Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

De foto’s – Boeklancering & website-clinic Verleiden op internet

Aartjan van Erkel

Aartjan van Erkel

Copywriter · Bestseller-auteur

Politiek incorrecte sales en marketing

Lezers zeggen:

"Wat een geweldige e-mail. Ik kreeg er kippevel van. Hij sprak me meer aan dan de speeches van de minister-president en de koning. Mijn dank."

Karel van Zanten

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails."

Sandra Hoekman

"Dank voor het dagelijkse geniet-momentje."

Marc Sijtstra

"Deze mail is echt GENIUS."

Digna Brand

"Ik heb geinspireerd door je tips mijn nieuwsbrief titels aangepast en echt meetbaar de openingspercentages verhoogd."

Jasmijn de Wit

"De tips zijn elke keer héél waardevol, en zooooo sappig & grappig verteld!"

Dries van Hooydonk

"Geniale mail!!! Heb hardop zitten lachen."

Ninke van der Leck

"Je bent de eerste verkoper van wie ik iedere mail open."

Jules Koekkoek

"Haha, dit is de leukste nieuwsbrief die ik ooit gekregen heb."

Hanneke de Wit

"Ik word blij van deze andere manier van marketing."

Peter Clausman

"Jouw mails zijn letterlijk de enige die ik helemaal lees."

Nadie Haarsma

"Liggen rollen van het lachen, hulde! 🙂"

Jacques Mentrop

"Bedankt voor alle tips. Die hebben veel inschrijvingen opgeleverd voor de schilderworkshops."

Bart van der Bom

"Ga alsjeblieft door met je dagelijkse mailtjes, they make my day!"

Freke Schoemaker

"Je bent een held hahahahaha briljant dit weer. Dank!"

Jasmijn

Op 12 mei 2011 lanceerde ik in Seats2meet Utrecht mijn boek Verleiden op internet. We hadden het lekker exclusief gemaakt:

  • Beperkte inschrijving (40 plaatsen)
  • Website-clinic door dream team van internetexperts: gratis feedback
  • Verloting 1 toegangsbewijs voor seminar Verleiden op internet



Ik vond het geweldig!
Wat de aanwezigen vonden moeten ze zelf maar zeggen: bekijk tweets en een video van deelnemers, en de fotoreportage.

Bestel het boek >

Fotoreportage

Door Punkmedia.


Dream team van internetexperts, van links naar rechts: Ton Wesseling (Online Dialogue), Ruben Timmerman (Eduhub), Hedwyg van Groenendaal (Via Milia), Karl GilisEls Aerts (AGConsult).


Verloting: 1 toegangsbewijs voor mijn seminar Verleiden op internet.


Winnaar: Anouk Romers van 113online.nl.


Mijn uitgever Ina Boer van Van Duuren Management reikte me het eerste exemplaar van het boek uit.

Usability-expert (en publiekslieveling) Karl Gilis van AGConsult in Antwerpen (Boom) geeft feedback op een site.

 

Website-clinic: Tessa de Boer krijgt feedback op de website van International Algae Congress.

Ton Wesseling van Online Dialogue geeft feedback voor conversie-optimalisatie.

Heel veel feedback-vragen: gretige zaal!

Bestel het boek >

Slideshow van alle foto’s (Flickr)

Foto’s door Punkmedia – Henk-Jan Winkeldermaat.

(vooral even bekijken: allemaal hele knappe deelnemers 😉

Slides van mijn presentatie (SlideShare)

Video van website-clinic

Video gemaakt door Rogier van Wagtendonk:

Erg leuk: Rogier beschrijft in een artikel wat TheNextTrainer heeft gedaan met de feedback die ze kregen.

Bestel het boek >

Veel dank aan alle aanwezigen, het was een volle bak. Iedereen die op Twitter en elders lawaai maakt over Verleiden op internet: ik waardeer enorm wat jullie doen!

Politiek incorrecte marketing-tips

Abonneer je op mijn beruchte DAGELIJKSE tip voor ondernemers. Waarschuwing: ongeschikt voor millennials, freeloaders en mensen met lange tenen.

"Ik bescheur mij regelmatig om jouw mails"

"Geniale mail! Heb hardop zitten lachen"

© Aartjan van Erkel - De Verwoording BV - Dorpsstraat 2 - 3981EB - Bunnik - Voorwaarden - Cookies & privacy - Klantenservice 030-6048418 - E-mail

Je browser blokkeert popups

Check de instellingen, anders kun je geen cadeautjes aanvragen

LEES GRATIS DE EERSTE TWEE HOOFDSTUKKEN

Nummer 1 - sneak preview

Blader gerust even door het boek. 

 

Dan zie je al snel of je het wat vindt.

 

De sneak preview bevat de twee eerste hoofdstukken: