Wat is je meest dringende vraag over omzet maken met je nieuwsbrief?

Ik wil deze keer graag iets van jou weten.

Want ik loop met het idee rond om een nieuwe training op te zetten, over het schrijven van succesvolle nieuwsbrieven. De komende weken vertel ik je daar een paar verhalen over.

Sinds ik 8 maanden geleden zelf ontdekte wat de succesfactoren zijn is mijn mailinglijst verdriedubbeld, en heb ik er tienduizenden euro’s omzet mee gemaakt.

Je nieuwsbrief is een snelle route naar meer omzet.

Maar voordat ik daarover vertel, wil ik graag iets weten:

Wat is jouw meest dringende vraag over omzet maken met je nieuwsbrief?

Schrijf je vraag alsjeblieft op bij Reageer, helemaal onderaan deze pagina.

Want dan weet ik zeker dat ik in de training niets vergeet te behandelen.

Bedankt als je dit even doet, ik ben benieuwd!



Reacties

  1. Hans zegt

    Hoe kun je indirect omzet genereren met je nieuwsbrief? Bijvoorbeeld bij een product wat een klant/nieuwsbriefontvanger maar eenmaal in zijn leven koopt?

  2. zegt

    Hoe zorg je ervoor dat een nieuwsbrief (of hoe het ook heten mag) wordt gelezen en tot meer klanten en omzet leidt? Is een nieuwsbrief niet erg anno 2010? Om eerlijk te zijn: ik krijg er tientallen per dag en laat ze allemaal binnenkomen op een slapend
    gmail-account. Tegelijkertijd denken mijn opdrachtgevers dat klanten wel gelukkig worden van nieuwsbrieven …
    Conclusie: als ik ze dan toch schrijven moet, dan wil ik graag zorgen voor een goede nieuwsbrief die tot meetbaar resultaat leidt.

  3. zegt

    Hoi Aartjan, ik ben vooral nieuwsgierig naar de beste opbouw in het artikel. Dat je mensen als het ware op logische manier naar ‘ik wil meer’ schrijft. Groet, Marieke

  4. zegt

    we kunnen resultaten (aantal hits, aantal doorkliks op een link) nachecken: onze vraag is wat mensen weerhoudt om effectief een afspraak te maken of deel te nemen nadat ze hebben doorgeklikt of de nieuwsbrief hebben gelezen. is het de prijs, locatie, inhoud, manier van aanprijzen, …?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML-tags en -attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>