Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Ik was ka-pot

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In 2016 lanceerde ik een boek in dezelfde periode dat ik zojuist was verhuisd.

De dag dat ik zag dat mijn boek op #1 stond, zat ik in een woonkamer op een bank die mooi stond in ons oude huis maar totaal niet paste in ons nieuwe huis. Aan het plafond hing een met latex bespetterd peertje.

De 4 maanden daaraan voorafgaand waren Chiara en ik compleet in beslag genomen geweest door de verbouwing van ons nieuwe huis. Dat was door een sprinkhanenplaag van bouwvakkers totaal gerenoveerd en na afloop voelde het alsof ik zelf had geklust, terwijl ik helemaal niks had gedaan omdat ik twee linkerhanden heb. Ik was ka-pot.

Destijds heb ik me voorgenomen: lanceer een boek NOOIT tegelijkertijd met iets anders heftigs.

Toch is dat precies wat ik vorige maand heb gedaan. In de maanden dat ik de lancering van mijn nieuwe boek voorbereidde, lanceerde ik ook een Mastermind omdat ik te enthousiast was om te wachten. Een nieuwe groep van mijn beste klanten die ik persoonlijk selecteer en uitnodig, en die ik een jaar lang intensief ga begeleiden.

De Mastermind is iets nieuws en bijzonders in mijn business, en de lancering nam me evenveel in beslag als die verbouwing jaren geleden. In de week voordat mijn boek uitkwam had ik daardoor bijvoorbeeld 9 intensieve gesprekken met geïnteresseerde klanten – die allemaal ja hebben gezegd – en vervolgens barstte de promoperiode los over mijn boek waarin ik 6 webinars gaf, tientallen mails schreef, 11 interviews gaf en 2 fotoshoots had.

Ik was zo moe dat ik ’s nachts niet kon slapen, en moest serieus gas terugnemen. Ik was ka-pot.

Gelukkig heeft de wellnessbranche de deuren weer geopend, en heb ik inmiddels een paar keer een dag lang met mijn ogen dicht in warme bubbelbaden en op waterbedden kunnen bijkomen.

Ook nu heb ik me weer voorgenomen: lanceer het volgende boek NOOIT tegelijkertijd met iets anders heftigs.

Dat is ook mijn advies vandaag aan jou. Ondernemen is het mooiste wat er is en geniet van je scheppingsdrang, maar zorg wel goed voor de baas want niemand anders doet het.

Dat gezegd hebbende is er ook nog  een andere manier waarop ik je kan van advies kan voorzien bij het uitbrengen van een boek. Want zoals je waarschijnlijk weet heb ik daar een online training over gemaakt. Die training heet BusinessBoek Bestseller en daarin leg ik je uit wat de formule is waardoor mijn boeken op 1 zijn gekomen in de bestsellerlijst van Managementboek, en hoe jij hetzelfde kunt bereiken om daarmee van jezelf voor altijd een nummer 1 bestsellerauteur te maken. Ook als niemand jouw naam nu nog kent.

Er zijn 7 deelnemende auteurs door de training op 1 gekomen met hun eigen boek, en tientallen boeken zijn bestsellers geworden.

Omdat mijn boek op dit moment op #1 staat, kun je tot morgen gebruik maken van een tijdelijke Nummer 1 Deal. Je krijgt daardoor 50% korting op je investering in BusinessBoek Bestseller, de training waarin ik je uitleg hoe je zakelijke boek extreem opvalt en verkoopt als een gek.

Tot morgen krijg je er ook 3 bonussen bij ter waarde van 2.000 euro, en hoewel het een online training is kun je me tijdens het volgen van de training wel vragen stellen over jouw boek.

De tijdelijke pagina waar je vandaag nog gebruik kunt maken van de Nummer 1 Deal is https://www.schrijvenvoorinternet.nl/businessboek-bestseller-nummer1-deal-aartjan/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

Top! Tnx man.

 

Zo regel je het:

1. Geef ons je JAWOORD in ons geliefde Slack.

2. Vermeld je keuze - alleen of samen.

3. Geven wij je verdere eh, instructies.

 

Zo simpel is het.

Makkelijker konden we het niet maken. En het wordt vanaf nu alleen nog maar leuker.

Helaas, Road Runner. Nog even geduld.

 

Deze button doet niet wat-ie belooft.

Slechts een salespagina-voor-de-vorm-dingetje.

 

Te doen: eerst alles doorlezen tot het helemaal hartstikke eind. Zeker van je zaak zijn en zo.

Klik maar ergens naast deze pop-up.

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: