Schrijven voor internet

Beter leren schrijven om méér te verkopen

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Kun je alleen meer geld verdienen door meer uren te maken?

Aartjan van Erkel

in Online trainingen verkopen

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Chloe is een nerdy student in New York.

Ze houdt van gamen, bordspellen en Dungeons & Dragons en daardoor komt het dat bijna al haar vrienden mannen zijn.

En laten die gasten nou bijna allemaal single zijn.

Ze zijn slim in van alles, behalve in daten.

Het begon Chloe op te vallen dat zelfs de knapste en grappigste geeks in haar wereld geen vrouwen bleken te krijgen.

Aggot.

Ze biedt aan om te helpen. Op een avond kijkt ze over de schouder van een paar van haar vrienden mee naar hun dating profiles.

Daar ziet ze dingen staan waar haar witte tennissokken van afzakken.

Foto’s waar de geeky testosteronbommetjes op staan met verwilderde ogen, bevlekte t-shirts of een zelfgevangen kabeljauw in hun handen.

Lange profielteksten waardoor ze overkomen als wereldvreemde number crunchers.

Daardoor krijgt ze een idee.

Ingegeven door het geluid dat haar maag voortbrengt, want ze krijgt geen geld van haar ouders en ze is plotseling haar baantje kwijtgeraakt.

Op haar bankrekening staat nog precies $0.33 en ze heeft een huurachterstand.

Guys, als ik jullie nou eens ga helpen bij het herschrijven van je dating profile, en bij het chatten met meiden op dating apps?

Voor geld?

Because I can tell you right now: jullie hebben geen idee hebben wat vrouwen leuk vinden.

Zo gezegd zo gedigidaan, en haar vrienden krijgen opeens dates met aantrekkelijke dames die helemaal into jongens met paardenstaart en een flanellen houthakkershemd zijn.

Ze weten niet hoe ze haar moeten bedanken.

Chloe ruikt dollars en een side hustle is geboren.

Ze heeft inmiddels een bedrijf dat Dating Advice by Chloe heet en ze heeft hilarische testimonials en blogartikelen op haar website staan.

Waar Chloe helaas zelf dan weer clueless over is, dat is hoe je veel geld verdient met een aantrekkelijke expertise.

Want op haar website is te zien dat ze alleen maar 1 op 1 werkt, en verbijsterend lage prijzen vraagt. Op deze manier gaat ze haar business nooit kunnen schalen om echt geld te verdienen.

Leuke side hustle, maar zo wordt het nooit een cash cow.

Begin dit jaar ben ik begonnen om ondernemers te behoeden die op het punt stonden om dezelfde zakelijke fouten als Chloe te maken.

Die hun huid veel te goedkoop gingen verkopen, en een business gingen bouwen waarin meer geld verdienen alléén mogelijk was door meer uren te maken.

Inmiddels heb ik een paar honderd ondernemers geholpen bij datgene waarvan ik hoop dat Chloe het ook gaat doen:

Het lanceren en verkopen van een online training.

Het allereerste wat ik tegen ze zeg is dit:

Wil je online trainingen verkopen in onbeperkte aantallen?

Maak dan niet EEN online training.

Maak DE online training.

De online training die in jouw vakgebied de hoogste status heeft van allemaal.

Goed advies hoor Van Erkel, maar hoe dan, hoe dan? Ik hoor het je denken.

Nou: hoe je dat flikt, daar vertel ik uitgebreid over in een online seminar dat ik voor je heb opgenomen.

Ik geef je daarin alle tips die je echt moet horen voordat je ook maar gaat nadenken over het maken van een online training.

Thank me later.

Ik ga je nu de link geven om je daarvoor aan te melden.

Het is gratis, maar ik waarschuw je dat maar beter eerst even een kopje thee kunt zetten want het duurt ongeveer 2 uur.

Kijk dus alleen als je serieus de intentie hebt om een online training op de markt te brengen, en daar serieus geld mee wilt verdienen.

Dit is de link: www.seminars.gratis

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording B.V. - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten