Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Op Texel waaien de woorden van je lippen

Aartjan van Erkel

in Copywriting

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Schrijver en vertaler Imme Dros (85) is opgegroeid op Texel. Dit weekend zegt ze in een Volkskrant-interview iets over de spraakzaamheid van de eilanders, en wat die met de wind te maken heeft:

“Het waaide bij ons op Texel altijd zo hard, dat de woorden van je lippen werden weggeblazen, alleen het hoogstnoodzakelijke werd dus gezegd. Dat zie je terug in mijn vertalingen.”

Het hoogstnoodzakelijke is niet alleen in vertalingen, maar ook in copywriting het enige dat je hoeft te schrijven. Dus als je schrijft om te overtuigen.

Zou het niet lekker zijn als je dan precies wist welke woorden je in de oren van klanten moet fluisteren om ze daarna alleen nog maar aandacht voor jou te laten hebben?

Zou het niet lekker zijn om iets te kunnen zeggen waardoor alle alternatieven uit te gummen in hun hoofd? Om je concurrentie opeens irrelvant te maken?

Dat kan, want daar zijn copywriting-formules voor. Ik heb er deze maand 9 voor je verzameld die van jou de enige serieuze optie maken in het hoofd van je klanten. Die sturen we maandag op naar de Members van Het Lab.

De formules pas ik in februari in één middag samen met de Fast Lane Members toe in hun business, zodat ze voortaan precies weten wat ze moeten zeggen om geen hinder meer te hebben van concurrenten die hun boodschap in het andere oor van de klanten aan het fluisteren zijn.

Meld je hier ook aan voor Het Lab Fast Lane, en dan zie ik je live in de sessie waarin we jouw concurrenten irrelevant gaan maken: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/membership-het-lab/

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030 - 6048418 - E-mail

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: