Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Diepe zucht om de mensen met de koude enkels

Aartjan van Erkel

in Conversie optimalisatie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

­­

Laatst las ik een bericht waardoor ik weer diep moest zuchten om de mensen met de koude enkels.

Plastisch chirurgen gingen uit hun panty in de media omdat ze opeens een hoop millennials zien op het spreekuur, met handwonden.

Want wat doen die hipsters?

Avocado’s ontpitten met de dure Sabatier-messenset van papa.

De vrucht veilig opensnijden lukt nog wel, doordat het jankend scherpe mes vanzelf stopt bij de pit.

Maar dan moet die pit er nog even uitgejutterd worden. En dat doe je dan natuurlijk met de punt van dat grote mes.

En daar gaat het mis, lang verhaal kort: ze schieten uit en zitten een uur later op de poli.

Die arme hipsters moeten nog zo veel ontdekken in het leven.

Dat je enkels warm blijven in de winter als je lange sokken aantrekt. En dat je moet uitkijken bij het maken van je Avocado Banana Spirulina Breakfast Smoothie, broer.

De plastisch chirurgen werden zo narrig van het vastnaaien van vingerpezen dat ze een YouTube-video hebben opgenomen om te demonstreren hoe je een avocado veilig uit zijn jasje haalt. Zo’n simpele best practice kan je ukelele-carriere redden, mensen.

Als ondernemer kun je ook op je website duchtig in je klauwen snijden. Door te improviseren met de teksten die je erop zet. Als je maar wat doet en hoopt dat het klanten trekt, dan zit je voor je het weet met een bloedbad: een website die niks oplevert.

Denk nou niet dat je websitebouwer of je designer wel zorgt voor overtuigende teksten. Want dat zijn rechterhersenhelftmensen. Estheten. Performers, die graag applaus willen.

Geen verkopers. Ze willen je website alleen maar mooi maken. Of hij verkoopt, dat zal ze aan hun broek roesten.

Daarom geef ik donderdag een online seminar over copywriting best practices.

Zodat jij niet hoeft te improviseren op je website, en niet per ongeluk in je poezelige vingertjes hoeft te snijden.

Mijn seminar heet ‘7 copywriting-technieken waardoor klanten ja zeggen’.

Je kunt gewoon kijken op je laptop. En als je donderdag om 10 uur niet kan, meld je dan tóch aan want ik stuur je de copywriting-technieken ook op papier toe zodat je ze kunt bewaren.

Ik ga je in het online seminar op 7 manieren behoeden voor hipster mistakes op je website waardoor je voor de hele wereld voor lul staat, als een bloedende millennial op de eerste hulp.

De link om je gratis aan te melden is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/wbn-7-copywritingtechnieken-waardoor-klanten-ja-zeggen

Spreek je daar.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: