Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

Boeing van 150 ton door de polder sleuren, iemand?

Aartjan van Erkel

in Boekmarketing en Online marketing

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Gisteren parkeerde ondernemer Atilay Uslu een speelgoedvliegtuigje in de achtertuin van zijn speelgoedhotelletje in Badhoevedorp.

Een ouwe Boeing 747 van 150 ton staat nu als toeristentrekker bij het grootste hotel van Nederland (680 kamers).

Het leek Uslu vorig jaar een leuk plan toen hij op het idee kwam, maar nu achteraf vindt hij dat hij het nooit had moeten doen.

Niemand mag zeggen wat het geintje heeft gekost, maar Uslu zei wel dat het bouwen van zijn megahotel makkelijker was dan het verhuizen van de 747.

Want hij had er even geen rekening mee gehouden dat zijn speelgoedje over een 8-baans snelweg, 16 blubber-akkers en 17 sloten gesleurd moest worden. En dat 22 polder-instanties in de Haarlemmermeer daar toestemming voor moesten geven.

Corendon heeft er wel dagenlang ‘gratis’ publiciteit door gekregen. Niet alleen in Nederland, maar bijvoorbeeld ook op CNN en in Australische media.

Slimme marketingstunt in een superconcurrerende branche die miljoenen spendeert op Adwords en op radio en TV om reizen aan ons te verkopen.

In de meeste branches bestaat er een veel goedkopere manier om aandacht te krijgen. En gratis publiciteit voor je bedrijf.

En dat is door een succesvol boek te schrijven.

Daarom lopen heel veel ondernemers met een boekplan rond. Alleen blijven ze het uitstellen.

Ik heb er onderzoek naar gedaan en het blijkt dat de meeste auteurs met een van deze 6 twijfels rondlopen waardoor ze soms al jaren treuzelen:

  1. Hoe vind ik een onderwerp voor mijn boek waar lezers geïnteresseerd in zijn?
  2. Wat moet ik op de achterflap zetten zodat mijn boek goed gaat verkopen?
  3. Hoe krijg ik een uitgever?
  4. Hoe schrijf ik snel een boek, want ik heb het hartstikke druk?
  5. Hoe promoot ik mijn boek zodat het een succes wordt?
  6. Hoe krijg ik meer business door mijn boek?

Je krijgt het antwoord op al deze vragen in mijn programma BusinessBoek Bestseller, waar je nu aan kunt meedoen voor half geld. Vandaag is de laatste dag.

Want mijn deelnemer Anne staat op nummer 1 met haar boek Vind ik leuk! en dat vier ik met een Nummer 1 Deal.

Die loopt vanmiddag om 17.00 uur af en dan daarna betaal je gewoon weer de volle prijs. Dit is de link: https://www.schrijvenvoorinternet.nl/business-boek-bestseller-nummer-1-deal/

Hooi,

Aartjan

 

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: