5% hoger geworden. Dat levert 4.800 euro extra omzet per maand op, dus op jaarbasis ruim 57.000 euro.”

Ine Kruijsen

Eigenaar webwinkel
ControlFashion.nl

“Onze omzet is in 1 jaar gestegen met 6 ton”

“We kregen heel veel vragen van klanten. Want ze kwamen niet door het bestelproces heen op onze website en ze konden dingen niet vinden. De klantenservice kreeg veel mensen die gingen bellen, mailen en chatten.

Want we hadden een site laten maken en daarvan was de structuur niet lekker. En we waren niet tevreden over de content. De homepage gaf bijvoorbeeld te weinig weer wat we zijn en wat we kunnen.

Het bedrag voor de begeleiding door Aartjan leek vooraf best fors. We waren nog maar een startup en hadden dus geen reusachtig budget. We waren benieuwd of we die kosten er ook uit zouden krijgen We hebben besloten om het toch te doen omdat we met Aartjan hadden afgesproken dat we een kant-en-klaar interactieontwerp kregen met goede teksten die meteen converteren.

Tijdens de dag heeft Aartjan samen met ons een interactieontwerp voor de homepage en onze productpagina gemaakt, inclusief de copywriting. Hij heeft ook het bestelproces gereviewd en verteld hoe we het aantal afhakers konden verminderen door het simpeler en duidelijker te maken, en door veelvoorkomende vragen van klanten in het bestelproces te beantwoorden.

We hebben een nieuwe website laten bouwen op basis van die ontwerpen. Sinds de nieuwe website een jaar geleden live ging, is onze omzet gestegen met 6 ton. De klantenservice krijgt nu relatief ook minder vragen, dus de kosten daarvan zijn gedaald.

De ontwerpen van Aartjan waren heel duidelijk voor de websitebouwer. Daardoor kon hij meteen een goede website opleveren en hadden wij er ook veel minder werk aan achteraf.”

Ferry Lammerts

Eigenaar online drukkerij PeterPrint

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: