Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Hoe je de bekendste naam wordt met de meeste status, de hoogste tarieven en klanten voor het leven
Aartjan van Erkel
Copywriter · Bestseller-auteur
Politiek incorrecte sales en marketing
Lezers zeggen:
"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."
Karel van Zanten
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."
Sandra Hoekman
"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."
Marc Sijtstra
"Deze mail is echt GENIUS."
Digna Brand
"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."
Jasmijn de Wit
"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"
Dries van Hooydonk
"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."
Ninke van der Leck
"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."
Jules Koekkoek
"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."
Hanneke de Wit
"Ik word blij van deze andere manier van marketing."
Peter Clausman
"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."
Nadie Haarsma
"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"
Jacques Mentrop
"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."
Bart van der Bom
"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"
Freke Schoemaker
"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"
Jasmijn
In haar boek ‘Het monster met de gouden ogen’ citeert mediatrainer Machteld Kooij de rossige TV-weerman Peter Kuipers Munneke:
“Deze grijze dag vandaag, ik vond er eerlijk gezegd niet zo heel erg veel aan. En laat ik maar heel eerlijk zijn: als weerman heb je meestal twee soorten weer om te vertellen: óf het is heel mooi weer, dat is voor mij een beetje saai maar voor u in ieder geval goed nieuws; óf het is heel slecht weer, dat is voor u dan minder goed nieuws maar dan is het in ieder geval meteorologisch nog heel interessant.
Maar dít weertype (wijst op foto van mistige haven van Zierikzee) is geen van beide. Je maakt er niemand echt blij mee, en het is meteorologisch gezien ook nog eens heel erg saai. Weinig zicht, beetje druilerig, en ik zal u vertellen: er komt nóg zo’n dag aan.”
Kooij kon er smakelijk om lachen, en de weerman vertelde haar later:
“Ik heb geleerd om een antenne te krijgen voor het gevoel dat ikzelf en anderen bij het weer hebben. Dat gevoel pik ik vaak op tijdens ontspannen momenten – in de lift, bij de koffieautomaat, bij het begroeten van collega’s als ik binnenkom.”
Die antenne gebruikt hij in zijn presentatie.
Als je het gedrag van bekende experts observeert, dan hebben die niet alleen maar een gevoelige antenne die altijd aanstaat.
Wat ze ook karakteriseert is dat ze door hun omgeving worden gezien als een filter op hun vakgebied.
In de oneindige informatiestroom waar we met zijn allen de hele dag in spartelen, cruisen zij met een vaste droge hand aan het roer van een comfortabel schip terwijl ze alles opvissen wat interessant is en verspreiden op een manier waar hun publiek een connectie mee voelt.
Hun publiek kan daardoor ontspannen, want ze weten dat er iemand is die het overzicht heeft, uitlegt wat er gebeurt, en vertelt wat ze moeten doen.
Wat de beste experts ook hebben ontwikkeld is een persoonlijkheid waarmee ze hun klanten tot op het bot charmeren.
Door hun onderscheidende gedrag zijn ze niet alleen de go-to guy/girl geworden waar iedereen naar luistert, maar ze trekken ook de beste klanten aan die zonder morren de hoogste prijzen betalen, en die willen nooit meer bij ze weg.
Ben jij in het diepe meer waar jij vist nog niet de bekendste expert, dan kun je dat wel worden.
Als je daaraan bouwt. Steen voor steen voor gebakken steen.
Dan rijst jouw onverwoestbare herenhuis op in de stad waar je concurrenten strooien hutjes en houten krotten hebben gebouwd.
Waarin ze bibberend de winter moeten overleven en die omwaaien in een storm.
Om de bekendste expert te worden met de meeste status, de hoogste tarieven en klanten voor het leven, heb je 5 dingen nodig.
Dit zijn die 5 dingen:
1. Een goed verkopende website die je extreme expertstatus geeft
2. Een explosie aan marketing-content waardoor je constant zichtbaar bent in de socials en de inbox
3. Entertainende e-mailnieuwsbrieven voor je inner circle van beste klanten en prospects, waardoor ze lezen, klikken en kopen
4. Een zakelijk boek dat wordt gezien als hét boek in jouw branche en dat belachelijk goed verkoopt
5. De ultieme online training over jouw expertise die je verkoopt aan de bovenkant van jouw markt
De afgelopen 10 jaar heb ik de code gekraakt voor precies deze 5 dingen. En daar heb ik 5 online trainingen over gemaakt.
Als wij elkaar al wat langer kennen, dan heb je dat zien gebeuren. Steeds kwam er de afgelopen jaren weer een nieuwe online training bij op het moment dat ik een kluis had opengekregen met daarin een goudschat voor experts.
Omdat ik vandaag 50 word en dat niet met vrienden kan vieren, heb ik besloten om het hier online te vieren met jou.
Als je wilt dat ik je deze zomer persoonlijk help om de bekendste expert in jouw markt te worden, dan kun je elke online training nu tijdelijk bestellen met 50% korting.
Je hebt dan direct toegang tot de snelste route naar succes.
De 5 online trainingen die je tot vanmiddag 17.00 uur met 50% korting kunt bestellen, zijn:
- Extreme Omzet met Online Trainingen (minus 50%)
- Epic E-mail Copywriting (minus 50%)
- BusinessBoek Bestseller (minus 50%)
- Online Verkoopsucces XL (minus 50%)
- Onweerstaanbare Online Marketing (minus 50%)
Alle 5 de kluizen gaan vanmiddag om 17.00 uur dicht, want op dat moment vervallen alle kortingen en bonussen.
Koop niet alle 5 de trainingen tegelijk. Een of twee kan ook.
De tijdelijke pagina waar je alleen vandaag nog 50% bespaart is www.schrijvenvoorinternet.nl/trainingsprogrammas
Wie weet spreek ik je binnenkort persoonlijk.
Aartjan van Erkel
PS
Ook de VIP-pakketten bij de trainingen, waarin je 1-op-1 mentoring van me krijgt gaan nu voor de helft de deur uit.
Politiek incorrecte marketing-tips
Abonneer je op mijn beruchte tips voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.
"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"
"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"
Meer politiek incorrecte marketing-tips:
Gratis meegraaien
Boeken
- Nummer 1 (Bestverkochte managementboek van 2022)
- Maak ze gek! (Bestverkochte managementboek van 2016)
- Verleiden op internet (13.000x verkocht)
Gastspreker
Membership
Online trainingen voor ondernemers
Premium persoonlijke begeleiding
Connecten met Aartjan
Podcast
© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail