Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Mag jij de koffer in met je lezers?

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! :-)"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In november komt hij als het goed is uit: de nieuwe film over de geheim agent met de getuite lippen.

De duckface in tuxedo.

De nieuwe James Blond, ik kijk er handenwrijvend naar uit.

In No Time To Die wordt 007 voor de laatste keer gespeeld door Daniel Craig.

Toen een interviewster hem in een tv-interview 3x vroeg om dat ding met zijn lippen te doen waarmee hij altijd op promofoto’s voor de Bond-films staat, verliet hij naar verluidt vloekend het pand.

Ligt blijkbaar gevoelig.

Toen iemand me laatst wees op zijn lippen, kon ik het niet meer NIET zien.

Het is een van de dingen waardoor Craig onvergetelijk is geworden als Bond.

Dat is net als met het schrijven van een boek: je hebt iets nodig waardoor mensen het niet meer NIET kunnen onthouden.

En dan graag iets dat dieper gaat dan een duckface.

Bij een boek is dat: een one-liner.

Een zinnetje – meestal is het de ondertitel van je boek – waardoor ze automatisch op de Bestel-knop klikken.

Dat zinnetje moet niet alleen nieuwsgierigmakend zijn.

De lat ligt hoger. Lezers moeten namelijk VOORPRET krijgen.

Door die paar woorden gaan ze in hun handen wrijven.

Zet daar dus niet iets cryptisch. Niet iets geestigs dat alleen jij snapt.

Maar iets waardoor je lezers gekneukeld worden.

Waardoor je de koffer met ze in mag. Dus waardoor jij als enige zakelijke boek de rolkoffer in gaat, mee op vakantie.

Samen met verders alleen maar Nicci Frenches en Dan Browns voor op het strand.

Hoe je dat voor elkaar krijgt, leg ik morgenochtend uit aan een paar honderd ondernemers.

Want van 10 tot 12 geef ik een bestseller-training: een lading tips en anekdotes over het schrijven van een zakelijke bestseller.

Het is een online sessie waarin je ziet:

  • Hoe je voorkomt dat een boek schrijven jaren duurt. Het kan in een paar weken.
  • Hoe je nooit meer last hebt van een writer’s block
  • Welke vernoikeratieve denkfout auteurs maken, waardoor ze een boek schrijven dat niemand interesseert
  • Hoe jouw boek opvalt tussen de 5.100 zakelijke boeken die elk jaar verschijnen
  • Een simpele eigenschap die bijna alle bestsellers hebben
  • De 7 bestseller-killers: zo moet het dus niet!
  • Waar het echte geld zit als je een zakelijk boek uitbrengt

Je mag daar gratis bij zijn. Mits je voldoet aan 2 voorwaarden: je bent ondernemer en je bent serieus van plan om een bestseller uit te brengen.

Dit is de aanmeldlink: https://event.webinarjam.com/channel/wbn-bestseller_reg

Wie weet tot morgen.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - Wilhelminalaan 32 D - 3701 BL Zeist - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

WP Feedback

Dive straight into the feedback!
Login below and you can start commenting using your own user instantly

Meld je aan voor mijn beruchte dagelijkse e-mail

Mijn naam is Aartjan van Erkel, en ik kan van jou de bekendste naam in je markt maken.

 

Met politiek incorrecte mails, online trainingen en memberships help ik duizenden ondernemers in Nederland en 12 andere landen. Ben jij de volgende?

 

WAARSCHUWING:

Meld je NIET aan voor mijn beruchte DAGELIJKSE e-mail als je lange tenen hebt, altijd binnen de lijntjes kleurt of een millennial bent.

“Ik bescheur me regelmatig om jouw e-mails” - Sandra Hoekman

“Je weet niet half wat je teweeg hebt gebracht” - Mark van Wijngaarden

“Geweldige mail. Ik kreeg er kippenvel van.” - Karel van zanten

Of beluister de podcast