Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Hoe geef je klanten een kriebel in hun buik?

Aartjan van Erkel

in E-mailmarketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Lezer Rob van Zeijst mailde zijn favoriete reclamecampagne door.

Het is een foto van een stadsbus in Kopenhagen die wordt vermorzeld door een 20 meter lange boa constrictor.

Die is bezig om lijn 6 te verwurgen en al het plaatwerk is compleet verwrongen.

Het reclamebureau heeft de volledige bus gebruikt als reclamebord en de bestickering is zó realistisch dat sommige mensen niet durfden in te stappen.

Maar de metro was ook geen optie. Want daar werden de forenzen opgeschrikt door slangen op de vloer en leeuwinnen in de wagons.

Plus alle raampjes lagen eruit. De schuldige was een neushoorn die zijn kop naar buiten stak.

Als je de foto’s van de bestickering in het openbaar vervoer ziet krijg je onbewust een kriebel in je buik.

Net als bij Jurassic Park. Kan ook niet, maar ik stopte toch minstens 5 minuten met paprikachips eten toen die velociraptor met zijn bebloede bek in het laboratorium rond zich heen snuffelde en steeds dichterbij kwam terwijl de wetenschappers zich verstopten achter hun erlemeyers.

Er wordt zo veel emotie opgeroepen dat je wel móet kijken. En soms reageer je compleet irrationeel door je gedrag te veranderen.

Kom je opeens met een natte rug op je werk aan omdat je hebt gelopen in plaats van vermorzeld te worden in de bus.

Je weet het allemaal wel. Het is slim om emotie op te roepen met je marketing. Je weet dat wel.

Maar doe je het ook?

Trek je net als Hollywood alles uit de kast om mensen een onvergetelijke ervaring met jouw bedrijf te geven?

Valt hun beck open van verbazing als ze iets van je horen?

Dat hoeft geen prijswinnende miljoenencampagne te zijn. Je hoeft niet alle bussen van de stad te bestickeren.

Je kunt ook emotie oproepen op het moment dat ze je training volgen of je software gebruiken.

Of je e-mails lezen.

Hoe je emotie oproept met e-mails, daar geef ik woensdagochtend een online training over:

Easy Money met Entertaining E-mails.

Het gaat onder andere over Netflix en welke ideeën je van ze kunt swypen om mensen jouw nieuwsbrieven te laten lezen.

Je kunt gratisch naar de training kijken door je aan te melden via deze link:

https://attendee.gotowebinar.com/register/8966188971641452556

Wie weet zie ik je dan, tijger.

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: