Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wát ligt er op het dak van je auto?

Aartjan van Erkel

in Leadgeneratie en Online conversie

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

In de Amerikaanse staat Illinois is het ook heet.

Daarom blies ene Jennifer een opblaasbadje op voor haar zwetende kinderen.

Ze had er alleen niet aan gedacht dat je zo’n opgeblazen zwembad maar op één manier kunt vervoeren.

Het ding was een paar meter breed, dus er zat niks anders op dan ‘m op het dak van de auto te leggen.

Helaas was er een probleem. Er stond namelijk een pittig windje. Die kreeg vat op het gevaarte.

Er was dus een plan B nodig.

Moeders keek naar de achterbank, en kreeg een idee.

Ze liet haar twee bloedjes van kinderen op het dak van de auto klimmen, en plaatsnemen in het zwembadje.

Nix meer aan doen! Met de 2 gewichtjes tegen het wegwaaien erin zou alles wel op zijn plaats blijven liggen.

Gauw de auto gestart en de weg op gegaan.

Vanuit een flatgebouw werd deze koekwaus met de bizarre lading op het dak van haar Audi Q5 gespot door geshokte buurtbewoners, die snel de politie inschakelden.

Die stelden als de wiedeweerga een road block in, hielden opblaasmoeder tegen en vroegen of ze wellicht van de konijnen besnuffeld was?

Het kan lastig zijn om een oplossing te vinden voor een nieuw probleem.

Improviserend doe je dan soms de gekste dingen.

We maken het niet allemaal zo bont als Jennifer. Maar nemen we niet allemaal soms kneitergestoorde beslissingen in het leven? Waarvan je achteraf denkt: Gast. Serieus?

Zou het niet lekker zijn als je voor marketing- en sales-problemen niet hoeft te improviseren?

Maar dat je altijd een formule bij de hand hebt waarvan je zeker weet dat hij werkt als de brandweer?

Die benijdenswaardige positie hebben Members van Het Lab.

Komende maand krijgen ze bijvoorbeeld van mij de formule om iets complex of innovatiefs te verkopen zonder moeite:

  • Hoe je klanten iets moeilijks uitlegt – zonder te hoeven uitleggen.
  • Een van de makkelijkste manieren om je te onderscheiden van concurrenten, waardoor klanten per direct een rotsvaste voorkeur voor jouw bedrijf krijgen.
  • Hoe je een fout voorkomt die zelfs grote bekende bedrijven maken waardoor hun klanten geeuwend afhaken.
  • Een vorm van copywriting die je zo uit je mouw schudt, zelfs als je met een pistool op je hoofd geen zin zonder taalfoudten kunt schrijven.

Wil jij ook zo’n bevoorrechte positie? Wil je nooit meer geld hoeven te steken in marketing en dan hopenhopenhopen dat het wat oplevert?

Stop dan met de waanzin, en kom bij Het Lab. De reddende link is www.schrijvenvoorinternet.nl/het-lab-membership

Houd het hoofd koel en tot morgen.

Aartjan van Erkel

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: