Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Wat is jouw status in de markt?

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Content marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Stel dat je nog geen NEE / NEE sticker op je brievenbus hebt geplakt.

Wat doe je dan met al die reclamefolders?

Een keertje doorheen gaan, daarna in de grote klepperende blauwe kliko gooien. Gok ik.

Of doe je ze netjes in een ordner en bewaar je ze? Zet je ze in de kast?

Noop, dacht ik al.

In je woonkamer daar staan geen reclamefolders in de stellingenkast. Of in je kantoor.

In de kast staan andere dingen. Een foto van je kinderen. Een hangplant. De klok van oma.

En boeken.

Als je zakelijke boeken in de kast hebt staan, waarom staan die daar dan?

Omdat je toegang hebt tot de kennis van een expert.

Zakelijke boeken die zijn geschreven door ondernemers, zijn eigenlijk ook reclamefolders.

Alleen: we kijken daar anders naar. Want we kijken anders naar de afzenders.

Reclamefolders worden gestuurd door verkopers.

Boeken worden geschreven door experts.

Jouw status in de markt verandert dus als je een boek uitbrengt.

Je verandert van een verkoper in een expert.

Iemand waar klanten direct vertrouwen in hebben.

Hoe wil je liever gezien worden?

Als je eenmaal gezien wordt als een expert, dan wil je die koe waarschijnlijk helemaal leegmelken. Want door je boek is het opeens zóveel makkelijker om te verkopen.

Dus: hoe word je een zo groot mogelijke expert?

Als je boek op nummer 1 komt.

De enige lijst die telt in Nederland is de Management Bestseller top 100. Dat komt doordat Managementboek bij ieder boek op de site aangeeft wat de verkooppositie is. Dan wordt het dus een wedstrijd. En als je een beetje competitief bent als ondernemer is het leuk om aan die wedstrijd mee te doen.

In BusinessBoek Bestseller hadden we tot nu toe al 2 winnaars van die wedstrijd. Auteurs die na het volgen van de training op nummer 1 zijn gekomen.

En daar is deze week een 3e bij gekomen: Mark Tigchelaar met zijn boek Focus Aan/Uit.

Om dat te vieren kun je tot aanstaande donderdag gebruik maken van een Nummer 1 Deal.

Dat betekent dat je met een belachelijk hoge korting van 50% kunt meedoen.

En je krijgt tot donderdag om 17.00 uur ook 3 gratis bonussen bij BusinessBoek Bestseller. Dat zijn 3 cadeaus met een totale waarde van €2.000:

BONUS 1: Een simpele methode om jouw boek uniek te maken die geen enkele andere auteur gebruikt. Sommige uitgevers vinden dit zelfs not done. Terwijl je boek hierdoor onvergelijkbaar wordt en superaantrekkelijk voor lezers.

BONUS 2: 10 copywriting-formules voor het bedenken van een titel voor je boek die lezers onbedwingbaar nieuwsgierig maakt, waardoor je ze boek per se willen hebben.

BONUS 3: Vijf lucratieve verdienmodellen waardoor je duizenden of zelfs tienduizenden euro’s kunt verdienen per verkocht boek. Ze zijn simpel door iedere auteur toe te passen, dus ook door jou. Zelfs als je boek al verschenen is.

Je krijgt als deelnemer toegang tot onze community van bestseller-auteurs.

En in de training leg ik je exact uit hoe ik van mijn boek MAAK ZE GEK! het bestverkochte managementboek van het jaar heb gemaakt.

Dit is de tijdelijke pagina over de Nummer 1 Deal: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal/

Spreek je morgen,

Aartjan van Erkel

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: