Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Spaghetti with meatballs

Aartjan van Erkel

in Uncategorized

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren liep ik rond lunchtijd in Chicago door een sneeuwbui naar een restaurant tegenover mijn hotel.

Carmine’s Restaurant is een Italiaans-Amerikaanse tent waar ik wilde lunchen omdat ik had gezien dat ze spaghetti with meatballs op het menu hadden. Zo’n gerecht uit oude maffia-films.

Toen ik binnenkwam, zag ik dat ze in de entreehal van het restaurant een fotomuur hadden. Allemaal ingelijste foto’s met handtekeningen van celebrities die daar ooit hebben gegeten.

Oprah Winfrey, Dolly Parton, de Gipsy Kings. De eigenares kwam naar me toe toen ik er een paar foto’s van maakte. Ze vertelde me dat ze al 30 jaar bij Carmine’s werkte en erbij was toen Frank Sinatra kwam eten, die bij binnenkomst belaagd werd door alle single jonge vrouwen in het restaurant.

Ik bestelde een lobster roll en een Beck’s alcoholvrij en bedacht dat het slim is van die ondernemer om al die foto’s op te hangen zodat gasten ze direct zien als ze binnenkomen. Want dat verhoogt de status van haar restaurant.

En als je product een hoge status heeft, is het makkelijker te verkopen.

Maakt niet uit wat het is. Een hogere status betekent meestal: meer sales.

Ook als je een online training verkoopt. Alleen als je de status van een online training wilt verhogen, dan heb je wel iets anders nodig dan foto’s van celebrities.

Er is één ding dat het meest statusverhogend is voor een training. Want dat ene ding is veruit het meest overtuigend voor nieuwe klanten.

Dat ene ding is:

Extreme resultaten van deelnemers.

Punt. Dat is het belangrijkste wat je moet weten als je extreme omzetten wilt binnenhalen met online trainingen.

Alleen als je deelnemers extreme resultaten hebben, kun je meer geld vragen dan iedereen. Alleen dan krijg je uitzinnige beoordelingen. Alleen dan gaan klanten het verhaal rondvertellen over de opmerkelijke dingen die gebeuren in jouw training.

Zo simpel is het. Zonder die extreme resultaten van deelnemers ziet niemand jouw training als de ULTIEME training. Hij heeft dan te een te lage status. Je bent een van de velen.

Volgende week begin ik met het opnemen van mijn nieuwe training:

Extreme omzet met online trainingen.

In de training leg ik uit hoe het komt dat mijn deelnemers extreme resultaten halen.

Want dat is niet vanzelfsprekend en het lukte ook pas na een paar jaar experimenteren.

Daardoor krijg ik van mijn deelnemers nu testimonials zoals:

===

“Een van de beste investeringen die ik ooit gedaan heb.”

“€ 35.750 extra omzet door de tekst op één pagina te veranderen”

“Dit jaar €100.000 meer omzet”

“Toen mijn boek uitkwam, ging het meteen naar nummer 1”

“Binnen 6 maanden werden er 400 reizen extra geboekt”

“Ik haal mijn beste jaar ooit”

“Deze training heeft ervoor gezorgd dat we nog leven vandaag”

===

Ik ga je in deze nieuwe training niet vermoeien met alles wat niet heeft gewerkt. Hoewel ik het niet kan laten om je een paar horror stories te vertellen over fouten waardoor ik mijn training in het begin alleen maar voor hele lage bedragen kon verkopen.

In deze training geef ik je vooral de recepten waardoor de magic begon te gebeuren.

Ik leg dus precies uit hoe ik extreme resultaten veroorzaak bij mijn deelnemers.

En niet alleen dat. Je maakt het ook in levenden lijve mee, omdat je het zelf gaat ondergaan als deelnemer: ik help mee om de resultaten van jóuw online training ook door het dak te laten gaan.

De officiële lancering is pas in mei, want de training is dus nog niet klaar. Sterker nog, ik moet hem nog helemaal opnemen.

Omdat ik veel vragen kreeg over die training, heb ik besloten om een kleine groep ondernemers toe te laten als Early Birds.

Dat betekent dat je de training al krijgt ruim vóór de officiële lancering.

Als Early Bird-deelnemer krijg je in februari t/m april druppelsgewijs als eerste toegang tot de 5 trainingsvideo’s zodra ik die heb opgenomen.

Als beloning voor je geduld krijg je een enorme korting op de normale prijs.

Want je investering is 60% lager dan wat anderen vanaf mei moeten betalen.

En je krijgt er tijdelijk 3 bonussen bij waarvan ik weet dat sommige mensen alleen al voor de inhoud van elk van die bonussen de complete investering zouden doen.

Dit is de tijdelijke link om je aan te melden als Early Bird, deze pagina gaat volgende week offline:

https://www.schrijvenvoorinternet.nl/extreme-omzet-met-online-trainingen

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: